Guest Wiedziu Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 ja mam 7,45 sek. i sie zastanawiam jak daleko jestem od zwyklego P10 2.0 P.S. Czy P10 miałby kiedykolwiek tempomat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elcoruso Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 P10 SR20De 125KM (z katalizatorem) ma katalogowo chyba 9,6, Vmax=200. Tak wyczytałem ze starych katalogów, chociaż tam piszą moc 115KM. (tyle co jednopunkt). 7,45 mierzone czym? Katalogowo seryjan GT ma 8,4s. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
widaw Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 ja mam 7,45 sek. i sie zastanawiam jak daleko jestem od zwyklego P10 2.0 moja Amica 2.0 - pomyka do 100 w 6,5 sek... tylko swistak musi zawijać sreberka w kufrze... :mrgreen: :mrgreen: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 SR20De w budzie P10 (serja 132Km z katem dane z hamowni) kręcą na G-techu PRO niskie 9tki. SR20DE w P10 GT kręcą bardzo niskie 8ki. w budzie P11 GT zdrowy SR20DE (średnio 140KM shamowane) kręcą czasy 8,3-8,5s. Dane z dwoma osobami na pokładzie tzn. Ja i kierwoca http://rapidshare.de/files/21711923/Sami_p...ojeniu.wmv.html Powyzej masz przejazd Samiego (Sunny GTI Anonse) W dwie osoby onboard + caly bagaznik gratów. licznikowo 6,5 do setki, a G-tech w jedną osobe pokazuje ok. 5,5 sek do setki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Wiedziu Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Katalogowo seryjan GT ma 8,4s. i Katalogowo ma 155km :] mierzone stoperem w komórce Nokia 6610i z simlockiem i w niebieskiej obudowie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maglev Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Kurwww to ja nie chce nic mówić ale moja złota strzała pociska do setki w 15 sek, brat mnie rypnął thalią 1.4 litra 75 kucy, masakra Panowie mówię wam!!! :x siara się ścigać ze stuningowanym czinkłeczento bo pewno też by mnie skilował na skrzyżowaniu!!! :x Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
INC Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Katalogowo seryjan GT ma 8,4s. i Katalogowo ma 155km :] mierzone stoperem w komórce Nokia 6610i z simlockiem i w niebieskiej obudowie. patrzac na predkosciomierz ?? :D:D zycze szczescia ;] bo moja almera tak to 100 w 9,5 osiaga ;] a wedlug kompa ynia gdzie predkosc wmiare dokladna to 100 osiaga w 11,4s Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elcoruso Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 7,45 myśłe ze na G-Techu spokojnie by wyciagneła, ale G-Tech to mierzy 0-96km/h a nie do setki. Zresztą wg niego to ja po niewielkich modach Almerą 1.8 robiłem 8,5s. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 siara się ścigać ze stuningowanym czinkłeczento bo pewno też by mnie skilował na skrzyżowaniu!!! Niestuningowane CC robi na G-techu ok 12 do 60mil więc do setki coś pod 13sek moze być, mowa o 1,1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maglev Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Niestuningowane CC robi na G-techu ok 12 do 60mil więc do setki coś pod 13sek moze być, mowa o 1,1 Się zgadza...czinkłeczento to blaszak który mało waży więc silniczek 1.1 może ostudzić zapał niejednego golfiarzo - kadeciarza jak i innych cięższych aczkolwiek mocniejszych autek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Katalogowo seryjan GT ma 8,4s. i Katalogowo ma 155km :] mierzone stoperem w komórce Nokia 6610i z simlockiem i w niebieskiej obudowie. patrzac na predkosciomierz ?? :D:D zycze szczescia ;] bo moja almera tak to 100 w 9,5 osiaga ;] a wedlug kompa ynia gdzie predkosc wmiare dokladna