Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Czy mozna wsadzic zamiast 2.2 Di - 2.2 DCi ???


Gość Luke2001
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Luke2001

Siema chopy,

 

Wpadl mi ostatnio pomysl do glowki :) ,ze zamiast bawienia sie w WIRUSOWANIE i tuning mechaniczny ktory nie jest tani mozna by skozystac z tego ze w dowodach nie ma juz numerow silnika i wsadzic silnik od nowszej almerki po 2003 2.2 DCi 138 kucy !!!! ??

 

Sa jeszcze 2.2 od x-traila,almera tino = ktore tez maja po 138 kucy i 310 momentu!! (przy ew. jeszcze wirusowaniu almera by chyba fruwala :D

 

I tutaj pytanie do was - czy te silniki maja taka sama konstrukcje , budowe i czy pasuja do almerki 2000 r. DI ?????

 

 

jak tak to juz nie zbieram na wirusa tylko na silnik HEHEH :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość volnaris
Wpadl mi ostatnio pomysl do glowki :) ,ze zamiast bawienia sie w WIRUSOWANIE i tuning mechaniczny ktory nie jest tani mozna by skozystac z tego ze w dowodach nie ma juz numerow silnika i wsadzic silnik od nowszej almerki po 2003 2.2 DCi 138 kucy !!!! ??

 

Zejdz na ziemie :lol:;):D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pieniędzy i koni mechanicznych nigdy za wiele :D Popieram kolegę w całej rozciągłości :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Luke2001

przeciez pelnej mocy bardzo zodko uzywasz , ale warto w razie czego miec co uzyc :)))

Te dodatkowe 20 kucy moze ci uratowac zycie :P (ale przemowa )

 

Ale pytanie bylo - CZY BEDZIE PASOWAL ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm czy to nie są te same silniki poza tym że ten mocniejszy ma dolorzony intercooler i wydajniejszy układ paliwowy i większą trubinę no i zmiany nastaw w ECU ??

Nie znam się w "nissanowskich" diselach jedynie się domyślam.

 

Jakby szło przełorzyć te wszystkie Graty do Ciebie i dotatkowo to wystroić (chiptuning) to autem naprawde przyjemnie można by było podróżować i niestresować się zbytnio przy wyprzedzaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Luke2001
hmmm czy to nie są te same silniki poza tym że ten mocniejszy ma dolorzony intercooler i wydajniejszy układ paliwowy i większą trubinę no i zmiany nastaw w ECU ??

Nie znam się w "nissanowskich" diselach jedynie się domyślam.

 

Jakby szło przełorzyć te wszystkie Graty do Ciebie i dotatkowo to wystroić (chiptuning) to autem naprawde przyjemnie można by było podróżować i niestresować się zbytnio przy wyprzedzaniu.

 

Dokladnie o to mi chodzi coobcio , ale zanim kupie silnik to wole miec 100% pewnosci ze kady element pasuje.

 

Ps.Tym bardziej ze rura ktora wychodzi od turbo strasznie przecieka olejem - co to moze byc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Luke2001

Wlasnie tez mi sie tak wydaje, pozornie moze wygladac identycznie a potem beda popresuwane jakies doloty i kolektory o 10 mm i juz d*pa .

 

Daje sobie wiec spokoj , zbieram na chipa :D

 

Ps. Jade jutro do mechanika na wymiane oleju w silniku i skrzyni to odrazu obejzy to turbo zobaczymy co i jak , (puki co jeszcze dziala :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Luke2001
Luke zobacz w temacie "częśći kupie sprzedam" ktoś ma kupon zniżkowy 1000zł na chipowanie ;)

 

Dzieki za info , ale to chipowanie jest w Bielsku Bialej - to 400 km :)))

Wole podjechac do Diagnostica w Jankach.

 

Ale spokojnie ,zanim bede wirusowal musze doprowadzic ten silnik do ladu (wycieki oleju itd)

Na 100 % poinformuje jak juz bede po wirusie jak wyniki :)(ale to po wakacjach-wkoncu zona musi jechac nad morze i to nie polskie wiec to wysilek dla mojej almerki i dla mojego portfela :shock: ) :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i intercooler zapodaj - wtedy bardziej agresywny program chlopaki CI napiszą.

Gdzieś miałem wykres zawirusowanego 2,2 Di no i porażka niestety powyzje 3500 zajebsicie brakuje paliwa... Na szczęscie jest to bardzo prosty uklad wtryskowy i sterujący BOSHA tak wiec idzie zwiększyć wtryski lub zapodać większy tloczek w pompie...

 

No działaj działaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Luke2001
i intercooler zapodaj - wtedy bardziej agresywny program chlopaki CI napiszą.

Gdzieś miałem wykres zawirusowanego 2,2 Di no i porażka niestety powyzje 3500 zajebsicie brakuje paliwa... Na szczęscie jest to bardzo prosty uklad wtryskowy i sterujący BOSHA tak wiec idzie zwiększyć wtryski lub zapodać większy tloczek w pompie...

 

No działaj działaj.

 

 

No IC to obowiazkowo poleci. Widzialem ten wykres ( i z IC mi styknie)

Nie chce zminiac wtryskiwaczy bo chce utrzymac to samo spalanie co teraz (sporo jezdze po wawie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Luke2001
a jak ci wtryskiwacze pójda si j...ć? koszt bez poównania większy niż w tddi

 

Albin zakladal jakies 6-8 mc temu chipa w swojej 2.2 Di (to od niego byl wykres z Diagnostica) i do tej pory nie ma zadnych problemow.Zalozyl teraz jeszcze IC dla bezpieczenistwa i jest OK.

Wtryskiwacze nie moga poleciec przez to ze robia to do czego sa stworzone :D

Poprostu przy 3500 juz nie moga wiecej podac paliwa (a takie obroty i tak zadko sie osiaga) w koncu diesel ciagnie od 2000 :))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i nie polecą... chodzi o to że w pewnym momencie konczy się ich wydanjnośc, mimo że są otwarte na maksa to nie leci przez nie wystarczająca iloś paliwa do uzyskania większej mocy.

Dlatego stosuje się końcowki wtryskiwaczy o większej ywdajności i w ten sposób powstaje hybryda ktora da nam więcej mocy...

Jak znowu dowalimy towaru na maksa i znowu coś będzie blokowalo moc wtedy zapewne pompa już nie daje rady z utrzymaniem stosownie duzego cisnienia tak wiec daje się większy tloczek w niej...

Czy to takie skomplikowane ??

 

Zabawa się zaczyna jak się chce uzyskać bardziej ciekawe moce w Diselkach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi nie chodziło o to że po chipie wtryskiwacze sie spieprzą tylko o to że do CDi są droższe niż do TDDi i gdyby kieys sie zje..y to koszt wtryskiwacza do CDi jest 3x większy :grin:

Wiadomo że wtryskiwacze piezoelektryczne będą droższe niż elektromagnetyczne :lol: i tylko o to mi chodziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś chce zobaczyć czym się różni Di od Dci to posiadam w miare dokładne fotki.Podstawowe różnice to :układ CR DENSO!!!!!!!! więc może być problem ze strojeniem,turbina ze znienną geometrią sterowana elektronicznie a nie ciśnieniowo jak w Di,FMIC,skrzynia 6-biegowa.Blok silnika, głowica kolektor dolotowy,nawet system EGR jest taki sam.Dci jeździ całkiem przyjemnie.Jeśli ktoś chce się bawić w jakieś przekładki to lepiej już zainwestować w YD25DDti od pathfindera,pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...