Gość Heraklit Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Posiadam Nissana P11.144 z 2001 roku i odpukać na nie ma widocznych śladów działania rdzy. Ale, że lubię swoje autko to raczej nie chciałbym się nią dzielić z rdzą. Czy są jakieś szczególne miejsca w tym modelu na które trzeba zwrócić uwagę i zawczasu zabezpieczyć? Czy zabezpieczenie producenta jest wystarczające, czy pewniej będzie ponownie zabezpieczyć całe podwozie, nadkola itd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 Ten rocznik nie powinien mieć śladów korozji to nie fiat. Zabezpieczenie podwozia przez producenta jest raczej symboliczne jak na nasze solno-zimowe warunki. Jak ci się chce, pryśnij sobie od spodu najlepiej taką specjalną gumą do konserwacji (nie pamiętam jak to się nazywa), nadkola też. Będziesz spał spokojnie i chrupanie cię w nocy nie obudzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 19 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2006 dokładnie, wymyj podwozie, usuń rdze i pryśnij lub pedzlem pomaluj(tam gdzie została rdza prysnij odrdzewiaczem wg. instrukcji i najpierw pomaluj hamerajdem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kgeorge Opublikowano 20 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2006 Jestem włascicielem identycznego modelu i rok też się zgadza. Męczy mnie ten sam problem. Napiszcie coś więcej na temat tej "gumowej powłoki", jaka nazwa, producent, sposób użycia. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 nie zgadzam sie ze rdza sie nie pojawia - u mnie (auto nie bite) na masce - spod pod "nerkami" wlotow powietrza zaczyna rdzewiec (widoczne tylko od srodka) - juz nawet mysle zeby tam jakis otworek zrobic zeby woda miala odplyw, bo wydaje mi sie ze tam sie zbiera, dalej - przy kielichach amorkow na spoinie - tak jak woda splywa z boku.. a pod spodem dokladnie sie jeszcze nie przygladalem, ale chyba tez by juz trza bylo moze cos trysnac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 nie zgadzam sie ze rdza sie nie pojawia - u mnie (auto nie bite) na masce - spod pod "nerkami" wlotow powietrza zaczyna rdzewiec Jednak 1998 a 2001 to pewna różnica jest :wink: A poza tym to ten odwieczny problem korozji na styku żelaza z chromem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 tak sobie mysle, przy dobrze zabezpieczonym samochodzie rdza nie może tak sobie wyleść na wierzch, a jeżli wychodzi to znaczy, że auto było: - walnięte, i niedokładnie naprawione - została uszkodzona powłoka ochronna od sił działających z zewnątrz w postaci kamieni, piasku spod innych kół - długotrwałej działalności wilgości w jednym miejscu(tutaj dla przykładu podam tylne progi w p10 ) - i powłoka fabryczna była już od początku produkcji ch*&wa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.