to 100 osiaga w 11,4s To u mnie chyba mówi prawdę, bo jak do 100 dochodzi to mi się odechciewa liczyć Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest delorian Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 do usunięcia.. sorki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ercikbercik Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 witam moja seria p10 115 km do setki rozpedza sie w troche ponad 10 sekund ale nic nie jest robione. Zastanawiam sie co sie stanie jak sie zaslepi egr i przyspieszy zapłon. Oile szybciej bedzie przyspieszac. Moja wykreca 135 konne fury. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blandman Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Witam. Swoja p10 2.0 monowtrysk na lpg objezdzałem calibry 2.0 bez problemu. nie wiem ile mialy kucy. raz scigalem sie z bratem (passat b5 1.8T w tiptronicu) i został swoja padaczka.... BMW e36 320i na vanosie 150 KM tez została.... Zaznaczam ze za kierownicami passata i bmw nie siedzieli leszcze... a w primerce jedyny mod to brak katalizatora.... Pozdrawiam... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 1,8T w Tiptronicu ok. 11 do setki ma więc elegancko jak dałeś mu radę, zajerzdzona i zagazowana e36 320 myślę że to terz nie najlepszy rywal a o Calibrach juz nie wspomnę... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blandman Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 e36 mojego brata stan igla bez gazu, ... o calibrach mam podobne zdanie jak Ty:) i naprawde miło było "rodzinnym" autem przytrzec nosy "sportowcom". Niestety te czasy minely i mam nadzieje ze wkrótce bedą lepsze ... moze w p10 gt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ticky Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Ja wrzuce swoje dwa grosze. Tak jak na dole widac 7,61 s jest to mój wynik mierzony g-techem pro. Jest to najlepszy przejazd z moich mierzonych a po usrednieniu wychodzi mi 7,9-8,0 s. Mnie ten wynik bardzo pozytywnie zaskoczył tym bardziej ze z modów to tylko brak katalizatora moge wymienic jednak podchodzę do niego z lekkim niedowierzaniem czytając ile wyciagaja dłubane Nismo. Moc mam zmierzona na hamowni w Lubelskim Techmax ze trzy tyg. temu nic rewelacyjnego bo na kołach 123 KM ale według Coobcia (który może cos na ten temat chyba powiedziec) około 10% zaniza ta hamownia czyli powiedzmy 135 KM. Z drugiej strony po zabawach na torze kartingowym (byłem trzeci) no i kilku próbach "na mieście" niezle mi ta Primka pomyka jak na serię nie :?: :?: :?: (tu przywołuje do wypowiedzi akarczmę no i Coobcio tez co nieco widział, nie chcę zeby wyszło ze sie chwale ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AdaSch Posted June 23, 2006 Share Posted June 23, 2006 Niestuningowane CC robi na G-techu ok 12 do 60mil więc do setki coś pod 13sek moze być, mowa o 1,1 Się zgadza...czinkłeczento to blaszak który mało waży więc silniczek 1.1 może ostudzić zapał niejednego golfiarzo - kadeciarza jak i innych cięższych aczkolwiek mocniejszych autek hehe, moja żona uwielbia objezdzać mikra takie autka a w szczególności ople i vw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest zecikk Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 ja poki co tylko zjadlem vectre A 2,0 8v. Ale nie miala zadnych szans na 1/4 jak sie okazalo:) wygralem o jakies 25 metrów na dlugosci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krzycho_16 Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Niestuningowane CC robi na G-techu ok 12 do 60mil więc do setki coś pod 13sek moze być, mowa o 1,1 Się zgadza...czinkłeczento to blaszak który mało waży więc silniczek 1.1 