Gość Acid Opublikowano 7 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2007 ano mam centralny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gradekwaw Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Witam. Mam taką sprawę związaną z tematem a mianowicie -> ; Posiadam NISSANA SUNNY 2.0D z 1995r 3D, z centralnym zamkiem :one: i chciałbym założyć alarm z sterowaniem z pilota centralnym zamkiem o nazwie MOSAD. Tu są schematy do alarmu:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/09d9d990cca73ea7.html i tu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/faed16804c7cd88c.html. Czy mógłby ktoś powiedzieć dokładnie gdzie się wpiąć w elektrykę żeby to jakoś działało i jak podłączyć to do centralnego Pozdrawiam szczęśliwych posiadaczy NISSAN'óW :564: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 http://www.allegro.pl/item220818499__super...lota_alarm.html co o tym myślicie, moze być ? [ Dodano: Czw 02 Sie, 2007 18:54 ] http://www.allegro.pl/item217723074_rtx_to..._sprzeglem.html czy ten? lub ten? http://www.allegro.pl/item218961745_alam_s...zawa_sklep.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 13 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2007 JA proponuję kupić drugi albo ostatni z przewagą na ostatni bo ma fajny pilot z kluczykiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gasch Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 witam, mam podobny choc nei identyczny problem. posiadam sunny n14 z 95 sedan. Mam centralny zamek ale chcialbym zyskac mozliwosc otwieranai z pilota. poszukalem troche po allegro i znalazlem np to (fajny pilot scyzoryk - jak w nowych audi/vw): http://www.allegro.pl/item253251593_zam_st...amka_atest.html jak juz zaczalem myslec o pilocie to naszla mnie mysl dlaczego nei dorzucic domykania szyb elektrycznych z pilota, jesli sterownik ma taka mozliwosc (elektryki mam oryginalne). Ale z tego co wybadalem moj sunny nei ma wylacznikow przeciazeniowych tzn silniczek szyb pracuje tak dlugo jak cisniesz przycisk nei wazne czy sie juz szyba zamknela czy nie. na stronce sprzedawcy z allegro jest takie cudo: http://www.sklep.tcserwis.pl/index.php?p101,mpw-4 Pozatym pilot ma tez 3-ci przycisk do otwierania klapy bagaznika. Czy ktos wie na jakiej zasadzie w sedanie dziala dzwigienka we wnetrzu auta. Watpei ze do zamka klapy bagaznika idzie jakas linka wydaje mi sie ze otwieranie zrobione jest przy uzyciu elektryki - wtedy nawet silownik nei byly potrzebny (a jesli nawet to koszt jest neiwielki). Oczywiscie montujac takie bajery moznaby pokusic sie o alarm (neiwielka roznica w cenie). Co sadzicie? Jest to wykonalne, moze ktos sie bawil w takie rzeczy i moze cos podpowiedziec. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jac_brutek Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Do otwierania klapy bagażnika trzeba zastosować specjalny siłownik np. taki http://moto.allegro.pl/item248424837__silo..._promocja_.html Do tego potrzebna jest centralka, która będzie sterowała siłownikiem jeżeli chcemy otwierać klapę pilotem np. ten zestaw ma dodatkowy kanał: http://moto.allegro.pl/item248358451_centr...unkowkazy_.html A tu sama centralka: http://moto.allegro.pl/item250147907__zdal...per_.html#photo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zax Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Witam. Dziś zacząłem zakładać centralny zamek w moim Nismo. Zestaw uniwesalny kupiony na alledrogo z pilotem. Dziś próbowałem zamontować siłownik master i sprawdzić jak to działa. Pomotałem troche w drzwiach, po czym stwierdziłem, że kabelki są za krótkie . Test odbył się przy przymkniętych drzwiach i wniosek jest taki: zamki zamykają się bez problemu, ale siłownik nie daje rady odryglować drzwi. Czy to wynika ze złego zamocowania siłownika? Jutro będzie walki część druga wraz z kablami do przedłużenia :one: . Wpiąłem się do plusa ze wzmacniacza i masy z nadwozia bo tylko to mam zawsze zasilane. Może ktoś z Was przerabiał temat montowania centralnego w słońcu i potrafi mi podpowiedziec jak bez wiercenia w drzwiach zamocować siłowniki. