Coobcio Opublikowano 18 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Mozna dwa wyzucic przed chlodnice W sumei dobra sprawa, nie pomyślałem o tym Klimy u mnie nie ma to idzie coś tam wpasować, zwłaszcza jak maksa jest na spinki nie nie ma wspornika z zamkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Mozna dwa wyzucic przed chlodnice W sumei dobra sprawa, nie pomyślałem o tym Klimy u mnie nie ma to idzie coś tam wpasować, zwłaszcza jak maksa jest na spinki nie nie ma wspornika z zamkiem No dokladnie.... drugi wiatrak zalaczany pstryczkiem na konsoli.. takie patenty sa w starszych passatach albo skodach octawiach gdzie jest wstawiony hak do ciagania przyczepki... wyciaga sie zaslepke na konsoli i sa specjalne wlaczniki dodatkowego wentylatora Sprytne nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 witam chciałem dopowiedziec ze samochodzik ma drugi wiatrak przed chłodnica od 205 i jeden orginał narmalnie za chłodnica dałem rownierz jeszcze w obwod turbinki chłodniczke mała i samochodzik sie nie grzeje jest oki a jeszcze ostatnio zwiekszyłem cisnienie do 0.6 to jest to ten samochod to wariat jechałem we trzech jeden kumpel był taki jak za dwoch 215 bez zadnych problemow i nie było do konca sadze ze do odcinki dojdzie bez problemu a i jeszcze sprzegło nie daje rade w tym tygodniu planuje spiek wsadzic i nastepny tydzien hamowanko i zobaczymy co sie udało wykrzesac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 nastepny tydzien hamowanko i zobaczymy co sie udało wykrzesac Jestem ciekaw co z tego wyszło Ps. narazie może nie pałuj na maksa i non stop primki, mape miała zrobioną pod 0,4 bara teraz niby 0,2 bara więcej ale silniczek ma już prawie 350tyś km przebeigu i seryjnie nie był przystosowany do turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 tak zastanawiałem sie czy nie przedobrzyłbym jakbym wlał olej MOTUL 20W-60. Co o tym sadzicie teraz mam minerał shela 15W-40 ale nie wiem. Bo szkoda tak wyrzucic w błoto około 200zł. wydaje mi sie ze byłby bardziej odpowiedni pod turbo i ciepło jakie jest w silniku.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20de+t Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 jak chcesz zadbac o silnik to go zalej le mans 20w60, tylko on kosztuje i trzeba go czesto zmianiać jest 3 razy gestszy od 15w50comp 300v, ale napewno warto go zalać!!!! [ Dodano: Sob 19 Sie, 2006 21:27 ] a olej mineralny to pomyłka do turbodoładowanej jednostki, niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 wymień ten minerał jak najszybciej! on już pewnie dawno sie ugotował, lej tak jak pisał GRE, w każdym bądź razie syntetyczny w Twoim przypadku 15W60 lub 20W60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 wymień ten minerał jak najszybciej!on już pewnie dawno sie ugotował, lej tak jak pisał GRE, w każdym bądź razie syntetyczny w Twoim przypadku 15W60 lub 20W60 To syntetyczne są 15W60 i 20W60 :?: jeszcze się z takowymi nie spotkałem :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 tak to są syntetyki z górnej półki przeznaczone do Sportu oparte o baze Estrową - produkowane przez firmę MOTUL koszt ok 240zł za 4L. Tanim i sprawdzonym olejem i nie bolącym aż tak portwela jest Motul z seri 4100 15W-50 kosztuje 132zł i to za 5L :idea: Więcej info tutaj: http://www.motul.auto.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 cos wam ciekawego pokaze i to powiem ze jeden tłok miał sprezanie 8barow :cry: dlatego nie dmuchalismy wiecej abym mogł spokojnie dojechac do domku http://img89.imageshack.us/img89/718/sr20dittr2.jpg :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 rzuca na kolana... (przynajmniej mnie też SR20Di). Odprężałeś silnik pod turbo czy jest fabryczny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Seria 100% w dodatku w nienajlepszym stanei technicznym... Jak widać daje radę, co to bedize się działo jak silnik będize odpręzony i dmuchane więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 tak jak Kuba powiedział totalna seria nic nie odprężane ale co mnie zdziwiło i zaniepokoiło to to ze wszystkie tłoki w okolicy 12 barow(co jak na tyle latek nie jest zle ) ,a jeden 8 barow . Dlatego narazie nic nie robie tylko sprobuje wymienic pierscienie i do zimy dojezdze pozniej to juz nie bede nic mowił ale łapie sie bakcyla :smile: powiem tyle a wykresik tez mi sie podobał jak na moje własne dzieło :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Piotrek możesz smiało otworzyć produkcje - Zestawów Turbo nisko budrzetowych :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 no stary gratuluje! nie spodziewałęm się takiego wykresu :shock: myśle że jeden z pierścieni się zapiekł (możes spróbować wlać jakiś wd40 na noc i może puści, troche druciarski sposób ale skuteczny) z mapa zapłonową coś kombinowaliście?? wiesz jakie masz wyprzedzenie zapłonu (ile stopni??) w przyszłym sezonie stajemy na kresce obowiązkowo!! czas się brać do roboty bo konkurencja eh...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 mam nadzieje ze tylko sie zapiekł wymienie je nie ma problemu. a zapłon nie wiem szczerze bo stroił mi brt mowił ze troszke zapłon ruszał ale ile co i jak nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 hehe dobra robota,puki co to naprawdę shockowaliście mnie--takie osiągnięcie na starym nieodprężonym sr20di... :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Elo elo jak tam postępy ? Pierścienie nowe wiem że dotarły, jak tam składanie idzie ? Wtryski dodatowe już siedzą w kolektorze ? Podłanczasz się pod zamówienie Map sensora 2,5 barowego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 silnik juz złozyłem jeszcze duperele i jutro mam nadzieje wsadze silniczek do auta i zacznie sie docieranie a na wiosne dmuchamy ile wlezie ale musze znalezc lepsza dmuchawke tak pisze sie na map sensor! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 jakieś nowe wra żenia po montażu silniczka,czy nie odpaliłeś jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 No nie powiem Męska turbina wleciała ostatnio i po wtrsyku na gar więc można powiedzieć że wóz jest teraz na wtrsyku 5cio punktowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Jaka dokładnie turbina ? możesz napisać coś o tym wtrysku - cały kolektor z listwą i ECU od De ?? może jakieś nowe foto ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Turbonetics T3/T4... wtryski z OPLA Vectry 2.0 16V sterowane z SMT6 + seryjny jednopunktowy wielki... Foto to już właściciela trzeba molestować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piterek Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 witam troszke czasu upłyneło od nowego wcielenia primery ale zmieniło sie wiele silnik odprezyłem przez tłoki od 200sx oczywiscie co za tym idzie odpowiednie czesci i wsadziłem troszke wieksza turbinke na dniach postaram sie to wszystko ogarnac i wystroic, bo narazie problemy sa z przerywaniem i strzelaniem ale jakos damy rade z Kubą. jak cos sie bedzie działo to bede informował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomciuu Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 A jak się rozwija pomysł produkcji budżetowych zestawów soft turbo? Będzie coś grane w tym temacie? Gratuluję samochodu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.