Gość sr20di Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 chciałbym poruszyć temat przyśpieszeń osiąganych przez nasze auta w odniesieniu o dane katalogowe ! . o ile można zmniejszyć czas przyspieszania do 100 Km/h będąc właścicielem seryjnego autka bez żadnych modów . przecież dane katalogowe oparte są na jakiś normach i warunkach ? chodzi mi o to że jeśli wg. danych katalogowych mam do setki 10 s to ile tak naprawde jak jadę sam bez obciążenia ile to autko do setki ma ? i jakie te normy są (słyszałem że wg. normy to 2 osoby +50 kg ?) tak więc jadąc samemu już osiągi powinny być lepsze niż katalogowe czy tak ? a wywalenie koła zapasowego tuningiem ? bo jakoś wieżyć mi się nie chce że moim W10 Di mam osiągi primy GT choć pomiary stoperowo licznikowe na to wskazują ??? od 0-80 w 6s do 100 w 8,5 s tak wynika z moich pomiarów ??? na zamulonym 115 konnym di i to na LPG ! filmiki moge wysłać na meila bo nie umiem zamieścić . oczywiście mieżone na LPG nie ma odcinki więc 100 Kmh na II . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BRS Opublikowano 1 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2006 stoperem to niestety nic niepomierzysz.. czas reakcji wlasczenie/wylaczenie to okolice 1-1,5sek jesli na sie reflex... do tego dochodzi jeszcze przeklamanie licznika... jesli chcesz cokolwiek sprawdzic to pozycz sobie g-tech pro znajdz prosta droge, wykalibruj go i sprawdzisz "pi razy drzwi" jakie sa osiagi.... jesli go dobrze skalibrujesz to pokaze dokladniej niz stoper bo niebedie patrzyl na twoj licznik tylko na swoj i sam wlaczy czas i go zatrzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Jak w katalogowym ma 10s przyśpieszenia do setki to tak naprawde w realiach może o 1 sekunde się zmniejszy, po co kombinować żeby dowiedzieć się czy ma 9s czy 10s na setkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 :shock: no jak to poco kazdy kto che aby jego NISMO szybciej smigalo troszczy sie nie o 1s tylko o 0,1s :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 dlatego ze przyspieszenie w katalogu jest podawane bodajze dla 2 osob i 50kg bagazu, stad wychodzi mniej jak jezdzisz sam i mniej jak jezdzisz na rezerwie ( jak ja ostatnio :/) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 slyszalem kiedys ze osiagi katalogowe (szczegolnie 0-100) potrafia byc podawane tak jakby wykrecil je "przecietny" kierowca. nie wiem jak to w nissankach ale jestem prawie pewien ze niektore Peugeot'y tak mialy. roznice miedzy katalogiem/realem widzialem i na primerce i na 200sx. Jakie? ciezko rzec bez dokladnego pomierzenia ale wydaje mi sie ze 0.5-0.8 sekundy lepiej niz podaje producent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 właśnie o to mi chodziło będąc wprawionym kierowcą można sporo urwać z czasu jaki podaje producent . tym bardziej jak czas podawany jest z włączeniem III biegu a jeśli nie ma odcinki można to zrobić na II . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 nie ma to jak pomierzyć się na torze do dragu gdzie wychodzą wszystkie umiejętności kierowcy. Czas do pierwszych 18metrów - mowi nam o tym jak efektywnie ruszamy Czas do 100km/h - to wiadomo no i całkowity czas na 1/4 mili - czyli wyszto razem sposoby zmieny biegów ich moment no i ruszanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 No tak ruszanie najwazniejsze! ale jak ruszec zeby bylo dobrze. Stego co ja wiem to nie mga za bardzo boksowac ani znowu nie moga nawet razu zapiszczec. Musi byc tak pomiedzy ale jak to zrobic? Pewnie kazdy ma jakis sposob. Moze sie podzialicie :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Ja już mam starty w miare opanowane tak żę pierwsze 18 metrów robie w czasie ok 2,5-2,55 sekundy. W moim przypadku ruszam z napiętego napędu i pulsowania gazem miedzy 3000-3500obr.min, przy starcie koła mi bardzo mielą ale mimo wszytko w ten sposób najlepsze czasy się kręci auto jest nie zmulone i dobrze się rozpędza. Tutaj masz nagranie z moiego przejazdu w białej(słychac troche mielenie kołami): http://www.adrianmatusik.com/4images/detai...hp?image_id=840 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 :? Coobcio ten link otwiera stronę ze zdięciami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Sorka to nie to już poprawiam, oto włąściwy link do filmika odnośnie mojej procedury startowej: http://rapidshare.de/files/21715612/Coobcio_i_Sami.wmv.