Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

dwa kompy do gazu


DINO

Rekomendowane odpowiedzi

hihhi a wpadł mi do głowy taki pomysł, jeśli nie można wgrać 2 map do kompa od gazu ( jedna ekonomiczna druga :D nie coby lepiej ciągnął i przyspieszał) może dodać drugi komputer zmostkować wszystko i sterować zasilaniem który ma działać. A tak sobie pomyślałem może by to jakoś zadziałało. Nie wiem czy coś to da i czy można utworzyć taką mapę i w jaki sposób. :lol::lol::lol::lol: Jakby ktoś miał jakiś pomysł to z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym samym reduktorze?

Watpię...

Stechiometria ma swoje prawa....

Mówimy tu o sekwencji - prawda? A co w/g Ciebie oznacza mapa oszczędna?; nieoszczędna?. Mapa ekonomiczna = stechiometryczna, a miedzy nią a mapą "Power" wielkiej różnicy nie ma. Jak chcesz uwolnić moc - to trzeba robić tuning taki, czy owaki. Silnik musi jeszcze więcej powietrza zassać , czy całej mieszanki. Mapa ma być stehiomtryczna, czyli dawać max mocy przy zachowaniu odpowiedniej mieszanki. Jeśli ktoś steruje gazem "na ubogo" bo ekonomicznie - jest to niezdrowe - moim zdaniem dla silnika.

Pozdrawiam

EDIT:

co do przyspieszania - masz racje - dajesz odp wzbogacenie na mapie i przy przyspieszaniu zada więcej gazu - o to chodzi?

Sadzę, że może SMT6 + drugi komputer gazowy wysterowany na inną prace reduktora dałby radę - ale czy koszty... sa tego warte.

Pomysł ciekawy ... hmmm co nasi tunerzy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe...pytanie tylko ile zabulisz za drugiego kompa i niby jak one miałyby się przełączać?

W teori może się da...w praktyce pewnie przekroczysz koszty sekwencji V generacji z wtryskiem gazu w fazie ciekłej ;-)

 

Możesz też kompa ustawić go na bogatą mieszankę i olać koszty gazu...pewnie będzie taniej .

Zastanawiam się czy może lepiej nie zamontować "power buttona". Było o tym sporo na forum. To zwykły rezystor, który wpinasz w kompa. Wtedy symuluje on ssanie i automatycznie daje więcej paliwka. Koszty nie przekroczą 5 zeta.

 

Ja doszedłem do wniosku, że jak już mi wpadnie do głowy się ścigać to zawsze mogę przełączyć na benzynkę :lol: chocaiż na gazie też narzekać nie mogę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...