Gość Danio Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Mam problem z podciśnieniem przynajmniej tak powiedział fachowiec .Jest to silnik 1600 12 zaworow jednopunktowy wtrysk . Jego spalanie w chwili obecnej 17 l na setke to jest tragedja.Samodiagnostyka wykazuje kod 55 czyli OK . Czy ktoś coś wie na ten temat?? I pytanie drugie przy okazji:Mam strumienice i katalizator jeśli zwale katalizator czy to coś pogorszy ? dodam że jest sąda lambda...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Masz 12v ? byly w tym tez takie? ja mam 8v no ale wszystko jest mozliwe. zdejmowales głowice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Danio Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Zdejmowałem głowice bo uszczelka poszła Jusz kombinowałem na wszystkie sposoby to jest mój trzeci silnik zajeździłem 12 zaworowy poźniej 16 zaworowy bo wykombinowałem żeby nie odcinał dawki i wchodził na maxa na obroty ale to był błąd . Teraz mam 12 zaworow na jednoponkcie .Po włorzeniu silnika komp chodził w trybie awaryjnym ale po resecie chodzi normalnie i nie wykazoje błędow no ale te spalanie mnie dobija17 l na setke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 to musi bolec. od jak dawna go masz. ja swojego mam od miesiaca i jest troche zabawy przy nim. ach ten dach i ta klapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Danio Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Mam go jusz ze dwa lata rozbierałem w drobny mak ,malowałem i zmieniałem silniki troche jusz znam te auto no ale jak karzde autko w końcu się nudzi , teraz zastanawiam się nad 200sx lub Primerką dwulitrową a te go chyba się pozbęde. No i mam terz Maxime 3,0 w manualu. :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Mam go jusz ze dwa lata rozbierałem w drobny mak ,malowałem i zmieniałem silniki troche jusz znam te auto no ale jak karzde autko w końcu się nudzi , teraz zastanawiam się nad 200sx lub Primerką dwulitrową a te go chyba się pozbęde. No i mam terz Maxime 3,0 w manualu. :twisted:to musisz dobrze zaraibac jak masz 3.0 xD i stac cie na lanie do tego hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 mok okciec tez ma maximke QX 3.0 w manualu i jeszcze micre. a teraz jaki masz w nim silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Danio Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Zarabiam mało a w Pulsarze mam teraz silnik 16 dwanaście zaworow i lata lepiej od szesnastki :twisted: Ale jak go nie sprzedam to będe musiał rezerwowo kupić następny silnik :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.