Gość Opublikowano 11 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2004 Mam pytanko czy ktoś z użytkowników N15 zakładał rozpurkę zawieszenia (na mocowaniach amortyzatora) pod maską. Widziałem kiedyś zdjęcia takiej N15 i widziałem że taka rozpórka utrudnia lub wręcz uniemożliwia poóźniejsze dobranie się do filtru powietrza gdyż przebiega dokładnie nad jego pokrywą. Jeżeli ktos z was ma coś takiego to dajcie proszę znać czy warto więc to montować skoro później mogą z tego wynikać same problemy (np: wspomniania już wymiana filtru). Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 11 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2004 ja mam rozpurke w n 15 i co do dostania sie do filtra powietrza nie mam żadnego kłopotu ale to żadnego jedyny problem moze być z dostaniem sie do filtra paliwa jedyny!z f .pow nie ma kłopotu! heehhh!POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość loozik Opublikowano 11 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2004 Jak sobie zamontujesz stozek, to nie bedziesz mial problemow z dostaniem sie do filtra Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 12 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2004 ja miałem i stożek i zwykły filtr i nie maiałem problemu! wiesz ? ale stozek zakładaj i sie nie zastanawiaj tylko bedziesz potrzebował taką przejsciówke ale w jakimś zakładzie co to zrobią ślusarz nawet da rade za 30 plnów rozpurka ->>>>. zaden problem!!hiehiehie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość accer Opublikowano 2 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2005 a gdzie taką rozpórkę można nabyć, jeżeli jest ich kilka to co mozecie polecić ? PS . z okolic wawy jestem - więc najchętniej blisko , chyba że istnieje opcja wysyłki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gumbi Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Ja jestem z lodzi i tez bym chcial kupic taka rozporke do mojej N15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 A co da rozpórka przy seryjnym, dodajmy miękkim, zawieszeniu klamerki?? Rozpórka o ile pamiętam nadaje się do aut gdzie jest twarde lub utwadzone zawieszenie aby przy braku odpowiedniej amortyzacji auto się nie "powyginało" no i dodatkowo usztywania zawiechę przytrzymując amorki na swoim miejscu. Dobrze myślę czy gdzieś zbłądziłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 dobrze prawi dać mu wódki czy almera ma miękkie zawieszenie? no może tył trochę tak ale przód... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 2 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2006 Primerka ma dużo twardsze to raz (chodź komfort jest wysoki), a dwa to Alma na zakrętach się mocno przechyla, co do tłumienia się nie będę wypowiadał bo jeżdżę na 17" felgach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gumbi Opublikowano 3 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2006 Wszystko jest ok Zell masz racje "auto sie nie wygina" np:w skodach favoritach jak nie bylo rozporki to szyby przednie pekaly. A teraz mam takie bardzo wazne pytanie kto mi moze zalatwic rozporke do N15 :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :?: :?: :?: :?: :!: :!: :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Alma na zakrętach się mocno przechyla Pierwszy raz slysze cos takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 Mam jakiś inny model chyba :roll: Siedzi nisko, na zakrętach mało nie wypadne z fotela, twarde jak jasna cholera. Ale zakładać rozpórki to ja nie będę Nie do cywilnej jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 7 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2006 Co do siedzienia i wylatywania z fotela to się zgadzam, ale ta twardość, może ja mam dupe ze stali... A wypowiadał się jakiś posiadacz sedana? Ktoś kiedyś pisał, że hatche są twardsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MIS Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 .A wypowiadał się jakiś posiadacz sedana? Ktoś kiedyś pisał, że hatche są twardsze. tez mi sie tak wydaje... jezdzilem HB i jest jakas twardsza... mój sedanik w ostrym zakrecie przy wiekszej predkosci z tylu plywa :? i wlasnie sie zastanwiam co z tym zrobic... Ma ktos jakis pomysl? (amorki sa dobre bo sprawdzalem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Ja mam sedana - moje odczucia sa jednoznaczne - twardy jak cholera. Jeździłem wcześniej Clio - nie mówcie o miękkim zawiasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Art-B Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Ja mam sedana - moje odczucia sa jednoznaczne - twardy jak cholera.Jeździłem wcześniej Clio - nie mówcie o miękkim zawiasie Wszystko zależy od wersji i być może regionu na który autko było adresowane. wersje GX, LX, SLX będą bardziej komfortowe, tzn. z miękką zawiechą, wersje S, SR i oczywiście GTi są na pewno znacznie twardsze. No ale to nie musi być regułą, są przecież wersje GX bogato wyposażone, mogli tam włożyć właściwie wszystko... Moja N15 (hatchback 5D) jest bardzo sztywna, wszyscy mi to mówią, a właściwie narzekają gdy jadą ze mną po mazowieckich dziurach... ma to swoje minusy oczywiście jeśli chodzi o komfort, ale przynajmniej nie buja, w zakrętach trudno ją zmusić do większego przechyłu i tył nie zarzuca (amorki na poziomie 70-80%). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Apropos tematu ja niedawno zalozylem sobie rozporeczke. Faktycznie przeszkadza w demontazu filtra powietrza. Fotki jak cos moge zrobic. Co to twardosci niezauwazylem zmian u mnie. Trudno z reszta zauwazyc przeciez rozporka nic nie zmienia w zawieszeniu. Poprostu kielichy trzyma na swoim miejscu jak wchodzimy w zakrety. Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Art-B Opublikowano 8 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2006 Apropos tematu ja niedawno zalozylem sobie rozporeczke.Faktycznie przeszkadza w demontazu filtra powietrza. Fotki jak cos moge zrobic. Co to twardosci niezauwazylem zmian u mnie. Trudno z reszta zauwazyc przeciez rozporka nic nie zmienia w zawieszeniu. Poprostu kielichy trzyma na swoim miejscu jak wchodzimy w zakrety. Sławek No to wrzuć gdzieś fotki, zobaczymy to cacko gdzie zakupiłeś tą rozpórkę, jaki jest koszt? tak propos, Niemcy którzy bawią się w tuning pod maską (a jest takich wielu), zwykle zaczynają właśnie od stożka, potem idzie rozpórka, tutaj kilka fotek: http://tiny.pl/th2z http://tiny.pl/th8t http://tiny.pl/th8h http://tiny.pl/th8q http://tiny.pl/th8g http://tiny.pl/th89 http://tiny.pl/th8c http://tiny.pl/th8f a tutaj to już ktoś pojechał na całego: http://tiny.pl/th26 :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.