Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Wymiana łożysk z tyłu


Gość silenthill
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość silenthill

Witam!

Czy ktoś z was wymieniał już tylne łożyska w swojej primerce?

Jeżeli tak to proszę o poradę ponieważ wyją mi coraz bardziej i potrzebna będzie wymiana ale mało tego jestem załamany ceną tych łożysk. Właśnie wróciłem ze sklepu i gość krzyknął mi cenę 420zł za sztukę. To lekka przesada. Czy ktoś już to kupował?

Za wskazówki z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość silenthill

No to klops. 840zł nie moje, a jak do tej pory miałem zdanie że częci do primerki sš w miare tanie. A propo wymiany tego łożyska to jest to w miarę łatwe? Da radę to zrobić samemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz rozmiar, moze dopasujesz inne, jak wymienialem w zwrotnicach nie byly drogie, zawsze idzie jakies dobrac - nie musisz miec oryginalow z wytloczka Nissan..

 

Niestety tylne lozyska mozna wymienic tylko razem z piasta ( o ile mi wiadomo nie jest rozbieralna). Najpierw jednak radze sprubowac wyeliminowac wszelkie inne mozliwosci bo jak do tej pory zdecydowanej wiekszosci pomagala np zmiana opon. :grin: Moze to wina wadliwych opon a nie lozysk, ktore odzywaja sie niezwykle rzadko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość silenthill

Niestety opony wymieniałem w tym roku na nowe. Poza tym raczej wątpię że to wina opon poniewarz te wycie miałem okąd kupiłem te auto tyle że przy większych prędkościach, teraz to już przy 50km/h mi wyje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety opony wymieniałem w tym roku na nowe. Poza tym raczej wątpię że to wina opon poniewarz te wycie miałem okąd kupiłem te auto tyle że przy większych prędkościach, teraz to już przy 50km/h mi wyje.

 

Czasami nowe opony tez potrafia byc wadliwe - szczegolnie te z nizszej polki cenowej. Spruboj zamienic opony miejscami ( przod-tyl , lewo-prawo ) wtedy bedziesz mial 100% pewnosci ze to nie opony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość silenthill

No nie wiem czy niższa pułka to DUNLOP 205/50 R15 8) ale już wiem że można te łożysko wymienić bez piasty tylko musi to zrobić jakiś dobry tokarz którego narazie szukam. Ciekawe ile weźmie za robociznę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość primeraW10

witam!!!

faktycznie jaki juz koledzy powiedzieli najlepszy sposob na lozyska to zmiana opon.

przerobilem to u siebie, tez mialem powiedzmy srednie4j klasy opony uniroyal 440 i z 4 mm bieznika na nich, a piaste tylna juz prawie zamowilem tez za okolo 400 zl, potem przyszla zima i zmienilem opony na zimowki i ............. problem lozyska sie skonczyl.

 

najpierw zamien opony tyl z przodem a potem szukaj w lozyskach

 

pozdrowienia i p[owodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem czy niższa pułka to DUNLOP 205/50 R15 8) ale już wiem że można te łożysko wymienić bez piasty tylko musi to zrobić jakiś dobry tokarz którego narazie szukam. Ciekawe ile weźmie za robociznę?

 

Nie twierdzilem ze Ty masz opony z niskiej polki tylko ze generalnie tansze opony potrafia byc wadliwe co moze objawiac sie dziwnymi odglosami dobiegajacymi z okolic zawieszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 10 lat później...

witam mam pytanie jakim momentem dokręcić piastę tylna? 

Edytowane przez siwy82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...