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 estaw uniwesalny kupiony na alledrogo z pilotem. Dziś próbowałem zamontować siłownik master i sprawdzić jak to działa. Pomotałem troche w drzwiach, po czym stwierdziłem, że kabelki są za krótkie . Dziwne ja też taki zestaw kupowałem i miałem za długie kable ale nie przeabiałem.Test odbył się przy przymkniętych drzwiach i wniosek jest taki: zamki zamykają się bez problemu, ale siłownik nie daje rady odryglować drzwi. Czy to wynika ze złego zamocowania siłownika? Trudno powiedzieć ale nie sądzę. Albo na odwrót założyłeś siłownik. musiałbyś zrobić fotkę jak zamontowałeś ten siłownik. Albo ściągnij instrukcję montarzu siłowników w drzwiach w N14 może Ci w czymś pomorze. Instrucja jest w dziale "Zrób to sam" na głównej stronnie klubu potrafi mi podpowiedziec jak bez wiercenia w drzwiach zamocować siłowniki. Raczej a wykonalne nie realne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Pomotałem troche w drzwiach, po czym stwierdziłem, że kabelki są za krótkieZależy gdzie założysz sterownik. Ja go przykręciłem w górnej części drzwi od kierowcy, to jak zakładałem siłownik od strony pasażera...to brakło mi jakieś 80 cm. kabla Test odbył się przy przymkniętych drzwiach i wniosek jest taki: zamki zamykają się bez problemu, ale siłownik nie daje rady odryglować drzwi. Czy to wynika ze złego zamocowania siłownika? Czy pręt od siłownika poprowadziłeś równolegle do pręta odpowiadającego za ryglowanie??? Ja miałem takie same problemy ponieważ konstrukcja drzwi w moim aucie wymusiła na mnie zamocowanie siłownika delikatnie pod kątem...co zaowocowało po krótkim okresie popękaniem łącznika tych dwóch pręcików. Oby dwa zmuszony byłem przyspawać ze sobą i jest git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jac_brutek Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Ja musiałem przedłużyć kable od strony pasażera, wykorzystałem kable z wiązki na tylne drzwi (miałem zestaw uniwersalny). Musiałem też podgiąć pręt siłownika bo nie był równolegle z cięgłem. No i musiałem dorobić blachy do siłowników bo te z zestawu były cienkie i za krótkie. Przymocowałem nitami co by sie nie odkręciło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zax Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 No już wszystko śmiga Kable przedłużyłem, pociągnąłem po podłodze i przez oryginalne gumki w drzwiach. Jedyne kable jakie mi wystają to te za konsolą środkową bo mam tam ładny sajgon (kilka urządzeń ), ale jest ok. Oczywiście drzwi się już ryglują i odryglowują bez problemu. Ja miałem jeszcze to ułatwienie, że miałem tylko dwoje drzwi do podłączenia, i mogłem ciachnąć przewody dla tylnych drzwi i nimi sobie przedłużyć wiązkę do mastera. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Ja miałem centralny, ale bez sterownika. Dokupiłem sterownik na allegro i załatwiłem siłownik do lewych drzwi. Centralkę umieściłem niedaleko bezpieczników. Do kierunkowskazów wpiąłem sie przy włączniku awaryjnych. Zmierzyłem które przewody mają masę i tam się wgryzłem. Oczywiście trzeba spróbować przez podanie napięcia które to właściwe, bo masa jest chyba na trzech lub czterech. Następnie przeciągnąłem dwa kable do lewych drzwi. Miałem sterownik sterujący przez podanie impulsa masy, a tam chyba zamyka się masą, a otwiera plusem. Nie myśląc długo, rozebrałem panel sterujący szybami i prawymi drzwiami i wpiąłem sie bezpośrednio do płytki pod przycisk od blokowania tych właśnie drzwi. Siłownik połączyłem z kablami zasilającymi ten oryginalny, będący w prawych drzwiach. Przekaznik wytrzymuje obciążenie dwóch siłowników bez problemu. Wszystko jak dotąd działa bez problemu. Już około miesiąca cieszę się tym udogodnieniem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Spec Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Ja mam jeszcze inny problem. Kupiłem już alarm na allegro wraz z pilotem. I posiadam w moim Nissan Sunny Hatchback centralny zamek na 4 drzwi (bez klapy) mam zamki w drzwiach przednich i sterownik chyba w drzwiach kierowcy bo jeżeli tam nacisne to otwieraja sie wszyskie. Z drugiej zaś strony od pasażera otwieraja się tylko drzwi pasażera. Chciałbym sobie zamontować alarm i móc sterować alarmem i drzwiami z pilota. Jak się za to zabrać i od czego zacząć montaż. Prosiłbym o pomoc kogoś kto ma to już za sobą i nie będzie to dla niego problemem.. Z góry dziekuje i pzodrawiam Spec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Nie wiem jak Ci pomódz. Ja u siebie nie demontowałem orginalnego centralnego zamka. Ktoś na forum próbował podłączyć sterownik alarmu i sterowanie z pilota do centralki zamka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Spec Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 własnie chce coś takiego zrobić. nie mam zamiaru demontować oryginalnego centralnego. Chce poprostu dojśc do jego sterowania. Sterowanie podobno jest w drzwiach kierowcy więć musze zabrać się za rozebranie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Nie warto nic demontować!!! Załóż tylko siłownik w drzwiach od kierwcy wepnij go pod ten od pasażera. Sprytrni żółci koledzy montowali