Gość piotrek_1987 Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Witam Mam pytanie, podłączyłem centralny zamkem i wszystko jest super tylko nie wiem jak podłączyć kierunki? Ze sterownika wychodzi jestden zółty przewód - po podpieciu go do żarówki (i masa oczywiście) żarówka świecila. Czyli gdzie trzeba podpiąć ten przewód? (zółty mi chodzi ten z centralki) czytałem ze do awaryjnych widziałem to na obrazku (z tego forum) tylko tam było cos o 4 przewodach a ja mam tylko jeden? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 22 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2008 Przewód ten rozdzielasz na 2 przewody, wlutowujesz na nie diody kierunkowe 3A i podłączasz do przewodów sterujących kierunkowskazami, wychodzących z włącznika awaryjnych. rysunek autorstwa Raf4rb Zamiast plusa z przekaźnika wykorzystujesz kabelek z centralki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 alib1984, mówisz, że wpiąłeś się dodatkowo w siłownik drzwi pasażera. Czy jest sens tej roboty? W drzwiach kierowcy jest czujka położenia zamka i steruje ona siłownikiem w drzwiach pasażera. Wystarczy podpiąć się tylko do nowego siłownika w drzwiach kierowcy czy trzeba pod obydwa :?: Sorry za tak szybką reakcję, ale dopiero ostatnio znalazłem czas na przeglądanie forum... Wpinałem się w kable od prawego siłownika po to, żeby drugi(lewy) tam równolegle podłączyć(wtedy działają razem). Nie korzystałem z czujki, bo sterowanie z centralki podłączyłem bezpośrednio pod przycisk zamykania drzwi na płytce comfortpanel'a. Tak jest najprościej i skutecznie, jedynie niektórych może trochę przerazić konieczność lutowania na tej płytce, ale bez paniki proszę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kevin1986 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Dodam tylko ,że nie ma potrzeby wpinania się w przekaźnik od kierunków bo 2 kable minusowe idą w wiązce w progu od strony kierowcy ja mam tak podłączone a kable sterujące od zamka centralnego też tam znajdziemy no i konieczna jest wymiana mastera od kierowcy pozdrawiam jak juz skończę montaż sterownika to podeśle zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Dodam tylko ,że nie ma potrzeby wpinania się w przekaźnik od kierunków bo 2 kable minusowe idą w wiązce w progu od strony kierowcy ja mam tak podłączone a kable sterujące od zamka centralnego też tam znajdziemy no i konieczna jest wymiana mastera od kierowcy pozdrawiam jak juz skończę montaż sterownika to podeśle zdjęcia U mnie mastera nie było tylko w jego miejscu oryginalna krańcówka. Ostatnio padł mi siłownik(oryginalny) z prawych drzwi. Postanowiłem za jednym zamachem zamontować dwa oryginalne(w lewych i prawych drzwiach), bo lepiej działają w mrozie. Zakupiłem na ALLEGRO dwie używki(drogie części do japończyków - 10 zł za sztukę )... W prawych drzwiach wymieniłem tylko oryginalny siłownik, a w lewych domontowałem ten oryginalny(trzeba go wsadzić w miejsce krańcówki, a krańcówkę założyć gdzieś w innym miejscu na którymś z drutów od zamykania, żeby przy otwieraniu kluczem działał centralny), a siłownik od centralki pozostawiłem na swoim miejscu. Tym sposobem mam dwa siłowniki w lewych drzwiach działające równolegle . Czekam teraz na siarczyste mrozy, zobaczymy czy zamarznie... Oczywiście jak miałem wyciągnięte zamki, to od razu poszło WD40 w ruch, bo to podstawa. Syfu było tam masa. Teraz zameczki chodzą jak nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shave88 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 WItam kupilem wlasnie centralke na pilota na 4 drzwi myslalem ze bedzie tak cacy jak czytalem na forum ale niestety moje drzwi wydaja sie byc inne ;/ nie wiem gdzie umiescic silowniki ;/ prosze o pomoc Oto fotki: Przednie drzwi kierowcy: Tylne drzwi : Prosze o pomoc ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Bez paniki proszę , w przednich tym górnym drutem musi poruszać, gdzieś go wzdłuż tego druta przymocuj. Z tyłu chyba też na górny..., zresztą sprawdź który przesuwa się jak ruszasz dźwignią od zamykania. Jak masz już rozebrane drzwi, to wykręć zamki i je wyczyść