Gość AdaSch Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Cześć, jestem po teście amorków i prosze o pomoc w iterpretacji wyników auto z maja 2004 oś przednia Lewy 61% prawy 64% (był wymieniony w zime 2004/2005) oś tylna lewy 55% prawy 59% czy powyższe wyniki są ok czy mam się już martwić. dzięki i pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gry76 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 wyniki masz dobre,napewno nie masz potrzeby zmieniać .Na osi róznica nie wyniosi wiecej niz 15% jest ok.Wydajnosc amortyzatora nie spadła PONIZEJ 35% jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 A jakie wyniki są na nowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gry76 Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 nowe nie oznacza nigdy 100%,to tylko czysta teoria.Gadałęm kiedys ze znajomym z serwisu fiata mówił ze często nowe amortyzatory wykazują ,80%,70,niektóre 60%.Biorąc pod uwagę ze wydajnośc 60% uznawana jest jako b.dobra,6tymi wynikami nie ma sie co kierować..najwazniejsze jest Twoje odczucie ,to ty jezdzisz tym autem i jezeli uwazasz ze nie trzymają jak nalezy wymień...!!!polepszy się bezpieczeństwo i samopoczucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 15 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2006 Dzięki, już mi lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primavera Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 dokladnie tak jak mowi gry76 - te numerki okreslaja pewien ogolny stopien reagowania zawieszenia, nie tylko amortyzatorow. w mojej nowej almie przy przegladzie po 3 latach wyniki byly mniej wiecej takie jak u AdaScha. stara alma N15 - trzyma przod na poziomie 80-90%, a nowe amory na tyl po zalozeniu pokazywaly jakies 75%, a wymienione zostaly jak pokazywaly chyba 60%, ale pojawil sie wyciek (szybka jazda z dzieciakami po wertepach w lesie na piknik samolotowy w Góraszce dobila jeden amor - grrrrr). wazny jest komfort, szczelnosc gum i nie za duza roznica na osi do 10% jest zupelnie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Kiedyś byłem na przeglądzie i na przodzie wykazało 50%...zmartwiłem się, przejeździłem kolejny roczek i już szykowałem się do wymiany. Pojechałem na kolejny przegląd a tu zagwózdka...wykazało 75% Nie ma co patrzeć na testy, ma się trzymać drogi i nie bujać, no chyba że faktycznie spada poniżej 30%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2006 Ja zaobserwowałem w paru już wozach że jak sprawność spada ponizej 65% to już auto robi się miekkie i nieprecyzyjne w prowadzeniu. ponizej tej wartości radził bym wymienić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarroturro Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Kiedyś byłem na przeglądzie i na przodzie wykazało 50%...zmartwiłem się' date=' przejeździłem kolejny roczek i już szykowałem się do wymiany. Pojechałem na kolejny przegląd a tu zagwózdka...wykazało 75% quote'] Dokładnie tak jest, co urządzenie do pomiaru to inny wynik :grin: [ Dodano: 23 Maj 2006, 09:52 ] Kiedyś byłem na przeglądzie i na przodzie wykazało 50%...zmartwiłem się' date=' przejeździłem kolejny roczek i już szykowałem się do wymiany. Pojechałem na kolejny przegląd a tu zagwózdka...wykazało 75% [/quote'] Dokładnie tak jest, co urządzenie do pomiaru to inny wynik :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Ja zaobserwowałem w paru już wozach że jak sprawność spada ponizej 65% to już auto robi się miekkie i nieprecyzyjne w prowadzeniu. ponizej tej wartości radził bym wymienić... właśnie takie mam odczucia szczególnie jeśli chodzi o tył. Dodatkowo nie wiem czy to też nie jest wina opon bo napompowałem je na 2,2. Teraz wydaję że auto strasznie pływa nie wspominając co się dzieje na koleinach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gry76 Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 chyba jestes mocno przewrażliwony ,masz prawie nowe auta i takimi rzeczami się zajmujesz...ja eskortem przejechałem 240tys km bez zmiany amortyzatorów w 3 lata i amortyzatory było w porządku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AdaSch Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 fakt, jestem przewrażliwiony. Ale jestem pewien, że było zdecydowanie twardziej i tak mi się podobało. W przyszłym toku chyba zmienie zawieszenie na sportowe/twarde pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 AdaSch, nie musiż całego zawieszenia zmieniać, wystarczy że zmienisz same amortyazatory na np. KONI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krrizz Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 % pokazują nie "wydajność" amorów lecz % przyczepności (czyli wystarczy mięć zbierzność zlą i bedzie mniej% puki jeżdzi i nic nie wali to jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.