Gość lukasz_lublin Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Szukalem na forum ale nie znalazlem, moze słabo szukalem. Chodzi mi o to jak wielkosc kol zapewni najlepsze przyspieszenie? Bo to ma napewno wpływ na to. Posiadam 100nx'a ga16de na 195/50 15'' ale z tego co wem seryjnie byly 185/60 14''. Tak z moich przemyslen wynika ze mniejsze kolo powinno dawac lepsze przyspieszenie bo moment siły sie zmniejsze, ale to tylko moje domysły. Czyli np. jak bym wsadzil 195albo205/45 14'' bylo by najlepiej 'wedlug mnie' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Węższe laczki, mniejsze opory siły tarcia, szybsze rozpędzanie. A jak zmnieszysz całe koło to ci tylko speed-o-meter będzię przekłamywał a tak samo szybko będziesz się rozpędzał (albo nawet wolniej) i częściej (łatwiej) mielił na starcie bo siły napędzające koła będą takie same, a oponka będzie mniejsza więc i szybszy obrót nie pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Ale trakcji to na tym nie ma zadnej. Mam problemy zeby na 195 nie mielic na starcie a na 175 to by sie dopiero dzialo. Ale w sumie to niewiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 No to Hi-Grip Tires, utwardzona zawiecha i napewno czas będzie dużo lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skarap Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 ja z fabrycznych 13" 155x65 zmienilem na 15" 195x50 i mi sie gorzej zbiera i wiecej pali:P ALE ZA TO JAK WYGLADA!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 No to Hi-Grip Tires, utwardzona zawiecha i napewno czas będzie dużo lepszy same sprezyny wystarcza? czy moze jeszcze trzeba amorki? gdzies kiedys widzialem takie spiete sprezyny, to jest bespieczne? czy taki wejski tuning? Hi-Grip Tires ? cienko u mnie z angielskim :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 No to Hi-Grip Tires, utwardzona zawiecha i napewno czas będzie dużo lepszy same sprezyny wystarcza? czy moze jeszcze trzeba amorki? gdzies kiedys widzialem takie spiete sprezyny, to jest bespieczne? czy taki wejski tuning? Hi-Grip Tires ? cienko u mnie z angielskim :oops: hi grip tires - opony o zwiekszonej przyczepnosci, bardzo miekka mieszanka i szybkie zuzycie a co do spietych sprezyn to polecam... jako sposob na samobojstwo ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Wszystko zależy od twardości zawiechy fabrycznej, jeśli mięka to tylko razem z amorami, przy twardszej można dać sprężyny twardsze i niższe zmniejszające skok amorka. Komfort spadnie ale czego się nie robi dla osiągów. Powiem tak, jak miałem spręzynki progresywne (dziwny sprzet, niby normalnie miękkie, ale jak dostały nacisk porządny to twarde jak cholera, wszystko w aucie dzwoniło) to auto jeździło dużo szybciej (bez problemu do 170 dochodziłem, teraz to mi ciężko wykrzesać 150), ale niestety duże ryzyko straty felg i zawiechy mnie zmusiły do zdjęcia ich (w LBN są fatalne drogi, szczególnie po zimie jak jeszcze nie powypełniane dziury są). No gdyby nie to dzwonienie to może i bym pozostał ale się nie dało jeździć i tyle, gdyby były sportowe amory myślę, że by było wporzadku, a tak, to gdybym zostawił to już pewnie parę razy oponę, felgę czy zawiechę bym naprawiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Powiem którko im lżejsze koła tym auto lepiej przyspiesza. Lepsza przyczepność jeśli chodzi o przyspeiszenie uzyszkasz na oponach o wyższym profilu i nieco mniejszym ciśnieniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Czyli najlepiej by pasowalo 185/60 15'' a cisnienie 1.8 starczy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordi Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 ja rowniez po przesiadce z 13" 175/70na 15" 195/50 stracilem na przyspieszeniu strasznie... szczegolnie powyzej 140-150 - niestety opory toczenia daja sie we znaki, do 100 jest jeszcze ok... Opony mam sportowe markguma, bardzo mieciutkie, obnizony i utwardzony -35mm i mam takie "ASR" na starcie ze rewelacja.... zadnych strat na starcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Mam problemy zeby na 195 nie mielic na starcie Ja na Twoim miejscu popracowałbym nad techniką startu zamiast zmieniać opony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Czyli najlepiej by pasowalo 185/60 15'' a cisnienie 1.8 starczy NAjlepsze osiągi byś miał na stalówkach 13" z oponami jakimiś szerokimi i niezaniskimi. Jeżei masz 15" to najmniejsze straty będziesz mieć własnie na 185/55 (zamiennik 195.50) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 Stlowe 13'' kupic nie problem(takie tylko na wyscigi :twisted: ) a gumy jakie do tego ? ze 195/60 ale czy takie 13'' sa? :razz: [ Dodano: Czw 01 Cze, 2006 09:43 ] http://www.allegro.pl/item105878831_opony_slicki_r13.html a co wy na to :twisted: nada sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 NAdają się idealnie, problemów z takcją nie będzie najmniejszych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 może zaraz do 12" zejdziemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Nie moga byc mniejsze jak 13'' bo nie wolno startowac na takich no chyba ze w regulaminie jest inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.