Guest glk Posted May 18, 2006 Share Posted May 18, 2006 Zaczne od poczatku... Posiadam Nissan-a Laurel-a z '85r. (widoczny pod nickiem) oczywiscie na gaz (LPG)... Od jakiegos miesiaca po przejechaniu ok. 10-15km strasznie spadaja obroty. Normalnie byly i sa (ale podczas jazdy) na poziomie 900-800, gdzy sie zatrzymam spadaja nawet do 200-300. Na poczatku myslalem ze to wina poziomu plynu chlodniczego, ale dolalem do maksymalnego poziomu i jest nadal tak samo. Silnik wg. wskaznika ma optymalna temperature (nie przekracza 1/3 do 1/2 temp.) ale jak sie dotknie to wydaje sie bardziej goracy niz zwykle. Czy wie ktos, co moze byc przyczyna malejacych obrotow? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mara Posted May 18, 2006 Share Posted May 18, 2006 ja posiadam sunny n14 z 91r gaźnik i dzieje mi się dokładnie to samo... tzn. wyjeżdżam z garażu autko chodzi bardzo dobrze, cichutko natomiast gdy tylko wyjeżdżam na ulicę muszę trzymać lekko wciśnięty gaz bo boję się że zgaśnie (bardzo spadają obroty nie wiem ile bo nie mam obrotomierza), też jeżdże na lpg. zrobiłem już 9 tyś. ale jeszcze nie wymieniałem filtra gazu czy to może być przyczyną? dodam iż dzieje się to od mniej więcej 2 miesięcy... Pozdrawiam Marek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest piomal Posted May 19, 2006 Share Posted May 19, 2006 Przede wszystkim regulacja - trzeba podjechać do gazownika i ustawić skład mieszanki itp. Instalacje mają zdolność do "samoregulacji" w niewłaściwą stronę. Ale może to też być kwestia membrany w parowniku. Filtr gazu raczej nie daje objawów na wolnych obrotach, chociaż mogę się mylić. Prędzej filtr powietrza. Czasem przyczyną może być po prostu zły gaz. Jest dużo zmiennych, na które jest wrażliwa instalacja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest glk Posted May 19, 2006 Share Posted May 19, 2006 Filtr powietrza wymienialem jakies 2000km temu. Teraz zamierzam pojechac i wymienic fultr gazu (to przy okazju powinni ustawic mieszanke). Co do samego gazu to zawsze tankuje na tej samej staji i wczesniej nie bylo takich problemow. W innym temacie przeczytalem ze to moze byc przeplywomierz. Co o tym myslisz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest daniellus Posted May 19, 2006 Share Posted May 19, 2006 Miałem podobne problemy ale występowały tylko podczas jazdy na gazie i okazało się: zbyt uboga mieszanka. Myślę że to będzie kwestia regulacji, no chyba że podobnie dzieje się na benzynie. Jeśli na gazie i benzynie to może być filtr powietrza. Gdyby były problemy z przepływką to strcił by kilka koników i zdecydowanie można by było to zauważyć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaras Posted May 19, 2006 Share Posted May 19, 2006 Mam podobnie, filtr powietrza mam kiepski, zmienie go i się podziele info. Pewnie i tak zrobie cai. U mnie takie dziwne nieskie są od samego odpalenia, po przegazowaniu wzrastaja a potem znów. Na razie nie wiem co i jak, świeżo nabyte autko ale powoli powoli bedzie smigał. Na razie to starym polonezem 1500 bym go wyczesał. Troche słabo nawet jak na 1,6. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest glk Posted May 20, 2006 Share Posted May 20, 2006 W przyszlym tygodniu pojade do gazownika i zobaczymy... Tak po za tematem, to teraz (kwiecien-czerwiec) na pradze (dla Warszawiakow) niedaleko FSO robione sa darmowe ogolne przeglady samochodow... Gdyby ktos byl zainteresowany moge podac dokladny adres... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.