Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Po zakupie zmęczonej P10


Gość Brychu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wsadzasz seryjne spręzyny i już masz standard.

 

hihi właśnie jakoś tak to sie robi :wink:

 

to opisze co ja będę w sobote robił:

- amortyzatory tył +przód - Kayaba Excel-G - gazowe - 720zł(1szt tył 189zł 1szt przód 171zł)

- osłony amortyzatorów + od. (Monr.) - 70zł

- sprężyny przód - 2x145zł K+F(czy jakos tak :) )

- spr.tył 2x189zł jakaś szwedzka firma

- przewody WN NKG - 210zł

- 4świece NKG - 40zł

- tarcze tył(lucas) - 2x71zł

- klocki tył(lucas) - 115zł

- filtr powietrza(knecht) - 29zł

- filtr paliwa(knecht) - 38zł

- filtr oleju(knecht) - 17zł

- filtr kabinowy - 41zł

- wahacz (Febi) - 165zł

Może jeszcze łańcuch, napinacz(na1000% do wymiany) i łyżwe wymienie ale sie zastanawiam czy jest sens, a może wymieniec sam napinacz?

Co powiecie o łańcuchu JC? czy lepiej stary zostawic i tylko napinacz i łyzwe wymienić

 

Po tych wszystkich zakupach jestem bankrutem a tu jeszcze wydech za 500zł trzeba zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Broń cię panie boże z łańcuchem z JC auto...

Sprobój narazie spod seryjnego napinacza łancucha wyjąć tą uszczlke ona ma 2mm grubości i wklej napinacz na silkon.

To troche naciągnie łańcuch i wszelkie chałasy powinny ucichnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co pękają te łańcuchy?

zna ktos przypadek że łąńcuch z JC pękł itp.?

właśnie mi przysłali łańcuch z JC MAXTOP czy jakos tak łyzwe i napinacz ,,zuiko''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pęka ale się rozciąga, szybciej złurzywają się zębatki... ale to pikuś, jak tak porządnie się rozciągnie to przeskakuje - zaczynając najpierw od wałka wydechowego, z regóły o 1 ząbek a potem obydwa naraz i kolizja.

Niepolecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he, tak to jest jak się kupuje szrota. Wiem coś o tym, bo też takim jeżdzę (tyle że p11). Mam do wymiany cały przód, do roboty tył i najlepiej byłoby go całego pomalowć potem tylko problemem są jak zwykle pieniądze. Aha jeszcze nie wspomniałem o tym, że mam do wymiany tarcze i klocki na obu osiach.

Jak wszystko porobisz to naprawdę będziesz mieć autko nie do zabicia, więc powodzenia życzę w dalszych naprawach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Po raz kolejny odgrzewam topic. Wczoraj po 5 tygodniach odebrałem samochód od mechanika. Biegi nie naprawione, szyberdach nie naprawiony, gaz do końca nie podłączony, świece nowe nie założone, jedyne co zostało przez ten czas zrobione to całe zawieszenie, konserwacja podwozia, nadkoli i komory silnika, zdjęcie odblaskowej blendy z tyłu, wyczyszczenie od środka przednich lamp, wymiana wszystkich klocków, usunięcie dziur i korozji, wymiana oleju, nowe przewody i częściowo załozony gaz. Mechanik wyszedł z założenia, że skoro dał mi samochód zastępczy (Peugeot 205 1.1) to może sobie wszystko odkładać na później. Rozmowa była krótka i treściwa, poskładał samochód i zrobiłem od niego odjazd, resztę skończy ktoś inny. Mam do Was jedno pytanie:

 

Czy to możliwe, że piąty bieg nie wchodzi ze wzgledu na oberwane dwie poduszki pod silnikiem ? mechanik twierdzi, że tutaj leży przyczyna i że po zrobieniu tego piątka powinna wchodzić bez problemu. Wiem, że awaria 5 biegu to częsta przypadłość Primer, więc pytam czy możliwe że to nie awaria skrzyni tylko to co powyżej ?

 

Edit: żeby było śmieszniej Peugeot 205 1.1 okazał się samochodem zupełnie nieodpornym na dynamiczną jazdę: stracił zbieżność, rozszczelnił się wydech, urwała się linka od ręcznego i ostatniego dnia (wczoraj) zgubił piąty bieg oraz wsteczny (tzn. w zasadzie pogubił wszystkie biegi, ale cztery udało mi się z kolegą odzyskać na poboczu). Jednak te francuskie samochody są takie jakieś niesolidne.

 

Aha, jeszcze jedno, podobno mechanik ustawił zapłon co miało być odpowiedzialne za słabe przyspieszenie - mimo to z Primerą P10 1.6 idę w zasadzie łeb w łeb, co nie do końca mi się podoba - gdzie szukać przyczyny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie do końca mi się podoba - gdzie szukać przyczyny

Pzepływomeirz poweitrza, sonda lambda, mikser od gazu w dolocie...

 

Ps. co do skrzyni to masz zapewne wyłamany tryb...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Gość maykel132

he he tez jestem wlascicielem takiego przemieszczacza co naprawy wynosza wiecej niz koszt grata. wpadlbym na jakis zlot ale az sie wstydze tym szrotem pokazac wsrod waszych prim. ja mam jeszcze tylne zawieszenie do wymiany, reczny ktorego sie boje i estetyka bo poprzedni wlasciciel byl dla niego tyrandm, nie ma elementu ktory by nie byl pogiety. jak ktos ma takiego szrota i jest z okolic warszawy to mozemy sie gdzies spotkac i wymienic doswiadczeniami. ja juz przerabialem troche tematow w tym samochodzie i mam tansze dojscie do niektorych czesci a wiec jak by co to moge pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...