Gość danpo Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 problem z tematu filtr oleju do primery p10 diesla 2.0 ma byc z zaworem cz bez nie chcial bym rozwalic silnika bardzo dlugo po ddpaleniu silnika swieci mi kontrolka cisnienia oleju dlugo to jest od 2 do 7 sekund uwzam ze powinna gasnac odrazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PiotrPCX Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 Witam, przeszukaj forum, jest tam wiele postów z dobrymi radami dotyczącymi filtrów. Ja osobiście udałem sie do warsztatu z certyfikatem Boscha i poprosilem o wymianę. Za filtr zapłaciłem taniej niz w cenniku Boscha + olej. kliknij i poszukaj np. tu: http://ecat-online.bosch.de/toc/pl/TNhfvCd...SetJavaDisabled montuj tylko firmowe. Jakie? Wszyscy są zgodni NIE Filtron !!! :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 5 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2006 To jaki jest filtr decyduje czy silnik ma recyrkulacje spalin ( EGR ). Tak więc firma KNECHT podaje: OC140 - dla silników bez EGR OC273 - dla silników z EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.