Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

jakie WTRYSKIWACZE???


Guest CZAJNIK
 Share

Recommended Posts

Guest CZAJNIK

czy ktoś z Was sie orientuje jakiego kolory wtryskiwacze są najlepsze ? aby zastosowac je do mocnej wolnossącej SR20

Link to comment
Share on other sites

Guest greg76

ja teraz mam dobrze podlane n/a na fioletowych 370-tkach (seria 270cc) pochodzacych z 200sx s14, wahe pompuje wydajniejsza pompa takze z tego modelu. sa wystrojone na smt6. docelowa maja pompowac pod sr20de(t).

Link to comment
Share on other sites

Guest CZAJNIK

a czy od tych fioletowych sa jeszcze jakieś lepsze np żółte z n-14 GTI-r?

 

[ Dodano: Pon 08 Maj, 2006 21:36 ]

jakie masz auto?

bo byłem w zeszłym roku w Wa-wie u Jacka z Japan sport cor serwisu wystroić SMT-6 moim GTI

 

[ Dodano: Pon 08 Maj, 2006 21:39 ]

jakie są seryjnie montowane w p10 GT bo ja mam czarne a moze jest jakiś opis ... kolory wtrysków i wydajność?

Link to comment
Share on other sites

Guest greg76

te z gti-r-a sa chyba na innej listwie (lepiej sie orientuja Gre, Mlody, Coobcio) i plug&play to to nie bedzie. ja mam primere sri. obecnie 154 KM i 195Nm (seria 130/170). auto do jazdy na codzien.

 

troche szczegolow jak by Cie to interesowalo....

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=13076

 

pozdro

 

[ Dodano: Pon 08 Maj, 06 21:43 ]

[ Dodano: Pon 08 Maj, 2006 21:39 ]

jakie są seryjnie montowane w p10 GT bo ja mam czarne a moze jest jakiś opis ... kolory wtrysków i wydajność?

 

wydaje mi sie ze sa to "zwykle" 270cc. moje seryjne tez sa czarne. Gre ma czerwone 650cc.

Link to comment
Share on other sites

Guest CZAJNIK

po prostu szukam takich o najwiekszej wydajności i nie wiem jakie to sa ale mam dojście do całego kolektora z GTI-R z wtryskami i jestem ciekaw czy są lepsze niz te fioletowe

 

jak coś to piszcie na gg8310284 nawet jak mnie nie ma potem odczytam...

Link to comment
Share on other sites

tak sa lepsze z GTiRa, , nie sa to 370 cc tylko 440cc wiec juz całkeim spore jak na twoje 250konne N/A, CHOć uważam ze 370 beda w sam raz.Ja na 370 cc miałem z kompa zAlmery GTi i smt (na turbo) 268 koni, a w s14,s14a starczają nawet na 330 koni

Link to comment
Share on other sites

Guest greg76

jesli masz wtryski z kolektorem ssacym (chyba podejdzie :roll: )i listwa to jasne ze mozesz kupowac ale tak jak pisze Gre czy napewno potrzebujesz 440-tek? no oczywiscie jak cena jest dobra to mozna brac ale oczywiscie bez wystrojenia to tak przeleja ze nie da sie jezdzic :wink:

Link to comment
Share on other sites

po prostu szukam takich o najwiekszej wydajności i nie wiem jakie to sa ale mam dojście do całego kolektora z GTI-R z wtryskami i jestem ciekaw czy są lepsze niz te fioletowe

Uturbiasz czy idziesz w mocne N/A ??

Jak to wytrski lepsze, wtrsyki dobiera się do mocy jaką chce się osiągnąć.

 

GTIR miał wtrsyki z górnym doprowadzeniem wachy z zółtymi końcowkami ich wydajność to 440cc/min do ok 320-330KM wyrobią spokojnie (przy odpowiednim ciśnieniu paliwa)

 

Wtrsyki paliwa Fioletowe czyli pochodzące z 200SX S14 i S14a (boczne doprowadzenia paliwa - takie jak we wszsytkich SR20DE) mają wydajność 370cc/min, jest sporo projektów co mają po 270-280KM na nich ba u Polodego przy zastosowaniu SA i podniesieniu Duty Cycle wyduszono z nich 330KM.

 

Jeszcze są wtrsyki Czerwone i Czarne montowane odpoweidnio w SR20DE z które miały przepustnice gazu na dole (Sunny GTI, 100NX GTI pierwsze Priemry GT) oraz gónymi. Ich wydajnośc to 270cc/min - mała jak na dłubanego wolnossaka, zwłaszcza jak w gre wchodzi zmiana wałków na agresywniejsze...

 

Ps. widzę że powoli powstaje tu konkurencyjny projekt dla Kiviego :)

Link to comment
Share on other sites

Guest CZAJNIK

dzięki za info ...

 

a co do gadaniny to chyba napisałem że auto jest w budowie i jak bedzie gotowe to będą dowody...

 

 

zapraszam na GSMP w tym sezonie jeśli (Gre) posadzasz mnie o wodolejstwo... :twisted:

 

[ Dodano: Wto 09 Maj, 2006 18:39 ]

poza tym nie wiesz co juz stworzyłem wiec nie miej mie za jakiegos przygłupa...jak poobracał bys sie w światku wyścigów to bys mnie znał

Link to comment
Share on other sites

poza tym nie wiesz co juz stworzyłem wiec nie miej mie za jakiegos przygłupa...jak poobracał bys sie w światku wyścigów to bys mnie znał

 

spoko, poprostu podchodze sceptycznie do nowych ludzi na forum co pisza o duzej ilosci koni...

bez urazy, pozyjemy zobaczymy

Link to comment
Share on other sites

Guest CZAJNIK

aha to masz fajne podejscie ... w istocie pożyjem zobaczymy.... ale dopiero efekt końcowy a nie detale

Link to comment
Share on other sites

370 w s14,s14a starczają nawet na 330 koni

moze i starczaja ale ja bym sie w takie cos nie bawil. generalnie jak chcesz zeby bylo naprawde bezpiecznie (w SR20DET) to najlepiej pozegnac sie z nimi juz przy jakis 280ps. teoretycznie z podkreconym cisnieniem na listwie powinno byc ok nawet ciut powyzej 300 ale w praktyce przed odcinka potrafi byc juz zbyt ubogo - a wszyscy wiemy co to na dluzsza mete moze oznaczac :(.

ale tez sadze ze jesli idziesz w N/A to 370cc jeszcze na dluugo Ci wystarcza

Link to comment
Share on other sites

jesli idziesz w N/A to 370cc jeszcze na dluugo Ci wystarcza

Z kolei tu powstanie problem czy ciśnienie paliwa nie będzie spadało na wysokich obrotach i takie wtrsyki mogą wtedy lac wache a nie ją rozpylać jak trzeba.

- WArto to sprawdzić najprostrzym manometrem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...