Guest Mrozu Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Piście piście co się psuje, bo ja nie moge zabrać głosu w tym temacie, bo w moim nic nie padło oprucz tylnej kolumny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest apocaLipsa Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 usterki u mnie: -kolumna do zrobienia - sa dziury. -mam gaz i benzyne, czasem chwile sie dlawi, ale w koncu zapala (zaznaczam, ze zmienialam swiece i te inne pierdoly co sie zmienia i odpalam na benzynie) -jak mi z benzyny na gaz przechodzi (a ja mam w ogole reczny przelacznik) to lipnie potrafi zatrzasc no i tyle... oby nic wiecej :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grabarz Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Z tego co mi kolega forumowy napisał, rozrząd obliczony jest na 300 000 km jak się go szanuje. A wymiana łańcucha kosztuje 2000 zł. Ja też się przymierzam do zakupu 100NX ze względu na jego bezawaryjność. I z tematów na forumu wynika, że dużo pali. W zimie 12 l :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Tak pali sporo niestety, szczegolnie gaznik :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lukasz_lublin Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Pali tyle ile wyciska z niego kierowca.Jezeli rozsadnie operujesz gazem to i rozsadnie pali, ale jesli go podkrecisz troche a noga jest jak cegla, to i CC ci zezre jak BMW750. Ja nie nazekam choc potrafie do 17/100 dobic :twisted: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest egon Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Chodzi mi o to co się psuje? napewno o wiele mniej niż w oplu czy innym francuzie, chociaż mnie akurat kompletnie nic nie nawaliło ( do tej pory ) a spala od 5.5 litrów benzyny po trasie do 13 gazu w mjeście Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mehrer Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 A wymiana łańcucha kosztuje 2000 zł. -chyba za duzo tych zer U mnie nic sie nie popsulo... przeciez wiadomo ze on sie nie psuje ekploatacyjne wymieniac i jechac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 100nx&maxima Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 W moim robione i wymianiene były rzeczy typu: tarcze, klocki, szczęki, amortyzatory,filtry,oleje, poduszka od skrzyni biegów (urwała się), sprzęgło(tarcza, docisk, łożysko), szczotki w rozruszniku. To chyba z poważniejszych rzeczy. A drobnostki to : schowek , ktory się sam otwiera jak nie jest zamknięty na kluczyk:) Auto ma 255 tyś przebiegu i jak na razie nic się nowego nie dzieje :] Przybywają tylko kolejne tysiące kilometrów:) Zapomniałem jeszcze dodać o zimeringu na wale, głupota za 8 zł? ale olej ciekł..... Czujnik ciśnienia oleju też poleciał... Jeśli chodzi o spalanie to minimalne zanotowałem (na gazie ) Trasa- 8,5l , ale przewaznie 9-10 i w górę . Raz na trasie 13,5l . W mieście od 10 , srednio 12, 12,5l v-max biegi 2 - 100km/h 3 - 160km/ (7500rpm ała, nigdy więcej) 4- 180... więcej nie jechałem... Silnik 1,6 rok 91. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Mój NX ma czas do końca ogłoszenia czyli do poniedziałku. Jeśli się nie sprzeda to czeka go po zimie duża inwestycja w obniżenie, felgi 16 lub 17, środek tz fotele w połowie obszyte skórą, kompletny wydech, xenony i zobaczymy co jeszcze, ale to i tak po zimie, bo jak narazie to mam w co inwestować. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Piotrek84r Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 W moim Nx-sie nic nie padło poza gumami na przegubie były całe rozbierane i czyszczone są w super stanie jak je rozebrałem. No i oczywiście filtry olej- standardzik. u mnie kielichy: całe podwozie i nadwozie jest bez śladu rdzy a mam furmankę z 91. Jeszcze rura od katalizatora mi się zerwała, ale podjechałem zaraz do fachowca i wspawał mi nową rurkę i jest oki. Ogółem 100Nx to dobra inwestycja!!! PZD 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 Dzieki wszystkim za rady :!: 100 NX'a już kupiłem, de facto nie od Mroza ale kupiłem po lepszej cenie i o wiele lepszym stanie. Największe podziekowania dla Pablo'sa, za to ze wybral się ze mną w tą długą i męczacą podróż i za wspólne dobre negocjacje z handlarzem :!:gratulacje :grin: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukas3035 Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Poczekaj jak ci padnie cewka zapłonowa tj. jakieś 450 pln Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 Poczekaj jak ci padnie cewka zapłonowa A dlaczego ma mu paść akurat cewka :?: Miejmy nadzieje, że mu nic nie padnie i tego mu życzymy. Elo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SnowLady Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 johny_fellow wielkie gratulacje juz w dniu zakupu wiedzialam ze dolaczyles do posiadaczy setek niech autko sie tobie sprawuje jak najlepej do zobaczenia w krotce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest robertss Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 lukas3035 napisał/a: Poczekaj jak ci padnie cewka zapłonowa bez przesady ja kupilem nową do wersji 2 l za 100 zl zresztą nie potrzebnie :? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Terrano I Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Witam wszystkich, slepy los zrzadzil, ze chcialem mojej ukochanej Kobiecie kupic autko na lato no i na imieniny, Jolki obchodza je w czwartek http://www.nissanklub.pl/forum/images/smiles/icon_lol.gif a ze kobieta dobra jest i kochajaca to ogladalem kilka niskobudzetowych furekhttp://www.nissanklub.pl/forum/images/smiles/003.gif dlugo sie wachalem, myslalem http://www.nissanklub.pl/forum/images/smil...on_rolleyes.gif bo fartem trafil mi sie 100 NX 1,6 92r, ale jakos nie mialem przekonania http://www.nissanklub.pl/forum/images/smiles/icon_evil.gif Teraz po przeczytaniu tego posta, juz wiem http://www.nissanklub.pl/forum/images/smil...con_biggrin.gif biore go jutro, a co mi tam http://www.nissanklub.pl/forum/images/smiles/icon_razz.gif Dziekuje wszystkim za "nieumyslna" pomoc http://www.nissanklub.pl/forum/images/smiles/icon_lol.gif Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rz Posted December 13, 2006 Share Posted December 13, 2006 na wstepie witam forumowiczow bo jestem tu po raz pierwszy a przechodzac do rzeczy. nie chce zakladac nowego tematu wiec napisze w tym postanowilem kupic sobie autko, takie do jezdzenia po miescie. chodzac po komisach natknalem sie na nissana 100nx. przejechalem sie nim i wrazenia mam calkiem pozytywne i nawet sie w nim mieszcze przeczytalem kilka tematow o tym czy warto i widze same pochlebne opinie na temat autka no ale mam pare pytan od siebie, a mianowicie: -czy 190tys to spory przebieg dla tego autka? pozyje jeszcze troche czy to juz jego kres? co moze mi sie sypnac przy tylu cyferkach? -jak z dostepnoscia czesci i ogolnie serwisem tego auta? -na co jeszcze nalezy zwrocic uwage przy kupnie poza sprawdzeniem czy nie lapie go rdza przy kielichach, na slupkach i podlodze? -duza jest roznica w spalaniu wersji gaznikowej do wersji na wtrysku? ten ktorym jezdzilem na zewnatrz wyglada na zdrowego, progi i wewnatrz komory silnika tez nie widac rdzy. no moze delikatnie zlapalo go na tylnej klapie. nie wiem czy moje przypuszczenia sa dobre ale chyba byl caly malowany gdyz kolor na zewnatrz nie pokrywa sie zbytnio z kolorem niektorych elementow w komorze silnika przepraszam za lamerskie pytania ale jesli chodzi oto auto to jestem zielony z gory dzieki za odpowiedzi pzdr rz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KeriSR Posted December 13, 2006 Share Posted December 13, 2006 ...co do przebiegu to norma w tym roczniku ^co się dziwisz?^--sorki wpływ jaśminium he he,ważne czy łańcuszek cichy ,czy olej na czas zmieniany itp.,jeśli malowany --no cóż --pytanie dlaczego?,trzeba byc czujnym ale nie zakładać z góry że samochód spadł na dach w przepaść bo nigdy nie kupisz samochodu,co do wersji -moim skromnym zdaniem tylko wtrysk-no chyba że chcesz gazować ,co do dostępności części to chyba nie ma problemu ,wprawdzie mam n-14 sunny!co do cen tychże to też mit ,zmieniasz raz i więcej o to nie dbasz nawet jak zapłacisz 20% więcej niż podróba do VW,poza tym śliczne autko ,ciekawe czy nie cieknie targa ...bo ja swój zasrany szyber skleiłem silikonem po tym jak mnie zalało parokrotnie oczywiście nie ori... [ Dodano: Sro 13 Gru, 2006 23:51 ] no to dalismy po klawiaturce prawie równo he he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rz Posted December 13, 2006 Share Posted December 13, 2006 nie slyszalem zadnych niepokojacych dzwiekow ze strony silnika. pracowal rowno i cicho ale