Guest BEDZIEK Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Panowie i Panie jest taki problem instalacja ma już 30tys. Załadałem ją u autoryzowanego przedstawiciela tej firmy! W Warszawie na ul. Rakowieckiej. Na regulacje jeździłem co 7-10tys km zawsze był problem z wilnymi obrotami lub tym że po przeciągnięciu na Ibiegu i na II i Na III tak pod czerwone pole to po włożeniu na luz on gas albo bujały się b. mocno obroty! Jeżeli silnik gas to nie mogłem go tak łatwo zapalić! I tak było można powiedzieć że od początku! Jednak wczoraj pojechałem do innego warsztatu na regulacje, mysleałem że oni mi wyregułują jak trzeba. A co się okazałe powiedział mi facet że tej instalacji brakuje miksera od wolnych obrotów i przesto zasysa gdzieś powietrze i wogóle nie da się jej wyregulować! Mam taką prośbę do kogoś co ma gaz w 2litrowym silniku z wielopunktem żeby zrobił mi zdjęcie dolotu powietrza bo to powinno być gdzieś tam założone! Chce to sprawdzić. Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mirek Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Ja mam silnik 1.6 ale zakładalem w tym samym miejscu. Z tym, że u mnie tylko na początku był problem bo gasł mi na wolnych obrotach. Po regulacji jest wszystko OK. też kilka razy przeciągnąłem go do ponad 6000 obrotów ale po puszczeniu pedału gazu obroty nie spadały do zera. Przejechałem na tej instalacji ok. 25tys km Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BEDZIEK Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Na początku też miałem problemy bo gasł. Niby zrobili ale tak jak mówie po przeciągnięciu go ostrym tak pod czerwone pole to później czasami gaśnie! Jak ktoś może to posiłbym o przesłanie zdjęcia dolotu powietrza! Może być odrazu na bedziek@wp.pl! pozdrawiam!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.