Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

rozpórka do N15


Guest
 Share

Recommended Posts

Mam pytanko czy ktoś z użytkowników N15 zakładał rozpurkę zawieszenia (na mocowaniach amortyzatora) pod maską. Widziałem kiedyś zdjęcia takiej N15 i widziałem że taka rozpórka utrudnia lub wręcz uniemożliwia poóźniejsze dobranie się do filtru powietrza gdyż przebiega dokładnie nad jego pokrywą. Jeżeli ktos z was ma coś takiego to dajcie proszę znać czy warto więc to montować skoro później mogą z tego wynikać same problemy (np: wspomniania już wymiana filtru).

 

Dzięki

Link to comment
Share on other sites

ja mam rozpurke w n 15 i co do dostania sie do filtra powietrza nie mam żadnego kłopotu ale to żadnego jedyny problem moze być z dostaniem sie do filtra paliwa jedyny!z f .pow nie ma kłopotu! heehhh!POZDRO

Link to comment
Share on other sites

ja miałem i stożek i zwykły filtr i nie maiałem problemu! wiesz ? ale stozek zakładaj i sie nie zastanawiaj tylko bedziesz potrzebował taką przejsciówke ale w jakimś zakładzie co to zrobią ślusarz nawet da rade za 30 plnów rozpurka ->>>>. zaden problem!!hiehiehie

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Guest accer

a gdzie taką rozpórkę można nabyć, jeżeli jest ich kilka to co mozecie polecić ?

PS . z okolic wawy jestem - więc najchętniej blisko , chyba że istnieje opcja wysyłki.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

A co da rozpórka przy seryjnym, dodajmy miękkim, zawieszeniu klamerki??

 

Rozpórka o ile pamiętam nadaje się do aut gdzie jest twarde lub utwadzone zawieszenie aby przy braku odpowiedniej amortyzacji auto się nie "powyginało" no i dodatkowo usztywania zawiechę przytrzymując amorki na swoim miejscu. Dobrze myślę czy gdzieś zbłądziłem?

Link to comment
Share on other sites

dobrze prawi dać mu wódki :D czy almera ma miękkie zawieszenie? no może tył trochę tak ale przód...

Link to comment
Share on other sites

Primerka ma dużo twardsze to raz (chodź komfort jest wysoki), a dwa to Alma na zakrętach się mocno przechyla, co do tłumienia się nie będę wypowiadał bo jeżdżę na 17" felgach.

Link to comment
Share on other sites

Guest gumbi

Wszystko jest ok Zell masz racje "auto sie nie wygina" np:w skodach favoritach jak nie bylo rozporki to szyby przednie pekaly.

A teraz mam takie bardzo wazne pytanie kto mi moze zalatwic rozporke do N15 :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :?: :?: :?: :?: :!: :!: :!: :!:

Link to comment
Share on other sites

Mam jakiś inny model chyba :roll:

Siedzi nisko, na zakrętach mało nie wypadne z fotela, twarde jak jasna cholera.

Ale zakładać rozpórki to ja nie będę :) Nie do cywilnej jazdy.

Link to comment
Share on other sites

Co do siedzienia i wylatywania z fotela to się zgadzam, ale ta twardość, może ja mam dupe ze stali...

A wypowiadał się jakiś posiadacz sedana? Ktoś kiedyś pisał, że hatche są twardsze.

Link to comment
Share on other sites

.

A wypowiadał się jakiś posiadacz sedana? Ktoś kiedyś pisał, że hatche są twardsze.

 

tez mi sie tak wydaje... jezdzilem HB i jest jakas twardsza... mój sedanik w ostrym zakrecie przy wiekszej predkosci z tylu plywa :? i wlasnie sie zastanwiam co z tym zrobic... Ma ktos jakis pomysl? (amorki sa dobre bo sprawdzalem)

Link to comment
Share on other sites

Ja mam sedana - moje odczucia sa jednoznaczne - twardy jak cholera.

Jeździłem wcześniej Clio - nie mówcie o miękkim zawiasie :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Art-B
Ja mam sedana - moje odczucia sa jednoznaczne - twardy jak cholera.

Jeździłem wcześniej Clio - nie mówcie o miękkim zawiasie :)

Wszystko zależy od wersji i być może regionu na który autko było adresowane.

wersje GX, LX, SLX będą bardziej komfortowe, tzn. z miękką zawiechą,

wersje S, SR i oczywiście GTi są na pewno znacznie twardsze.

No ale to nie musi być regułą, są przecież wersje GX bogato wyposażone,

mogli tam włożyć właściwie wszystko... ;)

 

Moja N15 (hatchback 5D) jest bardzo sztywna, wszyscy mi to mówią,

a właściwie narzekają gdy jadą ze mną po mazowieckich dziurach...

ma to swoje minusy oczywiście jeśli chodzi o komfort, ale przynajmniej nie buja,

w zakrętach trudno ją zmusić do większego przechyłu i tył nie zarzuca

(amorki na poziomie 70-80%).

Link to comment
Share on other sites

Apropos tematu ja niedawno zalozylem sobie rozporeczke.

Faktycznie przeszkadza w demontazu filtra powietrza.

Fotki jak cos moge zrobic.

Co to twardosci niezauwazylem zmian u mnie.

Trudno z reszta zauwazyc przeciez rozporka nic nie zmienia w zawieszeniu.

Poprostu kielichy trzyma na swoim miejscu jak wchodzimy w zakrety.

Sławek

Link to comment
Share on other sites

Guest Art-B
Apropos tematu ja niedawno zalozylem sobie rozporeczke.

Faktycznie przeszkadza w demontazu filtra powietrza.

Fotki jak cos moge zrobic.

Co to twardosci niezauwazylem zmian u mnie.

Trudno z reszta zauwazyc przeciez rozporka nic nie zmienia w zawieszeniu.

Poprostu kielichy trzyma na swoim miejscu jak wchodzimy w zakrety.

Sławek

No to wrzuć gdzieś fotki, zobaczymy to cacko :)

 

gdzie zakupiłeś tą rozpórkę, jaki jest koszt?

 

 

tak propos, Niemcy którzy bawią się w tuning pod maską (a jest takich wielu),

zwykle zaczynają właśnie od stożka, potem idzie rozpórka,

tutaj kilka fotek:

http://tiny.pl/th2z

http://tiny.pl/th8t

http://tiny.pl/th8h

http://tiny.pl/th8q

http://tiny.pl/th8g

http://tiny.pl/th89

http://tiny.pl/th8c

http://tiny.pl/th8f

 

a tutaj to już ktoś pojechał na całego:

http://tiny.pl/th26

 

:shock:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...