Gość dybek Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 kup ngk bkr6ey uwazam ze sa najlepsze, jezdzilem tez na iskrach ale bardzo szybko padaly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Ostatnio swiece denso zbieraja lepsze opinie od ngk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość koko666 Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 NGK sa jak najbardziej ok, Bosch lipa, w kilku autach juz sprawdzone, a co do Briskow to tez slyszalem ze to jakis diabelski wynalazek :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Korzystając z okazji że miałem dostęp do świec za friko postanowiłem zrobic na swoim GA16DE mały test. Testy robiłem od poniedziałku. Sprawdziłem kilka świec. NGK, Iskra - te odrzuciłem bo już sprawdziłem. Obie są bardzo dobre. Na warsztat wrzuciliśmy Denso Brisk Beru Champion Tutela Bosch Wszystkie testowałem na krótkich odcinkach niestety, i wszystkie były nowiutkie więc nie będę w stanie ocenic przebiegu jaki można na nich zrobic. na każdym zestawie zrobiłem ok. 60km. Dlatego tescik malutki. Wyniki: Denso, Beru, Champion - zachowanie takie samo jak NGK czy Iskra. Wszystko ok. Bosch - tu moje zdziwienie byłem przekonany, że będzie to też dobra swieca (moze trafiłem na kiepski egzemplarz) - Zapłony nie wypadały, na benzynce ok, na gazie jednak jakby troche szarpał, wolno się wkręcał. Brisk - tutaj jeszcze inaczej. Nic nie szarpało , ale czuc było coś jakby turbo dziure. Zdławienie przy ruszaniu. Jakby zalewało go i dopiero ruszał. Efekt wyczuwalny zarowno na benzynie jak i lpg. Tutela - ojej ;-) Glownie wypadały zapłony, na wolnych obrotach trzepało silnikiem. Test krótki, może też trafiłem na jakies dziwne przypadki, ale może sie komuś przyda. Byłem przekonany że jednak na nowiutkich świecach zachowanie będzie poprawne na wszystkich, a tu klops ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Na Boschu sie przejechałem(a raczej się nie przejechałem) wiec nie chwale. Champion,Ngk,Iskra - ok nie było nic złego. Obecnie jest od ok 30-45 kkm Ngk lata ok.Nie ma problemu na Pb i LPG. Spostrzeżenia nie tylko na obecnym nissanku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Mam NGK made in Japan, ale zauważyłem że są też produkowane Francuskie, niech każdy kto kupuje sprawdzi napis na świecy i po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 A ja ostatnio pomykam na Bosch irydowe i po pierwszych 10tys super dobrze jedzie i zero śladu zużycia na nich polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mchmaryan Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Też muszę zmienić świece ale mam mały mętlik w głowie jaki dokładnie mam silnik. To jest niby wersja Si i myślałem że jest w niej silnik GA16DE o mocy 74kw jednak w dowodzie z niemiec wbite 66kw a więc ten słabszy. Wie ktoś może czym one się różniły żebym mógł się upewnić że jest ten słabszy bo do tego mocniejszego zupełnie inna świeca. Z góry dzięki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 To jest ten sam silnik silnik czyli GA16DE i bedzie ta sama swieca. Roznice byly w kolektorze ssacym lub walku ssacym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mchmaryan Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 no niby ten sam silnik, ale w katalogu świec NGK podają dwie różne świece :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Katalog denso przewiduje jedna swiece dla GA16DE. Inna jest do GA16DS i QG16DE. Ponizej link do katalogu denso. http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/...p;action=search Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arturo406 Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 bosh troszkę szarpie zgodzę się liskiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość endi Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 witam ja mam primke p10 2.0d gdzie jest zaplon :< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 witam jak to w dieslu zapłon siedzi w pąpie a jedyne świece jakie masz to zarowe wiec jesli ci zapala to nic nie kabinuj. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Pytanie: Czym się różni świeca BKR6E od BKR6EY ??Nigdzie nie mogę tego znależć na stronce NGK też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mike_83 Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 A ja swoje świece wyrzuciłem po 25-30 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.