bede zwracal na to uwage. gaz mnie nie interesuje, bede smigal na benzynce. ta wersja ktora dzisiaj jezdzilem w sumie miala spore wyposazenie, miala nawet skorzana tapicerke co mnie pozytywnie zaskoczylo. nie mial natomiast abs-u i klimy. a tak to lusterka, szyby i szwiatala elektryczne jutro jade ogladnac jeszcze jeden egzemplarz do legnicy, miejmy nadzieje ze nie pojade na darmo jesli uda mi sie nabyc ta mala rakietke to podziele sie wrazeniami pzdr rz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted December 13, 2006 Share Posted December 13, 2006 kolor na zewnatrz nie pokrywa sie zbytnio z kolorem niektorych elementow w komorze silnika Jak to niektorych? Komora silnika ma troche inny kolor niz lakier na zewnetrznych elementach. czy 190tys to spory przebieg Nie wiem jaki jest w nim silnik. Mialem swego czasu primere z silnikiem w wersji gaznikowej(ten sam silnik)i mialem juz zrobione 300tys km z czego ponad polowa na gazie i z silnikiem nie bylo prblemow. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted December 13, 2006 Share Posted December 13, 2006 Silnik wytrzymuje ponad 350tys jesli byl szanowany i olej na czas byl wymieniany.Moze sie roznic kolor pod maska i z tym na zew. ale nie powinno byc to bardzo widoczne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted December 13, 2006 Share Posted December 13, 2006 Johny woda może ciec szybami które się reguluje a dokładniej reguluje się ich dociśnięcie do uszczelki. Wystarczy zdjąć boczek i są 2 czy 3 śruby do regulacji. Po tylu latach i takim przebiegu to raczej normalne,że drzwi mogły się opuścić i to nie oznacza,że auto było po dzwonie. Co do przebiegu to raczej norma i nie ma się czym przejmować. Rozrząd nawet jeśli zacznie dzwonić przy odpalaniu na zimnym silniku to nie tragedia, bo łańcuchy bardzo rzadko się zrywają a po zatym cały rozrząd jest dostępny w zamienniku i nie jest jakoś strasznie drogi. Co do koloru lakieru w komorze silnika to jeśli auto z zewnątrz jest w metaliku to komora powinna być cała matowa czyli polakierowana tylko bazą bez warstwy bezbarwnej dającej połysk. W NX'ach najważniejsze są tylne kolumny, progi i słupki, bo to elementy konstrukcyjne. Rdza na klapie raczej się nie trafia, więc myśle,że albo klapa była porysowana i lakierowana albo był trafiony w dupe. Elo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rz Posted December 13, 2006 Share Posted December 13, 2006 Silnik wytrzymuje ponad 350tys jesli byl szanowany i olej na czas byl wymieniany.Moze sie roznic kolor pod maska i z tym na zew. ale nie powinno byc to bardzo widoczne. kolor pod maska ma kolor zblizony do tego na zewnatrz tylko taki jakby wyplowialy i nie metaliczny. wiem natomiast ze maska byla w 100% malowana i raczej wstawiona nowa. patrzylem na szczeliny i roznego rodzaju szparki miedzy blachami i wszystko wyglada ok. mysle ze autko moglo byc lekko pukniete z przodu na foto zaznaczylem przykladowe elementy ktore roznia sie kolorem od tego z nadwozia a silniczek to 1.6 autko z 91r pzdr rz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tarsar Posted December 14, 2006 Share Posted December 14, 2006 Chłopie - nie wiem czy wiesz,ale jak masz auto np. w metalicu to fabryka nie lakieruje lakierem bezbarwnym wnętrza komory tylko -na zawnątrz. Więc zawsze ten blask lakieru (zwłaszcza nasto-letniego) będzie się różnił od nadwozia. Lepiej sprawdź magnesikiem,czy nie ma za dużo szpachli i czy nie tnie opon przykładowo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mrozu Posted December 14, 2006 Share Posted December 14, 2006 Już koledze mówiłem,że kompra jest lakierowana tylko bazą bez bezbarwnego i dlatego ma inny odcień i nie ma połysku. Dodatkowo na nadwozie działają promienie słoneczne i lakier płowieje a w komorze nie ma takiego problemu. Magnesem warto sprawdzić auto bo będzie wiadomo czy ma dużo szpachli tak jak proponuje Tarsar. Szczególną uwage zwróć na błotniki tylne, bo lubią korodować. Jest duże prawdopodobieństwo,że pas przedni również różni się od reszty auta odcieniem, bo jest plastikowy. Silniczek 1.6 jest bardzo dobry na miasto i w zupełności wystarcza do spokojnego poruszania się a do tego można go tanio zagazować, bo to jest jeszcze gaźnikowiec czyli idzie instalacja mieszalnikowa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.