Bartek125 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 licznikowe bylismy odebrac z bratem focusa z salonu i wracalismy autostrada jechał za mna wiec opory powietrza były, ale tam był silnik 1600 z planowanymi głowicami a dodatkowo skrzynia biegów z Karmana :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 i dwóch murzynów pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Ja mam plastikowe pierscienie i nic mi nie bije, wiec po co meczyc sie z jakimis z alu chociazby dlatego, to stało sie u mnie prztarło plastik w miejscach gdzie sa sruby sorki za jakosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Ja mam plastikowe pierscienie i nic mi nie bije, wiec po co meczyc sie z jakimis z alu chociazby dlatego, to stało sie u mnie prztarło plastik w miejscach gdzie sa sruby sorki za jakosc Obrazek Obrazek po ilu sezonach ?? ja jezdzilem z pierscieniami 3 sezony i wygladaly jak nowki... dopuki sie nie przypiekly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 pierscienie na felgach jezdziły dwa sezony, rozmiar 70--67.1 sa poprostu cienkie i z kiepskiego plastiku, nie wiem jak jzdził poprzedni własciciel i jakie miał mocowania moze miał złe nakretki :neutral: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 pierscienie na felgach jezdziły dwa sezony, rozmiar 70--67.1 sa poprostu cienkie i z kiepskiego plastiku, nie wiem jak jzdził poprzedni własciciel i jakie miał mocowania moze miał złe nakretki :neutral: ja bym obstawial ze po przykreceniu kol kluczem pneumatycznym po przejechaniu paru km nie dokrecal nakretek zwyklym kluczem... (po zalozeniu felga sie uklada) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 28 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Jeżeli producenci dodają do felg plastikowe pierścienie, to może wystarczą one do normalnej, codziennej jazdy, a być może są tylko wzorcem do utworzenia nowych z twardszego tworzywa, ale ta opcja byłaby trochę bez sensu. Jednak przy zakupie alufelg warto zwrócić uwagę na tworzywo z jakiego powstały, a przede wszystkim na stan tych pierścieni. Chociażby dlatego, że trzeba je potem dorabiać, czyli tracić czas, nerwy i kolejne banknoty. Dzięki wszystkim za dyskusję. A przy okazji ile kosztuje dorobienie aluminowych pierścieni (bo chyba takie są najlepsze) i czy są jakieś specjalne wymagania co do nich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 A przy okazji ile kosztuje dorobienie aluminowych pierścieni (bo chyba takie są najlepsze) i czy są jakieś specjalne wymagania co do nich? z tego co kiedys mi ktos mowil to okolo 30pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 28 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2006 Ja za dorobienie swoich zaplaciłem 20 zł bez materiału, aluminium jakis lepsze ale symbolu nie znam, jezeli masz jakiegos znajomego tokarza to Ci bez problemu zrobi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.