Gość Szymeq Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Poradźcie jak sobie poradzić - pada mi przekładnia - już druga ( prawdopodobnie przez stan dróg i szerokie koła ). I teraz mam dylemat. Czy kupić nową czy regenerowaną :?: Czy może samemu ją zregenerować - bez wspomagania. Co trzeba kupic, na co zwrócić uwagę podczas naprawy :?: Jakie są koszta zakupu przekładni - u mnie każdy gada inaczej więc się pytam tutaj. Jeden mi powiedział o kosztach rzędu 500 zł :shock: Jakie są koszta regeneracji i czy człowiek mający troche pojęcia i zdolności manualnych 8) sobie sam poradzi czy lepiej oddać do zakładu :?: W tej co mam teraz 1 drążek - ten dłuższy - jest 'świeży' tzn. dokupowałem nowy jakiś rok temu. Dzięki za podpowiedzi :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Kup przekladnie ze wspomaganiem... na allegro widzialem pare razy caly komplet od N13 B12 - przekladnia, zbiorniczek, przewody i pompa. Byl to wydatek rzedu 300zl. Ja mam oryginalnie wspomaganie i tez mam szerokie opony i krece tym czesto w miejscu i nic nie tyka tej przekladni... nic sie nie poci, rosi i nie leje... wszystko dziala perfekcyjnie. Co do regeneracji przekladni bez wspomagania to raczej tyczy sie to mechanicznej regeneracji... tu temet bym raczej odpuscil i szukal calej przekladni bo regeneracja listwy i slimaka to raczej sciema... mozna powymieniac lozyska, uszczelniacze a i z tym jest wielki problem by ro wszystko poskladac w przypadku przekladni ze wspomaganiem.... z przekladnia bez wspomagania to w regeneracje raczej bm nie wchodzil. Swego czasu mialem przekladnie bez wspomagania i pogonilem ja michalkowi z piaseczna chyba.. z drazkami w komplecie pogonilem za zdaje sie 150zylkow... michalem caly happy i wszystko chyba dziala super do dzisiaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 A czy przekładnia od N14 nie bedzie pasiła np od 2.0 D 8) :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 A czy przekładnia od N14 nie bedzie pasiła np od 2.0 D 8) :?: Pawdopodobnie bedzie pasowac.. ale trzeba sprawdzic mocowania do nadwozia czy sa w tym samym miejscu i przede wszystkim (jezeli rozmawiamy o wspomaganiu) to czy pompe zamocujesz na silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 No podobno 1.7 i 2.0 D mają identyczna budowę bloku - nie wiem tylko tak słyszałem no i trzeba założyć kóło 2-u pasowe na wale ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 No podobno 1.7 i 2.0 D mają identyczna budowę bloku - nie wiem tylko tak słyszałemno i trzeba założyć kóło 2-u pasowe na wale ?? No kolko powinno byc dwupaskowe albo zalozyc dluzszy pasek ktory bedzie napedzal altka i pompeczydlo.. u mnie jest pompa osobno, altek osobno i jeszcze jest wolne kolko na pasek do sprezarki od klimy.... a samochod z 1988r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.