czymś w stylu WD40(wlej tego w środek, tak, żeby wypłukać cały syf - nie oszczędzaj) i jeśli masz jakiś smar w sprayu, to możesz je delikatnie przesmarować, tylko niezbyt obficie. Jeśli zdecydujesz się na wykręcanie zamków, to możesz zamontować siłowniki bezpośrednio przy cięgnie w zamku. Znajduje się ono w dolnej części zamka, tam gdzie są montowane oryginalne siłowniki. Najlepiej wejdź na allegro i zobacz jak to wygląda w oryginale: ZAMEK To białe u dołu zamka, to właśnie oryginalny siłownik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shave88 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 TO ze sa te gorne to ja wiem ale gdzie zamontowac silowniki zamontowalem tak jak wiekszosc i odpycha panele ;/ juz nie mam pojecia ;/ w srodku jakos nie wiem ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alib1984 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Jak "odpycha panele"?? Nie kumam... Miejsca w drzwiach jest mnogo, możesz przedłużyć drut i dać siłownik byle gdzie, trochę wyobraźni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość oskang Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Witam kupiłem niedawno nissana sunny n14 i od goscia sie dowiedziałem że ma alarm i centralny zamek.ale on to odłączył alarm sam sobie podłączyłem za pomocą wtyków bo nigdzie indziej nie pasowały natomiast znalazłem w schowku centralny sterownik zamka i nie mogłem za chiny znaleźć dwóch białych kostek po 6 bolców w każedej?poprzedni tez nie wie bo sam auto odkupił,ktoś ma jakieś pomysły gdzie to może być? firma phyton sas tyle widac:) pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcin___Janicki Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Witam!!! Mam pytanie, kupiłem sobie zestaw centralnego zamka na pilota na 4 drzwi. Pytanie, w jaki sposób zamontować siłowniki w poszczególnych drzwiach. Dodam, że jestem zielony w tych sprawach. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc. Mam Nissana Sunny N14 5-drzwiowy hatchback. Pozdrawiam Marcin mój email: marcin.janicki@poczta.onet.eu lub na gg. Często jestem niewidoczny, ale proszę pisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody_21 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Witam. Mam problem z centralnym zamkiem a mianowicie problem polega na tym ze gdy wcisne na pilocie zamykanie drzwi to glowka silownika sie wyciaga zamiast chowac... co za tym idzie nie moge podlaczyc silownika... mial ktos podobny problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość StS Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Podłącz siłownik na odwrót Powinno zadziałać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody_21 Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 (edytowane) Oczywiscie ze dziala odwrotnie ale tylko u pasazera a gdy podlacze odwrotnie silownik master to sie zamyka i otwiera caly czas ... ale juz to ogarnalem... dalem w druga strone silownik... Edytowane 2 Września 2011 przez mlody_21 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość StS Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 No tak, master ma dwie pary przewodów z tego co pamiętam. No i obrócić trzeba obie pary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody_21 Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 No wlasnie nie... jak zamienilem kable w masterze i w slave to jak chcialem zamknac lub otworzyc pilotem to silowniki wariowaly i sie same zamykaly i otwieraly caly czas.... wiec mastera obrocilem glowka pod skosem w dol... a slave zamienilem kable... i jest okey. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel.k Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 (edytowane) Witam! Posiadam N14 sedan w dieslu r.93(składak) w dowodzie rejestracyjnym wpisane jest 97 Mam pewien problem a mianowicie nie działa mi zamek od str.kierowcy . Wkładajac kluczyk i przekręcając nim jest luz . Jak otwieram i zamykam .. Elektromechanik nie wiedział co i jak , nie umiał mi określic co jest i ile to kosztuje. Edytowane 2 Października 2012 przez pawel.k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.