Gość glk Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 Zaczne od poczatku... Posiadam Nissan-a Laurel-a z '85r. (widoczny pod nickiem) oczywiscie na gaz (LPG)... Od jakiegos miesiaca po przejechaniu ok. 10-15km strasznie spadaja obroty. Normalnie byly i sa (ale podczas jazdy) na poziomie 900-800, gdzy sie zatrzymam spadaja nawet do 200-300. Na poczatku myslalem ze to wina poziomu plynu chlodniczego, ale dolalem do maksymalnego poziomu i jest nadal tak samo. Silnik wg. wskaznika ma optymalna temperature (nie przekracza 1/3 do 1/2 temp.) ale jak sie dotknie to wydaje sie bardziej goracy niz zwykle. Czy wie ktos, co moze byc przyczyna malejacych obrotow? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mara Opublikowano 18 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2006 ja posiadam sunny n14 z 91r gaźnik i dzieje mi się dokładnie to samo... tzn. wyjeżdżam z garażu autko chodzi bardzo dobrze, cichutko natomiast gdy tylko wyjeżdżam na ulicę muszę trzymać lekko wciśnięty gaz bo boję się że zgaśnie (bardzo spadają obroty nie wiem ile bo nie mam obrotomierza), też jeżdże na lpg. zrobiłem już 9 tyś. ale jeszcze nie wymieniałem filtra gazu czy to może być przyczyną? dodam iż dzieje się to od mniej więcej 2 miesięcy... Pozdrawiam Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Przede wszystkim regulacja - trzeba podjechać do gazownika i ustawić skład mieszanki itp. Instalacje mają zdolność do "samoregulacji" w niewłaściwą stronę. Ale może to też być kwestia membrany w parowniku. Filtr gazu raczej nie daje objawów na wolnych obrotach, chociaż mogę się mylić. Prędzej filtr powietrza. Czasem przyczyną może być po prostu zły gaz. Jest dużo zmiennych, na które jest wrażliwa instalacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glk Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Filtr powietrza wymienialem jakies 2000km temu. Teraz zamierzam pojechac i wymienic fultr gazu (to przy okazju powinni ustawic mieszanke). Co do samego gazu to zawsze tankuje na tej samej staji i wczesniej nie bylo takich problemow. W innym temacie przeczytalem ze to moze byc przeplywomierz. Co o tym myslisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Miałem podobne problemy ale występowały tylko podczas jazdy na gazie i okazało się: zbyt uboga mieszanka. Myślę że to będzie kwestia regulacji, no chyba że podobnie dzieje się na benzynie. Jeśli na gazie i benzynie to może być filtr powietrza. Gdyby były problemy z przepływką to strcił by kilka koników i zdecydowanie można by było to zauważyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Mam podobnie, filtr powietrza mam kiepski, zmienie go i się podziele info. Pewnie i tak zrobie cai. U mnie takie dziwne nieskie są od samego odpalenia, po przegazowaniu wzrastaja a potem znów. Na razie nie wiem co i jak, świeżo nabyte autko ale powoli powoli bedzie smigał. Na razie to starym polonezem 1500 bym go wyczesał. Troche słabo nawet jak na 1,6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glk Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 W przyszlym tygodniu pojade do gazownika i zobaczymy... Tak po za tematem, to teraz (kwiecien-czerwiec) na pradze (dla Warszawiakow) niedaleko FSO robione sa darmowe ogolne przeglady samochodow... Gdyby ktos byl zainteresowany moge podac dokladny adres... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.