Coobcio Opublikowano 19 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2008 Elektronika nie ma znaczenia bowiem cała zostaje z Twojego auta, jedynie dokładana jest świnka celem skorygowania map paliwa, zapłonu oraz załączania zmiennej fazy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łukasz638 Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 mam pytanie czy ze zwykłego silnika gaznikowego da sie przerobic na taki z wtryskami??jesli tak to moze ktos podzrzuci pomysł jak to zrobic :?: [ Dodano: Czw 02 Paź, 2008 22:30 ] oczywiscie mowimy o 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 mam pytanie czy ze zwykłego silnika gaznikowego da sie przerobic na taki z wtryskami??jesli tak to moze ktos podzrzuci pomysł jak to zrobic :?: [ Dodano: Czw 02 Paź, 2008 22:30 ] oczywiscie mowimy o 2.0 chłopie nie ten temat :!: Forum jest to czego szukasz...tylko trzeba użyć WYSZUKIWARKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xkarol Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 Biedaczysko jest już prawie wszędzie, ale nie ma co, niech poprawi Zawsze początki są trudne. Teraz ja robie mini OT wrrrrrr. czerwona walnęla 14,831 i już temacik dotyczy VE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeg255 Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Panowie jak wyglada sprawa ze swapowaniem do mnie tego motoru??Chyba w przyszlym roku nie wyrobie sie z kupnem Z-etki,wiec moze wrzuce takie cudo pod maske.Jak ktos bylby mily,niech przyblizy mi koszty takiego swapa.Tak patrzylem na gieldzie za tym DET,ale VE bardziej mnie przekonuje,moze dlatego,ze nowoczesniejsza jednostka,jeszcze jakby byl z malym przelotem to juz w ogole. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Do Ciebie tzn do N14 czy do P11.144 ? Ogólnie roboty jest połtorej godzinki więcej niż przy tradycyjnym swapie na SR20... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeg255 Opublikowano 9 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2008 Sorry nie napisalem,ze do P11.144.Kuba w sumie mialem sie z Toba skontaktowac,zeby cos wykrztusic z mojego silnika,ale chyba nie ma sensu i jak mam jezdzic prima jeszcze z rok,to wole chyba swapa strzelic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2008 Jak strzelisz swapa to uwierz mi 4-5 lat jeszcze pojeździsz bo nic ciekawszego nie kupisz na rynku jeśli chodzi o CENE do osiągów i spalania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość NadiR Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Odnośnie pracy zmiennych faz w VTECach Hondy znalazłem fajny poemat: "W przciwieństwie do Fiata czy Alfy, która realizuje zmienne fazy rozrządu za pomocą dość awaryjnego "wariatora faz" umieszczonego na kole rozrządu (pod wpływem ciśnienia oleju zmienia się położenie wałka względem koła pasowego) Honda postawiła na niezwykle oryginalne rozwiązanie. Na wałku rozrządu znajdują się po 2 krzywki na każdy zawór ssący. Jedne mają charakterystykę typwo sportową, drugie-dośc łagodną. Z krzywkami współpracuje para "koników", z których z zależności od prędkości obrotowej blokuje się (za sprawą bolca wypychanego ciśnieniem oleju) jeden lub drugi. Efekt jest dokłądnie taki, jak by ktoś za każdym razem po przekroczeniu 5000 obrotów zmieniał wałek rozrządu na typowo wyczynowy. " pzdrwm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 Odnośnie pracy zmiennych faz w VTECach Hondy Kiedys juz wstawialem gdzies ten filmik. Fajnie pokazuje zasade dzialania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 BArdzo mnie kusi ten sr20ve.... ale zadam pytanie ktore pewnie bedzie uznane z aprofanacje w zwiazku z tym ze robie rocznie ponad 40tys km chcialbym to zagazowac Ciekawe czy sie da Z tematu wnioskuje ze szukanie glowicy od VE mija sie z celem jezeli zostawilbym blok z sr20di Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxko Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 odrazu kup ferrari i zagazuj :502: takie pomysly to chyba tylko w Polsce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 zecikk możesz zostać najprawdopodobniej pierwszą osobą w Europie, która wpakowała sporo siana w swap na tą perełkę a potem przydusiła ją LPG Ps. Czemu ten temat jest w przyklejonych :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 heh ktos musi byc pierwszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 na goglach nic nie znalazłem na ten temat ale wyskoczyła mi ciekawa strona: ->http://www.sr20ve.co.uk/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 (edytowane) Dorwałem na zagranicznym forum co trzeba zrobić by nasze DE współdziałało z głową VE, a więc: Trzeba zrobić dziurkę z boku i ją nagwintować by wkręcić mocowanie do przewodu olejowego, dziurę od płaszczyzny dolnej głowicy trzeba zakorkować No i dalej dokładnie tak samo jak się bierze olej do turbiny, dostarczamy olej do selenoidów: Edytowane 21 Września 2009 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Coobcio jak stoisz z tymi motorkami? Kiedyś widziałem, że miałeś do opchnięcia, teraz już nie widzę... Da radę coś naruchać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matxxx Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 (edytowane) to mam takie male pytanko znalazlem taki motorek tylko mam jedno pytanko czy wsytarczy sam silnik czy do tego musze rozejrzec sie jeszcze za osprzetem i komputerem i czy duzojest zachodu z przelozeniem takiego motorku i jaki bylby tego koszt bo sam motor nie jest tani we francji wolaja sobie okolo 1000- 1200 euro Edytowane 22 Listopada 2009 przez matxxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Co do silnika to musisz wziaść go z kompletnym kolektorem ssącym oraz rurami wodnymi tymi idącymi pod kolektorem... Reszta osprzętu jest w pełni kompatybilna z tą z innych SR20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matxxx Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 czyli ja dobrze wnioskuje sam silnik braca ile tak przyjemnosc by mnie kosztowala ??/orientujcie sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Było 9 sztuk SR20VE w ultra promocyjnej cenie 3500zł ale wszystkie się sprzedały w niespełna 2 tygodnie... Ja się załapałem na jedną i kolega co ma P11 niebieską z 1,6 co mu ją zdłubałem na 121KM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matxxx Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 (edytowane) kurde to czego zadnego anonsa nie bylo przedlubalem calego neta dopiero jednego goscia we francji wychaczylem co ma do sprzedania a nie bedzie jeszcze jakiejs promocji hheheheh bo kurcze sam silnik ponad 4000 kola a transport tez nie za darmo Edytowane 22 Listopada 2009 przez matxxx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 No tragicznie z tymi motorami I co robić? Wydech 2,5" na kwasie jest, SSAC za dwa miechy też będzie, a serducho??? Chyba będzie trza bawić się z fabrycznym DE... Może kolektor dolotowy z przepustnicą i przepływką od p11 GT podgryzę i zamontuję z nudów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Kolektor Ci nie będzie pasować... Może lepiej uturbić to co się ma ? Albo kompresor wpakować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Kolektor Ci nie będzie pasować... Może lepiej uturbić to co się ma ? Albo kompresor wpakować. Można by knuć w tym temacie, ale motor już może klęknąć. Przebiegu ma już 280kkm, a wymienione są tylko panewki i łańcuch. Przy odpalaniu rzęzi jakby mu śrubek na tłoki nasypali przez ok 2 sekundy, później cisza jak makiem, aż się nie zagrzeje i obroty nie zrobią się wolne. Wtedy znów zaczyna grać któryś popychacz tak do 1400 obr/min. Do takiej "orkiestry" strach cokolwiek wkładać. Nie wiem, czy czasem pompa oleju już nie jest wymielona... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.