Gość Mochikanin Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Witam ! Jak w temacie, po piewrszym rannym przełączeniu się na gaz wyraznie zesłabnie a po zdjęciu nogi z gazu szarpie. Na benzynie jest 100% OK. Trwa to zaledwie kilkanaście sekund i jest już dobrze cały dzien. Jak było ciepło rano ok 18" to się nie działo. Co by to mogło być? :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Wg wszelkich przykazań chyba sie reduktor kończy. Możesz wymienić same membramy, koszt około 1/3 wartości całego reduktora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mochikanin Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Wg wszelkich przykazań chyba sie reduktor kończy. Możesz wymienić same membramy, koszt około 1/3 wartości całego reduktora.Dodam że na gazie zrobione 60 000 a instalacja OMVL sekwencja. Jak myślisz czy sam jestem w stanie sobie to wymienić czy raczej gazownik. Nigdy dotąd przy gazie nic nie robiłem oprócz wymiany filtrów gazu. :wink: Jaki przypuszczalny może to być koszt same membramy albo cały reduktor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Chyba w przedostatnim Auto świecie lub Motorze był ten temat poruszany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Membramy to coś powyżej 100zł moze więcej, zaleznie od reduktora. Sam reduktor 300 zł. Tu masz strone z wymianą mambram: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=14351 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Wg wszelkich przykazań chyba sie reduktor kończy. Możesz wymienić same membramy, koszt około 1/3 wartości całego reduktora. Potwierdzam miałem to samo musiałem przejechać co najmniej 1km aby przełączyć A po wymianie reduktora na nowy odpalam i jadę na gazie bez problemu :wink: A wymiana samych membran to faktycznie koszt 1/3 ceny nowego Jeśli chcesz sam wymieniać co nie jest skomplikowane i już opisane na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mochikanin Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Membramy to coś powyżej 100zł moze więcej, zaleznie od reduktora. Sam reduktor 300 zł.Tu masz strone z wymianą mambram: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=14351 Wielkie dzięki Koledzy. Czy na próbe nie wystarczyło by spuścić tego syfu opisywane w tym podanym przez Jark poście? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek179 Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 ojciec w P11 mial takie same objawy a wina tego byla za mala temperatura silnika w automacie jak ja gazmistrz podniosl to klopoty sie skonczyly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Membramy to coś powyżej 100zł moze więcej, zaleznie od reduktora. Sam reduktor 300 zł.Tu masz strone z wymianą mambram: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=14351 Wielkie dzięki Koledzy. Czy na próbe nie wystarczyło by spuścić tego syfu opisywane w tym podanym przez Jark poście? No ja próbowałem i nie wiele poleciało Więc rozkręciłem i okazało się że jest tam taki gęsty brud jak smar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.