tylko jeden siłownik jeślin centralny działał na kluczyk. Szkoda, że nie pamiętam które kable... Jeśli zamek masz sterujący masą, to musisz się tylko wlutować w płytkę i podpiąć się pod ten przełącznik od zamykania i otwierania. Tam zwiera się masę i działa. Oczywiscie jeśli wymagasz wypasu, to jeszcze wpinasz się pod kierunkowskazy przy włączniku awaryjnych i wyprowadzasz jeden kabelek pod maskę na syrene. Mam tak już z pół roku i chwale sobie na cuda. Syrenki jeszcze nie załżyłem, ale eydaje mi się zbędna. Sorry za błędy, ale własnie wtróciłem z impry i mam chwiejny palec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Spec Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Nie warto nic demontować!!!Załóż tylko siłownik w drzwiach od kierwcy wepnij go pod ten od pasażera. Sprytrni żółci koledzy montowali tylko jeden siłownik jeślin centralny działał na kluczyk. No to jak działał na kluczyk to widocznie centralny mam tam Wiec całe sterowanie alarmu mam sobie zrobić w drzwiach kierwocy? Szkoda, że nie pamiętam które kable... Jeśli zamek masz sterujący masą, to musisz się tylko wlutować w płytkę i podpiąć się pod ten przełącznik od zamykania i otwierania. Tam zwiera się masę i działa. MAm opisane jakei kable ale mam rozrysowane trzy wyjscia i jedno jest własnie zwiazane z siłownikiem. Oczywiscie jeśli wymagasz wypasu, to jeszcze wpinasz się pod kierunkowskazy przy włączniku awaryjnych i wyprowadzasz jeden kabelek pod maskę na syrene. Mam tak już z pół roku i chwale sobie na cuda. Syrenki jeszcze nie założyłem, ale eydaje mi się zbędna. Ja sie podepne pod włącznik od awaryjnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abdulstrzegom Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 witam kupiłem niedawno sunny 2.0 gti i mam problem z centralnym w drzwiach kierowcy ;/ działał normalnie na pilota a w pewnym momencie tak jak by sie zawiesił... włącza mi alarm ale nie zamyka drzwi... co gorsze nie moge ich zamknąć nawet kluczykiem... co to może być?? z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czarq Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 witam kupiłem niedawno sunny 2.0 gti i mam problem z centralnym w drzwiach kierowcy ;/ działał normalnie na pilota a w pewnym momencie tak jak by sie zawiesił... włącza mi alarm ale nie zamyka drzwi... co gorsze nie moge ich zamknąć nawet kluczykiem... co to może być?? z góry dzieki To mogą być wypalone styki w przekaźniku sterującym. Ja tak przynajmniej miałem, przy zamykaniu siłownik z powrotem otwierał drzwi. Sterowniki mają takie zabezpieczenie przed niedomknięciem drzwi, jak siłownik nie może zewrzeć styków kontrolnych to sterownik otwiera z powrotem drzwi. Mogą też być zaśniedziałe styki w sterowniku, a to już wymiana siłownika. Chyba że Masz talent do rzeźbienia w takich rzeczach. Przekaźniki w sterowniku są zazwyczaj standartowe w obudowach, wlutowywane bezpośrednio na płytkę PCB lub przez kable. Wystarczy lutownica i odpowiedni przekaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abdulstrzegom Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 dzieki. okazało sie że do silniczka przy siłowniku dostała sie woda i wszystko pordzewiało. rozebrałem silniczek, wszystko poczysciłem, dobrze nasmarowałem i śmiga lepiej jak nowy pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość halski Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 A czy znacie koszt montażu centralnego w warsztacie? Z alarmem i bez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 od 50 do 150 zł za drzwi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość halski Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Dzięki. A może jakiś warsztat w szczecinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 alib1984, mówisz, że wpiąłeś się dodatkowo w siłownik drzwi pasażera. Czy jest sens tej roboty? W drzwiach kierowcy jest czujka położenia zamka i steruje ona siłownikiem w drzwiach pasażera. Wystarczy podpiąć się tylko do nowego siłownika w drzwiach kierowcy czy trzeba pod obydwa :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gasch Opublikowano 11 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2008 witam, mam moze glupie pytanie ale potrzebuje odpowiedzi bo szykuje sie do kupna sterownika centralnym zamkiem na pliota. tak wiec, czy sunny n14 slx 95r sedan z fabrycznym C.Z. ma silownik centralnego zamka w drzwiach kierowcy??? centralny otwiram kluczykiem i wszyskto dziala ale jak chce go zamknac/otworzyc poprzez przycisk na drzwiach kierowcy to dziala na 3 drzwi a kierowcy nei reaguja. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.