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 czy ktos zauwazyl testy samochodow np w GT? nikt nie zauwaza ze samochod w porownaniaach raczej nieamatorow nie jest w stanie wykrecic danych fabrycznych? na forum sa oczywiscie sami fachowcy przy ktorych Polody to j**any leszcz... powodzenia w poprawianianiu serii szczegolnie w gazie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 Prawda jest taka,ze bez profesjonalnego sprzętu pomiarowego i kilkunastu przejazdow w celu usrednienia wyników pieprzenie,ze komuś się rozpędza o 1s czy1.2s szybciej od serii nie ma sensu bo to bzdura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordi Opublikowano 13 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2006 czy ktos zauwazyl testy samochodow np w GT? nikt nie zauwaza ze samochod w porownaniaach raczej nieamatorow nie jest w stanie wykrecic danych fabrycznych? na forum sa oczywiscie sami fachowcy przy ktorych Polody to j**any leszcz... powodzenia w poprawianianiu serii szczegolnie w gazie... dobrze powiedziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 15 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2006 tak się składa że w 2/3 przypadków udaje im się wykręcać czasy lepsze od danych fabrycznych i to na serii mam podać przykłady ? klubowicze piszący te posty pewnie mają po jednym egzemplażu tej gazety i na tym opierają swoje posty albo na zwykłej złośliwości !!! tak się składa że mam egzemplaży 20 i moge coś na ten temat napisać . A co do modyfikacji na gazie to chyba indywidualna sprawa każdego z nas co robi ze swoim autem , będe miał kaprys to mu jeszcze turbo dowale i zarżne silnik w godzine !!! Moja sprawa !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 17 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2006 Heh to ja wam opowiem myk. Fabryka podaje, że moja micra ma czas do 100km/h - 15,6s. Podczas pomiarów G-TECH'em moja micra ze mną i Bomblem na pokładzie wykręciła czas ok. 13,4s. Jak jeździłem sam to czasy były marne bo nawet po 15-19s. Później za ster wsiadł Bombel i śmignął czas 12,47s. Do teraz zastanawiam się jak wielkie znaczenie ma przyczepność, moja Micra ze mną na pokładzie mogła ją troszke gubić (bo jestem dość lekki) stąd wysokie czasy, ze mną i z Bomblem na pokładzie czas dosyć ciekawy (w porównaniu do fabryki). A z samym Bomblem wyśmienity. Wniosek - hmm... Bombel to dobry driver :grin: . I jeszcze jeden - zbyt lekki samochód dobrze nie poleci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 im lżejsze auto tym lepiej poleci - kwestja driwera i trakcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 czy ktos zauwazyl testy samochodow np w GT? nikt nie zauwaza ze samochod w porownaniaach raczej nieamatorow nie jest w stanie wykrecic danych fabrycznych? na forum sa oczywiscie sami fachowcy przy ktorych Polody to j**any leszcz... powodzenia w poprawianianiu serii szczegolnie w gazie... A co masz do tuningu zagazowanych aut? Moja P10 na jednopunkcie z instalką I-szej generacji i fabrycznym dolocie osiągnęła gaz 112KM, benzyna 111KM (przy przebiegu ponad 200kkm). Po zmianie dolotu moc na gazie spadła do 106KM, ale na benzynie wzrosła do 121KM. Wykresy z hamowni po pierwszej i drugiej modyfikacji są na forum. Sorki za OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 nic nie mam. bierzecie to wszystko strasznie do siebie. nie pisalem o dlubanym gazie a serii w gazie a to roznica. bo raczej nie jest tajemnica jaki ma prosta instalacja wplyw na osiagi i moc. a co do tekstu o ilosci GT to zalamka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.