może ostudzić zapał niejednego golfiarzo - kadeciarza jak i innych cięższych aczkolwiek mocniejszych autek z tymi Kadeciarzami to przesadziles... jezdziles kiedys jakims? wyprzedzic to mozesz , ale zagazowanego 1.3, . a sprobuj stanac z 1.8 albo 2.0 to zobaczysz jakie ladne tylne swiatla maja Kadetty. Ta micra vs Kadett to tez chyba jakis dżołk. http://baldwwy.wrzuta.pl/film/oYAxEV0CIS/kadett_vs_porsche Kadett 1.8 do setki przyspiesza w ok 9s, a Kadett 2.0 16V ponizej 8... wiec lepiej uwazajcie z tymi waszymi Primerami 1.6,m anawet i 2.0 GT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arthi Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Nie ścigam się od kiedy połknął mnie golf, jakaś mocna wersja nie znam się na tym sprzęcie. Chłopak tak się rozpędził, że mniej więcej 800m dalej mało nie spowodował wypadku, pisk, swad spalonej gumy i takie tam. :> Wydaje mi się że pimera ma około 10 sekund do 100 i modyfikacje o których tu piszecie nie zmienią tego czasu na tyle zauważalnie. Jeśli ktoś wierzy w te wyniki to tylko pogratulować. Tak w ogóle stary temat! z tymi Kadeciarzami to przesadziles... jezdziles kiedys jakims? wyprzedzic to mozesz , ale zagazowanego 1.3, . a sprobuj stanac z 1.8 albo 2.0 to zobaczysz jakie ladne tylne swiatla maja Kadetty. Ta micra vs Kadett to tez chyba jakis dżołk. http://baldwwy.wrzuta.pl/film/oYAxEV0CIS/kadett_vs_porsche Kadett 1.8 do setki przyspiesza w ok 9s, a Kadett 2.0 16V ponizej 8... wiec lepiej uwazajcie z tymi waszymi Primerami 1.6,m anawet i 2.0 GT Wiekszosc kadetow i golfow to slabe wersje, ale chlopcy wyskakuja ze swiatel jakby mieli niewiadomo co pod maska, ale zdarzaja sie rowniez rodzonki, wtedy mozna sie troche rozczarowac. Kadety jeszcze sa na drogach? Nie widzialem z 4 lata zadnego! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VILQ Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Kurwww to ja nie chce nic mówić ale moja złota strzała pociska do setki w 15 sek, brat mnie rypnął thalią 1.4 litra 75 kucy, masakra Panowie mówię wam!!! :x siara się ścigać ze stuningowanym czinkłeczento bo pewno też by mnie skilował na skrzyżowaniu!!! :x To cos slabo te 15 sek ... u mnie na g-pro wyszlo 11,6 ... a moze w tym roku na zlocie to poprawie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ROKI Posted February 23, 2008 Share Posted February 23, 2008 Witam. Swoja p10 2.0 monowtrysk na lpg objezdzałem calibry 2.0 bez problemu. nie wiem ile mialy kucy. raz scigalem sie z bratem (passat b5 1.8T w tiptronicu) i został swoja padaczka.... BMW e36 320i na vanosie 150 KM tez została.... Zaznaczam ze za kierownicami passata i bmw nie siedzieli leszcze... a w primerce jedyny mod to brak katalizatora.... Pozdrawiam... wez mnie nie zalamuj z ta beema z kumplem pare ustawek i dostaje baty, shamowane ma 141KM ja 150KM i sobie nie radze :/ dlatego czas to zmienic niebawem :diabel2: moze to przez opony jakies padaki :zly: zaloze letnie :diabel: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mdzalewscy Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 Witam. Swoja p10 2.0 monowtrysk ... a w primerce jedyny mod to brak katalizatora.... Pozdrawiam... znaczący mod, bo katalogowa Primera z tłumikiem przelotowym zamiast kata miała 122KM. Biorąc pod uwagę niską masę + sprawny kierowca, to można pośmigać. Moja P10 SR20Di ma jakieś 11s/100 na prymitywnym LPG z mixerem. Moc na gazie pewnie ze 100KM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pawliko1 Posted February 24, 2008 Share Posted February 24, 2008 A jak jest z P11 1.6? 99 rok, nie wiem ile to ma koni? O_o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.