Gość szczetke Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 witam po zmianie oleju 10w40gtd magnatek i filtra oleju Filtron kontrolka oleju gaśnie po 8sek chce zmienić filtr na lepszy tylko jaki ? silnik cd20e (z EGR) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel2000 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Może wsadziłeś niewłaściwy model Filtrona ? Czasem są dwie wersje z i bez zaworu bocznikowego. Jak chcesz coś innego to kup sobie Boscha (mam i żadnych problemów, kontrolka gaśnie do razu), Knecht albo cokolwiek firmowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczetke Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 aktualnie mam filtrona OP588 nie wiem czy ma zaworek ale ten drugi typ mniejszy ma inny gwint, pokombinuje z boschem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Witam, ja wczesniej mialem filtr oleju z JC, kontrolka gasla po ok 4-5 sek, teraz zalozylem MANN'a , gasnie natychmiast . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Dla silników CD20 są dwa rodzaje filtrów oleju. Różnią się one gwintem , ale jest również też istotna różnica czy silnik posiada EGR czy też nie. Dla wersji bez EGR producent KNECHT podaje nr OC140 , BOSCH podaje 0 986 452 024. Dla wersji z EGR KNECHT podaje nr OC273 , BOSCH podaje 0 986 452 046 . Może się przyda komuś jeszcze. Pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość labudabartek Opublikowano 16 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2006 Posiadam P10 z silnikem CD20. rocznik 94. oraz rocznik 95 Wiem że jest tam filtr jedno przepływowy , ma on mniejsz gwint niz dwu przepływowy, może to ma cos wspólnego z kontrolką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Może ktoś z Was eksperymentował z filtrami i podchwyci temat, mianowicie silnik CD20 z EGR, ale wyłączonym. Gwint na filtr oleju jest typu UNF 1"-12. Gdyby dopasować inny filtr z takim samym gwintem i średnicą uszczelki, teoretycznie powinno być ok. Jeśli EGR nie działa oznacza to czystszy dolot i spalanie, więc wymagania co do filtra nie muszą być tak rygorystyczne. Tzn. nie potrzeba dwuprzepływowego filtru. Dobrze kumam, czy nie :?: Bo jeśli tak, to można sobie kupić filtr o połowę tańszy, a również markowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Kup sobie fitrona i będzie OK. Co prawda ja mam CD20T, ale ostatnio taki kupiłem i nie mam problemu. Kontrolka oleju gaśnie po ok 1 sekundzie od odpalenia. Wcześniej maiłem oryginał z ASO i było tak samo. Jeszczce wcześniej miałem jakiś dobry niemiecki filtr i kontrolka oleju gasła mi po 3 - 4 sekundach od odpalenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Dokładnie tak jak pisze paweł_s kup sobie filtrona i będzie git. Ja miałem poprzednio filtrona ale zmieniłem przy ostatniej wymianie na filtr manna i żadnej różnicy w porównaniu do filtrona niema. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Ja mialem Filtrona,kontrolka gasla po sekundzie albo dwoch.Mialem oryginal,to samo.Teraz mam firmy Knecht i gasnie odrazu.Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mas444 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2007 Tak, tak. ja tez mam w tej chwili Filtrona i jest ok. ale miałem nadzieję, że orientujecie się czy ten dwuprzepływowy filtr jest tylko po to by podwoić filtrację w silniku z EGR. Zauważcie, że od marca, lub kwietnia 93 roku zaczęto stosować normalne jednoprzepływowe filtry i w tym samym czasie silnik pozbawiono EGRa. A zatem dumając dalej jeśli wyłącze EGR i zastosuje zwykły filtr pasujący wymiarami poprawię smarowanie silnika, bo przecież zmniejszą się opory przepływu oleju. No nie ma odważnych eksperymentatorów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.