Gość almerka2003 Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 wczoraj ogladałem ze znajomym almerke 2000 r wersja komfort 2.2D no stan idealny silnik tez pracował super jedyny mankament to stuki ze skrzyni biegów na luzie i na 1,2,3 biegu znjomy chcial ja brac odrzadiłem . Mam pytanie co to moze stukac czy docisk czo łożysko a moze skrzynia do wymiany czekam na odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kulik Opublikowano 16 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2006 Mamy kilka takich samochodów w klubie, ale chyba nikt z nas jeszcze nie miał kłopotów ze skrzynią. Myślę, że warto zastanowić się nad ceną. Jeśli ta jest o ok. 2 tyś. niższa niż średnia to można kupić i zrobić ze skrzynią porządek. Jeśli nie to szukać dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomasz_a Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Witam. Auta tego typu często (autopsja) mają kłopoty z łożyskiem mechanizmu różnicowego postronie lewej półosi. Wymaga to wymiany łożyska (wraz z regulacją). Defekt można łatwo rozpoznać. Od spodu auta szarpnij za lewą półoś, nie powinno być żadnych luzów. Defekt ten dodatkowo objawia się wyciekiem oleju ze skrzyni biegów z uszczelniacza lewej półosi. Wymiana samego uszczelniacza bez wymiany i regulacji łożyska nic nie daje. W mojej cieknącej,uszkodzonej skrzyni nie było żadnych podejrzanych stuków, na luzie czy też w czasie przełączania biegów. Lecz "twoja" skrzynia może mieć już mocno uszkodzone łożysko. To jest tylko moja sugestia na ten temat wynikająca z mojej przygody. Skrzynie biegów są na tyle skomplikowanymi urządzeniami, że przyczyn awarii może być dardzo wiele. Pozdrowienia. Tomasz_A N-16 2,2 Di Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Assassino Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Hmm u mnie właśnie wycieka olej ze skrzyni biegów i jutro miałem wymienic uszczelniacz, ale jak wiedze to może być cos powazniejszego, ile może kosztować naprawa takiej usterki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomasz_a Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Witam. Nie pamiętam konkretnych cen podzespołów. Łożysko dostępne tylko w serwisie (nie całe 300 zł.), uszczelniacze (ja wymieniłem oba lewy i prawy) dostępne zarówno w serwisie jak i sklepach typu "Japan-Cars". Ceny porównywalne około 30-40 zł. sztuka. "Robocizny" nieznam ponieważ skrzynię naprawiałem samodzielnie. Do naprawy skrzyni doliczyć trzeba jeszcze dobry (drogi) uszczelniacz typu "silikon" ( około 30-70 zł. za tubę). Proponuję zastosować wyszukiwarkę i prześledzić ten temat. Ja poradę znalazłem właśnie na tym forum. I mój dług spłacam w miarę moich mozliwości udziałem w niektórych "rozmowach". Pozdrawiam. Tomasz_A N-16 2,2 Di Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Assassino Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 wielkie dzięki, poszukam może uda mi sie znaleźć ten temat, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.