Gość Luke2001 Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Siema chopy, Wpadl mi ostatnio pomysl do glowki ,ze zamiast bawienia sie w WIRUSOWANIE i tuning mechaniczny ktory nie jest tani mozna by skozystac z tego ze w dowodach nie ma juz numerow silnika i wsadzic silnik od nowszej almerki po 2003 2.2 DCi 138 kucy !!!! ?? Sa jeszcze 2.2 od x-traila,almera tino = ktore tez maja po 138 kucy i 310 momentu!! (przy ew. jeszcze wirusowaniu almera by chyba fruwala I tutaj pytanie do was - czy te silniki maja taka sama konstrukcje , budowe i czy pasuja do almerki 2000 r. DI ????? jak tak to juz nie zbieram na wirusa tylko na silnik HEHEH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 29 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2006 Wpadl mi ostatnio pomysl do glowki ,ze zamiast bawienia sie w WIRUSOWANIE i tuning mechaniczny ktory nie jest tani mozna by skozystac z tego ze w dowodach nie ma juz numerow silnika i wsadzic silnik od nowszej almerki po 2003 2.2 DCi 138 kucy !!!! ?? Zejdz na ziemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Wyluzuj :smile: Po co ci tyle kucy na polskim poligonie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Pieniędzy i koni mechanicznych nigdy za wiele Popieram kolegę w całej rozciągłości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 przeciez pelnej mocy bardzo zodko uzywasz , ale warto w razie czego miec co uzyc )) Te dodatkowe 20 kucy moze ci uratowac zycie (ale przemowa ) Ale pytanie bylo - CZY BEDZIE PASOWAL ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 hmmm czy to nie są te same silniki poza tym że ten mocniejszy ma dolorzony intercooler i wydajniejszy układ paliwowy i większą trubinę no i zmiany nastaw w ECU ?? Nie znam się w "nissanowskich" diselach jedynie się domyślam. Jakby szło przełorzyć te wszystkie Graty do Ciebie i dotatkowo to wystroić (chiptuning) to autem naprawde przyjemnie można by było podróżować i niestresować się zbytnio przy wyprzedzaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 hmmm czy to nie są te same silniki poza tym że ten mocniejszy ma dolorzony intercooler i wydajniejszy układ paliwowy i większą trubinę no i zmiany nastaw w ECU ??Nie znam się w "nissanowskich" diselach jedynie się domyślam. Jakby szło przełorzyć te wszystkie Graty do Ciebie i dotatkowo to wystroić (chiptuning) to autem naprawde przyjemnie można by było podróżować i niestresować się zbytnio przy wyprzedzaniu. Dokladnie o to mi chodzi coobcio , ale zanim kupie silnik to wole miec 100% pewnosci ze kady element pasuje. Ps.Tym bardziej ze rura ktora wychodzi od turbo strasznie przecieka olejem - co to moze byc ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 olej z odmy wali albo z trubiny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Na nowoczesnych dieslach sie nie znam ale jak znam życie to na 100% coś nie bedzie pasowało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Wlasnie tez mi sie tak wydaje, pozornie moze wygladac identycznie a potem beda popresuwane jakies doloty i kolektory o 10 mm i juz d*pa . Daje sobie wiec spokoj , zbieram na chipa Ps. Jade jutro do mechanika na wymiane oleju w silniku i skrzyni to odrazu obejzy to turbo zobaczymy co i jak , (puki co jeszcze dziala ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Luke zobacz w temacie "częśći kupie sprzedam" ktoś ma kupon zniżkowy 1000zł na chipowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 Luke zobacz w temacie "częśći kupie sprzedam" ktoś ma kupon zniżkowy 1000zł na chipowanie Dzieki za info , ale to chipowanie jest w Bielsku Bialej - to 400 km )) Wole podjechac do Diagnostica w Jankach. Ale spokojnie ,zanim bede wirusowal musze doprowadzic ten silnik do ladu (wycieki oleju itd) Na 100 % poinformuje jak juz bede po wirusie jak wyniki (ale to po wakacjach-wkoncu zona musi jechac nad morze i to nie polskie wiec to wysilek dla mojej almerki i dla mojego portfela :shock: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 i intercooler zapodaj - wtedy bardziej agresywny program chlopaki CI napiszą. Gdzieś miałem wykres zawirusowanego 2,2 Di no i porażka niestety powyzje 3500 zajebsicie brakuje paliwa... Na szczęscie jest to bardzo prosty uklad wtryskowy i sterujący BOSHA tak wiec idzie zwiększyć wtryski lub zapodać większy tloczek w pompie... No działaj działaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 i intercooler zapodaj - wtedy bardziej agresywny program chlopaki CI napiszą.Gdzieś miałem wykres zawirusowanego 2,2 Di no i porażka niestety powyzje 3500 zajebsicie brakuje paliwa... Na szczęscie jest to bardzo prosty uklad wtryskowy i sterujący BOSHA tak wiec idzie zwiększyć wtryski lub zapodać większy tloczek w pompie... No działaj działaj. No IC to obowiazkowo poleci. Widzialem ten wykres ( i z IC mi styknie) Nie chce zminiac wtryskiwaczy bo chce utrzymac to samo spalanie co teraz (sporo jezdze po wawie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 a jak ci wtryskiwacze pójda si j...ć? koszt bez poównania większy niż w tddi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Luke2001 Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 a jak ci wtryskiwacze pójda si j...ć? koszt bez poównania większy niż w tddi Albin zakladal jakies 6-8 mc temu chipa w swojej 2.2 Di (to od niego byl wykres z Diagnostica) i do tej pory nie ma zadnych problemow.Zalozyl teraz jeszcze IC dla bezpieczenistwa i jest OK. Wtryskiwacze nie moga poleciec przez to ze robia to do czego sa stworzone Poprostu przy 3500 juz nie moga wiecej podac paliwa (a takie obroty i tak zadko sie osiaga) w koncu diesel ciagnie od 2000 ))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2006 no i nie polecą... chodzi o to że w pewnym momencie konczy się ich wydanjnośc, mimo że są otwarte na maksa to nie leci przez nie wystarczająca iloś paliwa do uzyskania większej mocy. Dlatego stosuje się końcowki wtryskiwaczy o większej ywdajności i w ten sposób powstaje hybryda ktora da nam więcej mocy... Jak znowu dowalimy towaru na maksa i znowu coś będzie blokowalo moc wtedy zapewne pompa już nie daje rady z utrzymaniem stosownie duzego cisnienia tak wiec daje się większy tloczek w niej... Czy to takie skomplikowane ?? Zabawa się zaczyna jak się chce uzyskać bardziej ciekawe moce w Diselkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 mi nie chodziło o to że po chipie wtryskiwacze sie spieprzą tylko o to że do CDi są droższe niż do TDDi i gdyby kieys sie zje..y to koszt wtryskiwacza do CDi jest 3x większy :grin: Wiadomo że wtryskiwacze piezoelektryczne będą droższe niż elektromagnetyczne i tylko o to mi chodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Jeśli ktoś chce zobaczyć czym się różni Di od Dci to posiadam w miare dokładne fotki.Podstawowe różnice to :układ CR DENSO!!!!!!!! więc może być problem ze strojeniem,turbina ze znienną geometrią sterowana elektronicznie a nie ciśnieniowo jak w Di,FMIC,skrzynia 6-biegowa.Blok silnika, głowica kolektor dolotowy,nawet system EGR jest taki sam.Dci jeździ całkiem przyjemnie.Jeśli ktoś chce się bawić w jakieś przekładki to lepiej już zainwestować w YD25DDti od pathfindera,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.