Gość tomes Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Witam, Kilka dni temu jeden z kluczykow od mojej Almerki N16 2.2DI odmowil mi posluszenstwa. Nie wiem co jest grane, bo centralny zamek nie reaguje na zaden guzik. Drugi kluczyk dziala nomalnie. Sprawdzilem baterie - sprawna. Styki takze OK. Pilot nadaje kod na czestotliwosci 433.920 MHz wiec wydaje sie byc sprawnym. Co zatem nie tak? Ktos tam podpowiedzial mi, ze moze centralka zgubila kod pilota. Jak zatem wprowadzic ten kluczyk bez wizyty w serwisie? Czy jest jakis prosty trick? Prosze o pomoc. Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LEMUR Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 A czy przed napisaniem postu wysukales ten temat i sprawdziles czy dziala? http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=16400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 A czy przed napisaniem postu wysukales ten temat i sprawdziles czy dziala?http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=16400 tam jest opisane programowanie N15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LEMUR Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 tak, ale osoba ktora o to pytala nie odpisala czy dziala na tej samej zasadzie. W dodatku w innym watku Cornholio78 opisal ze posiada do wiekszosci marek, wystarczy przeszukac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomes Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Poza tym ja mam N16 a tam opisane N15. Ale sprawdze czy zadziala. Wstepnie w tryb programowania wprowadzilem. Teraz ide po klucz i bede testowal. Tomek [ Dodano: 23 Maj 2006, 17:50 ] Ok, juz po robocie. Dzieki wielkie za pomoc - udalo sie. A teraz szczegoly. Wejscie w tryb programowania jest mozliwe po calkowity otwarciu centralnego (wszystkie drzwi). Zgodnie z tym, co napisano juz wczesniej w innym watku - sześciokrotnie w ciągu 10 sekund wlaczyc i wylaczyc stacyjke - konczac w stanie OFF. Po 2 sekundach Almerka blysnie kierunkowskazami. Teraz mamy 2 minuty na zaprogramowanie pilotow. I musimy zrobic ta czynnosc ze wszystkimi, bo pozostale przestana dzialac. W pilocie wciskamy klawisz otworz i trzymamy, a drugim palcem jednoczesnie klikamy trzykrotnie klawisz zamknij. Na koniec puszczamy klawisz otworz. Almerka powinna potwierdzic programowanie blysnieciem kierunkowskazow. To samo robimy z kolejnymi kluczykami, ktore maja otwierac nasze auto. Konczymy wlaczajac zaplon. Centralka wychodzi z trybu programowania. To tyle - jeszcze raz dzieki za pomoc. Pozdrawiam, Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pistaszja Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Poza tym ja mam N16 a tam opisane N15. Ale sprawdze czy zadziala. Wstepnie w tryb programowania wprowadzilem. Teraz ide po klucz i bede testowal. Tomek Gratuluję sukcesu! Mam, być może podobny problem. w N16 a 2001 r. Czy Twój pilot ma dwa przyciski, czy tak jak w moim trzy oznaczone I,II i długi III. Nie mam pojęcia, który jest do otwierania a który zamykania. Po prostu jak wciskam I albo III to zamyka lub otwiera w zależności czy Almerka była zamknięta czy otwarta. Różnica jest taka, że I zamyka /otwiera - bezgłośnie a III z "gwizdkiem" i uzbraja alarm. Can You help me ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pietia_pk Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Jak działa i w N16 i N15 to proponowałbym zrobić "przyklejony" a moze ktoś ma ksiażkę autodata ?? i niech z niej przepisze do N16. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek_Almera Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 N16 Pilot: System operation System LED location: Top of fascia panel or in speedometer. Pressing key lock button activates double locking system. Pressing key unlock button once deactivates system and unlocks driver's door only. Pressing key unlock button once within 5 seconds of unlocking driver's door unlocks all doors. Programming When Key remote control added or replaced. System malfunction. How NOTE: A maximum of 4 key remote controls can be programmed. Obtain all key remote controls. Switch ignition ON and OFF 6 times within 10 seconds. NOTE: DO NOT remove key from ignition switch. After 2 seconds indicators will flash twice. Programming mode activated for 2 minutes, proceed as follows: Press and hold unlock button. Press lock button 3 times. Release unlock button. Indicators will flash once to confirm correct programming. Repeat above procedure to program remaining key remote controls. After fourth key is programmed, indicators flash 3 times to confirm correct programming. Switch ignition ON: Indicators flash twice (1-3 keys programmed). Indicators DO NOT flash (4 keys programmed). Programming mode deactivated. Check operation of all programmed key remote controls. N16 Immo: System operation System LED location: Top of fascia panel or in speedometer. System