Cyklop Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Chcę kupić alufelgi, ale one są z otworem 70,4mm z włożonym pierścieniem centrującym na 67,1mm. Czy to jest na 100% bezpieczne i wytrzyma?? A może ma ktoś alufelgi na sprzedaż 6 R14 , 4 x 114,3 ?? P.S. Jak to tam pech, ale moja rodzinka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 pewnie że wytrzyma, pierścienie to norma w uniwersalnych obręczach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 na peirscieniu sie felga nie opiera ;] on tylko pomaga w rownym zalozeniu, mozesz go nawet nie miec a i tak bedzie ok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 na peirscieniu sie felga nie opiera ;] on tylko pomaga w rownym zalozeniu, mozesz go nawet nie miec a i tak bedzie ok... z szacunkiem INC, ale farmazony Pan prawisz... to poco robić wogóle otwór centralny skoro można felgę nałożyć na wystające szpilki?? pierścień centrujacy jest po to aby felga opierała się właśnie na nim a nie na szpilkach mocujących kolo... brak pierścienia albo niewłaściwy powoduje bicie koła (sprawdzone na peugeocie gdzie zostały założone zaduze - koło się opierało na śrubach) oraz w trakcie dłuższej i intensywnej eksploatacji felga (która bedzie "pracować" na szpilkach) zetnie szpilki... chyba się ze mną zgodzisz, co ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 felga opiera sie na śrubach wspomaganych przez pierścień centrujący, gdyby średnica otworu była większa od średnicy piasty to felgi mogłyby drgać zwłaszcza przy dużych prekościach. Sprawdzone doświadczalnie dziesiątki razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 na peirscieniu sie felga nie opiera ;] on tylko pomaga w rownym zalozeniu, mozesz go nawet nie miec a i tak bedzie ok... z szacunkiem INC, ale farmazony Pan prawisz... to poco robić wogóle otwór centralny skoro można felgę nałożyć na wystające szpilki?? pierścień centrujacy jest po to aby felga opierała się właśnie na nim a nie na szpilkach mocujących kolo... brak pierścienia albo niewłaściwy powoduje bicie koła (sprawdzone na peugeocie gdzie zostały założone zaduze - koło się opierało na śrubach) oraz w trakcie dłuższej i intensywnej eksploatacji felga (która bedzie "pracować" na szpilkach) zetnie szpilki... chyba się ze mną zgodzisz, co ?? POMAGA w zalozeniu jesli zalozysz rowno bez pierscienia, to da sie to zrobic tak zeby kolo nie bilo zgodze sie z toba oczywiscie ze jezeli bedzie bilo moze sciac sruby. co do braku pierscieni to jezdzilem dwa lata w vw bez pierscieni i zyje moze to zalezy od felgi i zuzycia otworwo/szpilek ?? no to milcze ;] mzoe mam poprostu farta ze bez pierscieni kola nie bily aha, wogole to juz byl keidys taki watek i doszlismy do wniosku ze kolo rozklada nacisk na powierzchnie piasty i na szpilki, a otwor centralny nie jest taki bardzo wazny (poza tym sam przyznasz ze plastik duzo by nie wytrzymal...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 26 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Z tego wnioskuję, że mogę kupować felgi z pierścieniami i będzie luz. Dzięki. Dziwni mnie fakt, że one są z plastiku... (poza tym sam przyznasz ze plastik duzo by nie wytrzymal...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Z tego wnioskuję, że mogę kupować felgi z pierścieniami i będzie luz. Dzięki. Dziwni mnie fakt, że one są z plastiku... (poza tym sam przyznasz ze plastik duzo by nie wytrzymal...) jesli chcesz miec spokoj sumienia, wez te plastikowe, daj tokarzowi i niech ci wytoczy takie z aluminium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Polecam osobiscie pierscienie centrujace z aluminium jezeli grubosc pierscienia nie przekracza 2mm, miałem takie plastikowe i niestety pierscienie zostały zmiazdzone, zrobiły sie luzy i kierownica przy wikszych predkosciach zaczynała drgac(wina plastiku z ktorego były zrobione) teraz tokarz zrobił mi z aluminium i jest wszystko w porzadku. wiem ze mozna dostac takie pierscinie zrobione z tworzyw ABS-U i POlIAMIDOW takie powinny wytrzymac :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 do prawie wszystkich uniwersalnych felg alumiowych dołączane są pierścienie plastikowe. Bo mają one tylko funkcje pomocniczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 do prawie wszystkich uniwersalnych felg alumiowych dołączane są pierścienie plastikowe. Bo mają one tylko funkcje pomocniczą calkowicie sie zgadzam z moim przedmowca masz jakos nowy temat Corn? zartuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 do prawie wszystkich uniwersalnych felg alumiowych dołączane są pierścienie plastikowe. Bo mają one tylko funkcje pomocniczą a nie mowilem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 mogą być plastikowe bo pracuja na bardzo małym luzie przecież to po co miałyy być z mega odpornego materiału. Wspomagają śruby, na samych śrubach felga może minimalnie pływać a pierścienie ograniczają to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 mogą być plastikowe bo pracuja na bardzo małym luzie przecież to po co miałyy być z mega odpornego materiału. Wspomagają śruby, na samych śrubach felga może minimalnie pływać a pierścienie ograniczają to Wiesz Corn... mysle i nawet jestem przekonany, ze nawet jakby kolo trzymalo sie na samych szpilkach, to by nie bylo problemow. Kazda nakretka jest na koncu odpowiednio wyprofilowana i rownomiernie dociska felge, wiec tu nie ma mowy o zadnym plywaniu, a co dopiero o scieciu szpilek jak ktos powiedzial :shock: To sa cholernie wytrzymale elementy. W niektorych autach ktore posiadaja z tylu hamulce bebnowe nie ma w ogole wypustu z piasta, kolo naklada sie na dwa bolczyki zakreca srubyi i jakos sie trzyma 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 hmm a w jakim to aucie nie ma wypustu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 np w garbusie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Chcę kupić alufelgi, ale one są z otworem 70,4mm z włożonym pierścieniem centrującym na 67,1mm. Czy to jest na 100% bezpieczne i wytrzyma?? A może ma ktoś alufelgi na sprzedaż 6 R14 , 4 x 114,3 ?? P.S. Jak to tam pech, ale moja rodzinka... z autopsji wiem że te pirścienie muszą być,w mym poprzednim ''aucie'' nie miałem to mi mało nadgarstków nie powyrywało :grin: tak kierownicą jeba.o wytoczyłem te pierścienie i ..... było spoko,pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 np w garbusie no i tutaj sie mylisz bo w garbiku wystaj prawie 5 cm piasty :p:p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 np w garbusie no i tutaj sie mylisz bo w garbiku wystaj prawie 5 cm piasty :p:p Wybacz ale mialem kiedys garbusa i bardzo sie barowalem zeby zalozyc z tylu kolo bo byly tylko otwory na sruby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 ale nie wybacze ci poniwaz tez miałem kiedys garbuska i faktycznie sa tylko otwory na sruby zadne szpilki nie wystaja ale wystaje piasta na 100% z zakładnaniem alumków miałm tez problem ale seryjne wchodziły spoko :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 garbus nie osiąga prędkości przy których koło nie osadzone porządnie na piaście zaczyna telepać co wy z tym wybaczaniem? idźcie do programu "wybacz mi" i tam w ramach gestu pojednania pojedźcie na wspólny piknik landroverem z tuningową końcówką wydechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 co wy z tym wybaczaniem? idźcie do programu "wybacz mi" i tam w ramach gestu pojednania pojedźcie na wspólny piknik landroverem z tuningową końcówką wydechu jesli chcesz sie wypowiedziec co do koncowek to juz nie musisz zakladac tematu http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3921 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Bedziemy wybaczac sobie w Borkach ps. a co do predkosci garbuska tez bym sie pokłucił bo mój latał 160km/h 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 licznikowe... nie zrobie im tego i nie popsuje wielce ciekawego i wciągającego tematu o końcówce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 a co do predkosci garbuska tez bym sie pokłucił bo mój latał 160km/h 8) zapomniales dodac, ze z wielkim zaglem, przy ogromnym wietrze , z ogromnej gory i ze licznik znacznie zawyzal edit Nie wiem czy moze miales jakas "swieza" wersje, ale jesli sie nie myle, bo bylo to z 12 lat temu to moj nie mial do 160 licznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.