Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Przekładnia kierownicza - koszty


Gość Szymeq

Rekomendowane odpowiedzi

Poradźcie jak sobie poradzić - pada mi przekładnia - już druga ( prawdopodobnie przez stan dróg i szerokie koła ). I teraz mam dylemat. Czy kupić nową czy regenerowaną :?: Czy może samemu ją zregenerować - bez wspomagania. Co trzeba kupic, na co zwrócić uwagę podczas naprawy :?:

Jakie są koszta zakupu przekładni - u mnie każdy gada inaczej więc się pytam tutaj. Jeden mi powiedział o kosztach rzędu 500 zł :shock:

Jakie są koszta regeneracji i czy człowiek mający troche pojęcia i zdolności manualnych 8) sobie sam poradzi czy lepiej oddać do zakładu :?: W tej co mam teraz 1 drążek - ten dłuższy - jest 'świeży' tzn. dokupowałem nowy jakiś rok temu.

Dzięki za podpowiedzi :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maciejka_sz

Kup przekladnie ze wspomaganiem... na allegro widzialem pare razy caly komplet od N13 B12 - przekladnia, zbiorniczek, przewody i pompa. Byl to wydatek rzedu 300zl.

Ja mam oryginalnie wspomaganie i tez mam szerokie opony i krece tym czesto w miejscu i nic nie tyka tej przekladni... nic sie nie poci, rosi i nie leje... wszystko dziala perfekcyjnie.

Co do regeneracji przekladni bez wspomagania to raczej tyczy sie to mechanicznej regeneracji... tu temet bym raczej odpuscil i szukal calej przekladni bo regeneracja listwy i slimaka to raczej sciema... mozna powymieniac lozyska, uszczelniacze a i z tym jest wielki problem by ro wszystko poskladac w przypadku przekladni ze wspomaganiem.... z przekladnia bez wspomagania to w regeneracje raczej bm nie wchodzil.

Swego czasu mialem przekladnie bez wspomagania i pogonilem ja michalkowi z piaseczna chyba.. z drazkami w komplecie pogonilem za zdaje sie 150zylkow... michalem caly happy i wszystko chyba dziala super do dzisiaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maciejka_sz
A czy przekładnia od N14 nie bedzie pasiła np od 2.0 D 8) :?:

Pawdopodobnie bedzie pasowac.. ale trzeba sprawdzic mocowania do nadwozia czy sa w tym samym miejscu i przede wszystkim (jezeli rozmawiamy o wspomaganiu) to czy pompe zamocujesz na silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maciejka_sz
No podobno 1.7 i 2.0 D mają identyczna budowę bloku - nie wiem tylko tak słyszałem

no i trzeba założyć kóło 2-u pasowe na wale ??

No kolko powinno byc dwupaskowe albo zalozyc dluzszy pasek ktory bedzie napedzal altka i pompeczydlo..

u mnie jest pompa osobno, altek osobno i jeszcze jest wolne kolko na pasek do sprezarki od klimy.... a samochod z 1988r :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...