lukas3035 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Generalnie pękniety jest z lewej strony i widać że przez szczeline wydostaja się spaliny. Czy może to przyczymić się do miepawodłowej pracy sondy "lambda" a co za tymi idzie silnika , np. :większe spalanie, czarny dymek z łumika, nierówne obroty na biegu jałowym i inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Jak najbardziej, bo pewnie też tą szczeliną zaciąga Ci powietrze i sonda odczytuje jak by silnik pracował na ubogiej mieszance i dawkuje więcej paliwa dlatego kopci Ci na czarno i dużo pali. Wiedź na analizator spalin to Ci wyjdzie czy jest nieszczelny układ wydechowy zaciągający powietrze. Ja wczoraj chciałem u mnie wyregulować gaźnik na analizatorze i niestety wyszło, że mam nieszczelny gdzieś wydech. Elo [ Dodano: 29-06-2006, 21:07 ] Zapomniałem dodać, że norma CO2 jest 3.5 (dziś się pytałem na stacji diagnostycznej) a u mnie wyszło 10.8, juz wiem czemu tak dużo mi pali, bo poprostu się mocno podlewa. Pewnie dlatego tez i dobrze jeździ, ale trzeba to jak naszybciej wyregulować, bo zbankrutuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas3035 Opublikowano 2 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 Hmm czy aby napewno zasysa powietrze tą szczeliną ?. Pokrywa od kolektora jest okopcona to chyba raczej coś przez to ucieka. Jak zaspawam ten problem to może się polepszy. A co do spalin to jak byłem na przeglądzie i chciałem żeby go podłączył to kolo mi powiedział :" nie chcę żeby mi się maszyna zaksztusiła świerzym powietrzem". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 W Twoim przypadku raczej na 99% tamtędy uciekają spaliny, ale warto podjechać na analizator i poprosić żeby go sprawdzili to od razu wyjdzie Ci czy masz gdzieś po drodze jakieś nieszczelności. Takie sprawdzenie prawie nic nie kosztuje. 3m sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas3035 Opublikowano 18 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Zaspawałem i jest git . Ustały kłopoty z obrotami i parw jeszcze innych. Pozdr. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 No i dobrze,że się udało i z tego co piszesz na szczęście małym kosztem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas3035 Opublikowano 18 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Byłem na przeglądzie i kolo powiedział żeby auto wziąś na analizator spalin to musi być cały układ wydechowy szczelny, tak że na pękniętym kolektorze nie maiło to sęsu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Zgodze się z Tobą,ale jak już masz go pospawanego to możesz śmiało śmigać na analizator. Jak byś bywał czasem w Wawie to Gościu może Ci go sprawdzić za free. Yo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.