Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Dziwne objawy po inst. gazu...


Gość marwin74
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marwin74

Witajcie,

trzy dni temu zagazowałem nissana (primera P10 2.0DE), ale przy zimnym silniku:

 

1) Podczas zapalania na benzynie silnik gaśnie. Muszę przytrzymać go na obrotach w celu rozgrzania, po nagrzaniu wszystko jest ok. Gazownik stwierdził, że jest to spowodowane wyjęciem przez niego silnika korokowego, regulującego wolne obroty na benzynie, ma coś w tej kwestii wymyślić – co o tym sądzicie, czy ten silnik powinien być usunięty ?

 

2) Podczas nagrzewania się silnika (ok. 3 min) słychać charakterystyczny gwizd, świst. Przed instalacją gazy tego nie było – co to może być?

 

Będę wdzięczny za wszelkie info,

Pozdr,

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wez to mu oddaj i niech zrobi tak jak ma byc a nie jakies co tygodniowe czy miesieczne wymyslanie "ze cossie wymysli i zrobi" w koncu palciles za to nie male pieniadze i ma chodzic. co do samego problemu to nie mam pojeica :sad: bo moj jest na gazniku (instalka I gen) niech sie ktos wypowie kto am taki sam silnik :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad 1. Gazownik nie powinien nic wyjmować z instalacji, a na pewno silniczka krokowego.

 

Ad 2. Ja też mam taki dziwny gwizd na zimnym. Zauważyłem że dochodzi z rejonu rury prowadzącej do puszki filtru powietrza. Po założeniu miksera w dolocie zmniejsza się jego przepustowość, może dlatego tak gwiżdże? W końcu na zimnym silniku ma wyższe obroty to i więcej powietrza musi zassać, a rurka węższa... Dobrze myślę? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten gwizd to przeciskanie sie gazu przez zimny parownik gazu płynnego - niedogrzany parownik powoduje że część LPG odparowuje wrurce dopiero a membrana wydaje dziwne odgłosy. Rozgrzej silnik na benzynie i przełącz na gaz - nie powinno być w/w zjawiska -czy o to chodzi?

Silnik krokowy nie powinien być usuwany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marwin74

Hey,

właśnie wróciłem od gazownika i...

ad1) założył silniczek krokowy – jest OK.

ad2) okazało się, że jakaś „rurka” była nieszczelna i zasysane powietrze powodowało gwizd

 

Potwierdzam tezę – tak naprawdę nie liczy się generacja instalacji gazowej a zdolności gazownika. Dobrze aby ten gazownik był blisko miejsca zamieszkania – zawsze można podjechać w celu reklamacji itp.

 

pozdr,

marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten gwizd to przeciskanie sie gazu przez zimny parownik gazu płynnego

No chyba nie bardzo, bo słyszę go na zimnym silniku, na benzynie. I dochodzi wyraźnie z rury wlotu powietrza do puszki filtra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gwizd gwizdowi nie równy - warunmkiem zawsze jest jakość elementów, a jak pieprzy się coś z gazem - to piwrwsza rzecz - trzeba sprawdzać szczelność - głównie wężyki i kolektor ssący - gaz powoduje parcienie gumy i szybciejj się zużywają.

Wiecie dlaczego palą się auta zagazowane ? - bo tak naprawde nikt nie sprawdza benzyny - jakości i szczelniości przewodów paliwowych (benzynowych)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...