Zell Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Mam pytanko, takie kółko co może dać oraz ile jest mniej więcej warte (nówka/używane)? Pytam o wersje do silników SR20. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 o czyms takio mowisz?? nowicja na ebay pod 400$ ja kupilem uzywke za 150$ z przesylka. A czy cos daje?? ojojoj ale sie silniczek pieknie wkreca :grin: tylko ze hamowanie silnikiem trwa znacznie dluzej jak na zwyklym kole zamahowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 w silnikach 4 garowych lekkie koło zamachowe strasznie psuje kulture pracy silnika oraz jego elastyczność za to poprawia się minimalnie przyspieszenie na pierwszym i czasem drogim biegu. Ponadto spada prędkość maksymalna. Generalnie odradzam, Cziko w swoim 200SX S14 wsadził Fidanze i wolne obr. musiał ustawić na 1100 obr.min żeby silnikiem nie bujało i żeby nie gasł. Więcej info o lekkim kole tutaj: http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic...440&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 18 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 Hmm.. to teraz już wiem dlaczego koleś wraca do serii. Chyba sobie daruję. Dzięki chłopaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 18 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2006 no ja na swoim V6 nie zauwazylme jakich kolwiek klopotow z kultura pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 no właśnie silnki sześciocylindrowe są same w sobie wyważone.............. ich plus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 no właśnie silnki sześciocylindrowe tzn. V6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 V8 pewno w miare równo by chodził i bez koła zamachowego nie mówiąc już o V12 gdzie strzał w cylinder odbywa się chyba co 30 stopni obrotu wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 no właśnie silnki sześciocylindrowe tzn. V6 nie ważne czy V czy boxer ale co ile stopni obrotu wału mamy zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 no właśnie silnki sześciocylindrowe tzn. V6 nie ważne czy V czy boxer ale co ile stopni obrotu wału mamy zapłon oki juz rozumiem :idea: :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.