Gość waldiw16 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 mam primere na gaźniku 1.6 16V i spala mi 14, 4 l gazu na 100km wymienione jest juz doslownie wszystko( co do spalania: filtry ,kable WN , przewody podcisnieniowe itd) z wyjatkiem termostatum czy to on moze miec wine tak strasznie wyskokiego spalania???? z góry dzieki za podowiedzi!!! [ Dodano: 07 Sie 2006, 18:30 ] walcze juz z tym spalaniem od stycznia bo wtedy zaczęły sie te problemy po za tym auto chleje 11 l benzyny na 100 km .. jezdze krótkie wyjazdy 10 km do pracy. czy to moze tez byc przyczyną??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 termo zdecydowanie tak, jak niezamkniety to sie furka nie nagrzewa i pali wiecej łatwo go sprawdzic, wyjac do garnka podgrzewac, mierzyc temperature i sprawdzic przy jakiej sie otwiera kilka pytan, ile km na gazie, bo moze reduktor wymaga przegladu?jak ponad 80 kkm to mozna sie obawiac reduktora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldiw16 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 na tym gazie zrobilem tak okolo 3 tys km i poza tym bylem u gazowca i czyscili mi parownik. ale dzieki za podpowiedz. a co do tego termostatu to mozesz mi napisac gdzie sie on mniej wiecej znajduje?? bo lubie troszke pomasterkowac i bym go sobie wymontowal i sprawdzil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Termostat jest w obudowie przykreconej z boku pompy wody z przodu silnika od strony łańcucha rozrządu. Sprawdzić go najlepiej z termometrem, ale jak się nie ma można podgrzewając wode aż zacznie sie gotować, jak termostat się wcześniej nie otworzy to szmelc, tak samo jak się nie domknie po wychłodzeniu wody. Temp. otwarcia powinna byc wybita na termostacie. Zakładają ctermostat umieścić odpowietrznikiemdo góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldiw16 Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 ok dzieki za opis , a mam jeszcze takie pytanko bo wg mnie termostatsie zamyka i otwiera ale czy sie nie otwiera za pozno bo w dzisiejszych temp okolo 20 stopni wąż powrotu z chlodnicy robi sie cieply dopiero po przejechaniu 6 km przy predkosci okolo 80km / h a wąż zasilania chlodnicy(ten u góry) jest gorący jak cholera nie idzie go złapac reką??? wiec czy termostat nie otwiera sie za pozno i na tym moze polega jego wada??? czy to jest mozliwe??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 to prostsza metoda do sprawdzenia ale malo dokladna to moze swiadczyc o prawidlowej pracy, zobacz jeszcze jaki jest poziom płynu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldiw16 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 poziom plynu mam w normie a uklad nie jest zapowietrzony. sam nie wiem co robic to to spalanie 14.5l / 100km troche mnie dobija.ale czy moze byc takie cos ze termostat otwiera sie za pozno???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 jak sie za pozno otwiera to sie przegrzewa i wiekszego wplywu na spalanie to nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Masz instalke II generacji? Od kiedy takie spalanie? Ile wcześniej palił? Ten silnik niestety na elektronice II giej generacji nie pali za oszczędnie - ja musiałem elektronikę wywalić- na samym registerze stracił mocy z dołu, ale za ta spalanie ponizej 10 l. Co do Twego pytania - na instalce II giej generacji moim zdaniem temperatura nie ma aż takiego znaczenia jeśli chodzi o spalanie. Bardziej przyjrzabym sie modułowi ssania w gaźniku. Jak masz II ga generację - to na 99 % sonda lambda do wymiany, lub sprawdzenia. Głównie te elementy mogą odpowiadać za przepały na PB i LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.