Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

tuning N13


Gość mario
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kasiatasia

tak ostanio dało mi do myslenia to ze najwazniejsze jest to co kierowca potrafi (oczywiscie tuning tez) i tu poajwia sie pytanie co zrobic zeby lepiej czuc autko jak szybko i efektownie pokonywac zakrety itd

 

co o tym myslicie i czy znacie jakies techniki np zeby zmniejszyc drogr chamowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co o tym myslicie i czy znacie jakies techniki np zeby zmniejszyc drogr chamowanie

Jak dla mnie jest to jeden z ważnych czynników poprawiający bezpieczeństwo - umiejętności kierowcy. Można sobie jechać na jakiś pusty parking i próbować różne manewry lub też udać się do jakiejś szkoły jazdy które mają maty poślizgowe, szarpaki i inne różne rzeczy. W takich szkołach można niektóre manewry robić własnym samochodem, a można i też na ich autach.

 

zeby lepiej czuc autko

Optymalna pozycja za kierownicą, dobrze przyciągnięty pas i jedziemy. A chyba najlepiej czuć samochód w fotelu sportowym/kubełkowym z cztero-punktowymi pasami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Czopika jeżeli jest grupa osób - 15-25 to ok 600zł, jeżeli tylko samemu - 5000zł, jazda odbywa się na samochodach szkoły

 

Lanette - 350zł za jeden dzień + 150zł jeżeli chcesz na ich samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kasiatasia

chyba jednak wybiore opcje parking albo jakas pusta droga bo za 400zł mozna se troszke fure ulepszyc :)

 

a myslisz ze opony sie bardzo zniszcza jak bede bawił sie w drifta

(myslałem o kupnie jkichs starych i uzywaniu ich tylko do tego )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a myslisz ze opony sie bardzo zniszcza jak bede bawił sie w drifta

Zależy jaki masz samochód, przy jakich prędkościach będziesz to robił i czy będzie mokro :) "Zawodowcom" 2 komplety opon po 5-6mm bierznika wystarcza na jeden dzień jazdy po torze, ale oni mają po min 200koni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcin101

Opony to nic, jeszcze sprzeglo , hamulce,zawias,

warto tez doliczyc ewentualne obcierki, jazde na plecach, na boku.

No i oczywiscie trzeba znalezc miejsce..... gdzie nikomu jadacemu zgodnie z przepisami nie zepsujemy humoru.

A najlepiej NFS albo underground II albo most wanted, tak bedzide najtaniej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BZYKU87

Witam. Mam też Nissana sunny n13 i u siebie narazie wygładziłem zderzaki oraz przerobiłem gril. Założone mam alufelgi 15' na oponkach 195/50. Myśle nad założeniem sprzężyn sportowych -5cm od serii. Klapa tylna na gładko z lekkim wtłoczeniem na rejestacje oraz będzie tłumnik końcowy al'a mugen. narazie auto jest w trakcie przeróbek ale na zlot w czechach myśle że będzie gotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BZYKU-FK

Nadkola są rozklepana a rant zlikwidowany :diabel: Jeszcze nie wiem czy nie trzeba bedzie bardziej rozklepac jak założe sprężyny... ale to już pikuś :D Myśle nad przeróbką w silniku lub zmianie go na SR20DET lub SR18DET. Ale to się zobaczy:)

 

[ Dodano: Pią 25 Maj, 2007 09:55 ]

acha mała poprawkaBzyku87 i BZYKU-FK to jedna osoba tylko że musiałem założyć kąto nowe bo tamto zostało usunięte-tak pisało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a myslisz ze opony sie bardzo zniszcza jak bede bawił sie w drifta

Jakie masz auto?

 

Jeśli chcesz się uczyć we własnym zakresie, poproś znajomą osobę, która ogarnia smochód. Efektywniej i mniej boleśnie dla sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BZYKU-FK

No niestety mam tylko 1,4 12v:/ ale też myślałem nad tym CA18DET z 200sx bo kumpel ma właśnie takiego niskiego...

 

[ Dodano: Pią 25 Maj, 2007 13:28 ]

PS:hehe:) no może i podróbke:):P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kasiatasia

a jak myslicie lepiej jezdzic na niskich obrotach i na jak najwyzszym biegu (oczywiscie nie przeciazajac silnika) czy jakos inaczej bo ja niedawno zdałem na prawko i na kursie tak mnie uczyli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak myslicie lepiej jezdzic na niskich obrotach i na jak najwyzszym biegu (oczywiscie nie przeciazajac silnika) czy jakos inaczej bo ja niedawno zdałem na prawko i na kursie tak mnie uczyli

To czego uczą na kursie prawa jazdy to jazda ekonomiczna - tak by jak najmniej zużywać paliwa. Sam zdawałem prawko w grudniu 2006 i teraz już widze jak bardzo różni się "normalna" jazda od tego co jest na kursach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ze znajomymi zawsze trenuję w Skawinie koło Krakowa, jest tam taki wielki plac asfaltowy, równo bez dziur. Raczej nikomu to nie przeszkadza bo już kilkanaście razy tam byliśmy i nigdy nie było problemów. W sąsiedztwie nie ma domów, jedynie jakaś fabryka. Na codzień jest to plac dla tirów ale w nocy jest pusto. Takie jazdy może dla ludzi z zewnątrz wyglądają jak szaleństwa ale w rzeczywistości wiele uczą. A najlepsza zabawa jest w zimie, miejscami jest oblodzone, działa lepiej niż mata poślizgowa. Polecam takie "szaleństwa" bo dzięki temu później nie mamy problemów z opanowaniem poślizgu na drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...