arms after switching ignition OFF. If engine will not start, proceed as follows: Remove all possible sources of signal interference from key ring. Switch ignition ON for approximately 5 seconds. Switch ignition OFF. Wait approximately 10 seconds. Switch ignition ON for approximately 5 seconds. Switch ignition OFF. Wait approximately 10 seconds. Start engine. If engine starts: Place source of signal interference elsewhere. If engine does not start: System malfunction. RHD: If system LED illuminates continuously with ignition ON and engine will not start, proceed as follows: Switch ignition ON. Wait approximately 15 minutes. Ensure system LED switches OFF. Start engine. WARNING: This method will only work once. Programming When Key added or replaced. System malfunction - LHD: Switch ignition ON, system LED illuminates continuously. System malfunction - RHD: Switch ignition ON, system LED flashes 6 times then illuminates continuously. How Immobilizer can only be programmed using diagnostic equipment. Obtain all keys to be programmed. NOTE: A maximum of 5 keys can be programmed. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pistaszja Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Chyba mój post trafił w niewłaściwe miejsce ... Moje oba kluczyki działają bez zarzutu. Problem dotyczy pilota do zdalnego otwierania/zamykania drzwi i uzbrajania/rozbrajania alarmu - szczegóły w poście poniżej Wymiana Baterii Pilota. pozdrowienia Pistaszja 2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 A czy przed napisaniem postu wysukales ten temat i sprawdziles czy dziala?http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=16400 tam jest opisane programowanie N15 tak i ta metoda działą w N15. Robiłem ją jednemu z naszych klubowiczów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesiek_Almera Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Chyba mój post trafił w niewłaściwe miejsce ...Moje oba kluczyki działają bez zarzutu. Problem dotyczy pilota do zdalnego otwierania/zamykania drzwi i uzbrajania/rozbrajania alarmu - szczegóły w poście poniżej Wymiana Baterii Pilota. pozdrowienia Pistaszja 2001 To jeszcze napisz jaki to alarm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pistaszja Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 To jeszcze napisz jaki to alarm Znalazła się wreszcie karteczka alarmu, Podaję: Alarm nazywa się: ST 88P CHALLENGER AAC CLIFFORD, Przyciski: I - uzbrojenie (raz syrena, raz światła), I- rozbrojenie (2 razy syrena, 2 razy światła) II następnie I - ciche uzbrojenie (1 raz światła), II następnie I - ciche rozbrojenie (2 razy światła) II blokuje/odblokuje drzwi zamka centralnego dotąd się wszystko zgadza II i przytrzymanie - włączenie syreny na 30 sek - to nigdy nie było sprawdzane I następnie I - blokada czujników - uzbrojenie bez wewn. czujników - jak wyżej III bagażnik otwarcie bagażnika - to nigdy nie działało i nie działa ale to szczegół Pistaszja 2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebaoo2 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2012 (edytowane) Witam, mam podobny pilot czy da sie go zaprogramować? pilot działa ( po wciśnięciu któregokolwiek przycisku świeci dioda) po wciśnieciu centralka nie blokuje/odblokowuje drzwi. Edytowane 30 Stycznia 2012 przez sebaoo2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krakusk Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 Witam, Może ktoś pomoże. W mojej N-16 przestał reagować pilot. Kupiłem nową baterię, przelutowałem switche. Stosując procedurę kodowania kluczyka jestem w stanie przejść poprawnie przez wszystkie kroki, jednak po zaprogramowaniu pilot nadal nie reaguje. Czy ktoś spotkał się z podobnym zachowaniem? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeeMaxx Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2014 Kupiłem Almerę N16 2004 HB z jednym kluczykiem. Chciałem dorobić zapasowy kluczyk z pilotem do centralki: SIEMENS VOD 5WK4 876/818 433MHz. Usłyszałem kwotę 450 zł, sam grot z obudową 150zł. Moje pytanie: czy jeśli kupię taki sam oryginalny kluczyk (50zł) od innej almery i dorobię do niego sam grot to czy ta procedura programowania pozwoli na używanie go jako pilota do centralki oraz czy dotyczy to też IMMO, jeśli wogóle ten model go posiada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grrruby Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 za 150 to chyba już będziesz miał dorobiony grot razem z "pestką" immobilisera - czyli powinieneś odpalić samochód Ja dorabiałem sam grot, bez immo, żeby tylko otworzyć "w razie czego" i kosztowało to coś z 15-20zł. Natomiast gdybyś kupił do tego jeszcze używany kluczyk od innej Almery i przełożył sobie do niego ten nowy grot z pestką, to możesz (chyba) zaprogramować ten pilot tak, żeby otwierał Twój samochód. Jeśli coś pokręciłem - niech ktoś mnie poprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Najpierw musisz sprawdzić jakiego koloru masz "pestkę" do immo w swoim kluczyku. Kupujesz używany kluczyk z takim samym kolorem "pestki" i całą elektroniką. Następnie zakupujesz nowy grot i dorabiasz oraz programujesz immo. Elektronika jest już do centralki i są również jej sposoby programowania. Do mojej Tinki w ASO wołają 700zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeeMaxx Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Pestka czarna z pewnym kodem liczbowym. Do czego więc służy ta instrukcja programowania? IMMO czy centralki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Elektronika jest do centralki - czyli autoalarm i otwieranie drzwi. /oczywiście jeśli fabryczne/. Poszukaj jeszcze w innych działach, gdyż ten temat był już wielokrotnie. Daj dla przykładu jeszcze fotkę jaki masz kluczyk, aby było wiadomo o czym się mówi i może będzie również osoba która przerabiała ten temat i z takim kluczykiem. Często się również zdarza, że wymieniana jest stacyjka, wkładki w drzwiach i kluczyk też jest całkowicie inny niż np. Twojej N16. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeeMaxx Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 SIEMENS VDO 5WK6 876 /818 433 MHz. Ostatnie zdjęcie to pestka. Czy da się wyczarować z takiego samego kluczyka ale od innej Almery, działający pilot i kluczyk do mojej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi almera Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 SIEMENS VDO 5WK6 876 /818 433 MHz. Ostatnie zdjęcie to pestka. Czy da się wyczarować z takiego samego kluczyka ale od innej Almery, działający pilot i kluczyk do mojej? czy ktoś wie jak zrobić to poprawnie ? Najpierw musisz sprawdzić jakiego koloru masz "pestkę" do immo w swoim kluczyku. Kupujesz używany kluczyk z takim samym kolorem "pestki" i całą elektroniką. Następnie zakupujesz nowy grot i dorabiasz oraz programujesz immo. Elektronika jest już do centralki i są również jej sposoby programowania. Do mojej Tinki w ASO wołają 700zł. Kupiłem Almerę N16 2004 HB z jednym kluczykiem. Chciałem dorobić zapasowy kluczyk z pilotem do centralki: SIEMENS VOD 5WK4 876/818 433MHz. Usłyszałem kwotę 450 zł, sam grot z obudową 150zł. Moje pytanie: czy jeśli kupię taki sam oryginalny kluczyk (50zł) od innej almery i dorobię do niego sam grot to czy ta procedura programowania pozwoli na używanie go jako pilota do centralki oraz czy dotyczy to też IMMO, SIEMENS VDO 5WK6 876 /818 433 MHz. Ostatnie zdjęcie to pestka. Czy da się wyczarować z takiego samego kluczyka ale od innej Almery, działający pilot i kluczyk do mojej? Załączone miniatury moje zapytanie : dotyczy tego zapasowego kluczyka którego myśle kupić od innej almerki .Czy to w ogóle zadziała? I jak to dokładnie mam to zrobić nie mając żadnych przyżądów diagnostycznych.Chodżi mi jak zaprogramować immo i pilot żeby to wszystko chodziło czyli (otwierało,zamykało i odpalało),żebym czegoś nie sknocił. Dzięki za odpowiedz pozdrawiam. Odpowiedz Zgłoś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peterkovic Opublikowano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) Cześć!W moim N16 mam dwa piloty SIEMENS VDO 5WK6 876 /818 433 MHzWymieniłem w obu baterię, niestety nie udaje mi się ich zaprogramować.Wchodzę do trybu programowania (6 przekręceń stacyjki, dwa błyśnięcia kierunków).Dalej gdy trzymam UNLOCK i klikam 3x LOCK, brak potwierdzenia świetlnego. Próbowałem wielokrotne, z różnej odległości od stacyjki, zarówno w ACC jak i z wyjętym kluczem.Po przekręceniu zapłonu mam błyśnięcia potwierdzające zakończenie programowania. Piloty nie działają.Jakieś porady? Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez peterkovic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onetouch Opublikowano 25 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2018 Cześć, przeszukałem forum oraz youtuba i wszędzie przy konfiguracji opisane jest postępowanie w przypadku kluczyka który ma tylko dwa przyciski wbudowane w korpus. Wcześniej padły od dwóch kolegów pytania dotyczące programowania kluczyka który pilot do zamka nie jest zintegrowany. Przedmówcy nie ponowili pytań wiec zakładam ze problem w jakiś sposób rozwiązali. Czy może ktoś się podzielić wiedzą? Ale dla porządku opisze mój przypadek. Almera n16 01r posiadam 2 komplety kluczy z pilotem niezintegrowanym z kluczykiem. Z 3 przyciskami. Jeden komplet działa. Drugi po wciśnięciu przycisków daje znać diodą ale nie powoduje to żadnej reakcji zamka. Oba komplety są po wymianie baterii. W instrukcji którą wszędzie znajduje procedura polega na : Press and hold unlock button.Press lock button 3 times. Stąd moje pytanie ( jeśli procedura jest prawidłowa które przyciski użyć w przypadku klucza jak u sebaoo2. Z góry dzięki za odpowiedz i poświęcony nad moim problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.