Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Dupowóz Coobcia - P10@GA16Ds


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gratulacje uruchomienia dupowozu! szerokich dróg i gumowych drzew :wink:

No to czekamy na wykres z hamowni co ten Ds na blosie potrafi :)

A potem oczywiście na turbo + blos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie nie tak szybko, przez dwori wozik ucierpiał na maksa mój portfel... Od poniedziałku zaczynam szkołę więc dłubanie będzie osto opóźniane.

 

Prima ma przejechane prawei 300 tyś km, ciekaw jestem co wskarze hamowania, z chęcią pobawie się w podkręcanie LPG :D

 

Ps. tak jak wujek Kosa głosił do zegarów jest oddzielny czujnik - stary się stopił w wyniku pożaru i zapodałem z 2.0 niestety nie ta skala i źle pokazuje, przy zimnym silniku jest na desce wskazówka w 1/4...

 

A i kolejna ciekawosta to to że ma katalizator hehe - jak do warszawy nim przyjade to odrazu on wylatuje :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje - jeszcze pośmigasz tym DS-em - mój dziadek ma ponad 400 kkm i na gaziku czuje sie lepiej jak na benzynie (to przez nie czyszczony gaźnik zapewne).

Reduktor proponuje jednak zammontować bardziej równolegle do osi długiej pojazdu (u Ciebie jest pod lekkim kątem). Zniweluje to bezwładne przemieszczanie sie membran przy przyspieszaniu i hamowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za cenne rady i uwagi, jak będe ostatnie szlify robić pod maską to przekręce nieco mikser...

Chociaż tak się zastanawiam jak to wyczuć to przemieszczanie się membran, auto to taki totalny dupowóz będzie, jak pierwsza setka pojawi się po 9 sekundach to bede bardzo heppy, takie dupne przyspieszenie chyba nie będzie wprowadzało najmniejszych zakłuceń do pracy Reduktra.

 

No nic pożyjemy zobaczymy - mam już wspornik pod linke Gazu od Goago - Bardzo Ci dziękuje za to Stary !!

 

[ Dodano: Pon 02 Paź, 2006 ]

Wrzucam pare fotek, coby nie było że się opierdzielałem:

IMG_3029.jpg

IMG_3028.jpg

 

Rarzą po oczach przewody wysokiego napięcia i zbiorniczek od płynu ham. jutro nowe przewody nabęde a ze zbiorniczkiem zejdzie się neico dłużej.

 

Mam nadzieje że po tym weekędzie skończe wszystkie prace reanimacyjne i zajmę się Power Upem :D

 

Planowane:

- zamiast katalizatora tłumik przelotowy

- zamiast końcowego tłumika >> przelotowy

- Doprowadzić zimne powietrze do puszki ew. CAI

- Zamiana dotychczasowego kolektora ssącego (GA14DE) na pochodzący ze 100konnego GA16DE

 

Mam nadzieje że po tych zmianach plus drobne regulacje uda mi się osiągnąć pułap 100 KM - trzymać kciuki :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycieraczki są - dorwałem silniczek ąłdny nieopalony i wiązke do niego, muszę tylko podmiankę zrobić, a ze zbiorniczkiem nie jest tak łatwo bowiem Primer bez ABSu było bardzo bardzo mało, zbeirniczki z wersji ABS miały o wiele szerszy rostaw nózek...

 

To zostało jeszcze to plus to co podałem jako palanowane, po tych czynnościach przerejestrowuje go na ojca i współwłąścicielstwo robimy na OC :D

 

Jak się odbije z Kasą to na tył wlatują nowe amorki KYB, z przodu wachacze górne i zawiac można powiedzieć że jak z fabryki - wszystko nowo...

 

Później to już tylko Turbo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO jeśli chodzi o osiągi na chwilę obecną to lipa po maksie - wogle to nie jedzie.

W weekend odetkam ją po przez wywalenie katalizatora i montarz kolektora ssącego z GA16DE + przepustnica gazu Fi 60mm z SR20DE do tego porting obu tych elementów :D

 

Ps. ciekawostka dnia, dzisaiaj prima przeszła przegląd bez problemów hehe, cikawy byłem co z tymi amorkami tylnymi że takie miekkie a tu wartości idealnie po 59% :shock: do tego tylne heble bębnowe prawie idealnie 1800N - to blisko o 600 lepiej jak w mojej Turbo P10 z tarczami :shock:

 

Ale mi się udało z tą primą już blisko 1000km jej natrzaskałem bez ani jednej usterki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe dziękuje !

Jak morzesz to na jutrzejsze spotkanie na hamownie go capnij...

Ps. mam większe zmartwienie nie wiem czy poprzedni właściciel nie przegrzał silnika - jest wydmuchana uszczlke pod głowicą, idzie woda do oliwy, naszczęście bardzo mało...

 

Tak czy siak po środowej wyprawie pod granicę zrzucam główke i chciałbym seryjną zastąpić serją z GA16DE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dupowozik wreszcie shamowany:

SHAMOWANY12.jpg

 

Ewidentnie widać jak się pierdzieli góra ze względu na małą przepustowość kolektora ssącego tzn tego z 75 konnego GA14DE, jak skończe modyfikacje kolektora z GA16DE pod dużą przepustnicę gazu to ponownie shamujemy - ciekawe czy do stu koników dobije :)

 

Tak czy siak na daną chwile są 3 koniki ponad serię i 8Nm :D i to na LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe do 4500 obr.min przebieg i wartości momentu jak w rzadnym innym GA16DE - nawet te w budzie P11.144 mają gorszy :P

 

Po weekędzie kolektor odpoweidniejszy wjedzie, narazie mocowania kolega mi dospawuje pod duża przepstunicę no a następnie musze zakupić coś czym będe mogł go od środka wypolerować...

 

Maciek Grabowski zasugerował mi jeszcze bym pokąbinował ze średnicą i długością dolotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no nawet nie zle jeszcze drobne zmiany i bedzie fajny dupowozik:) a kiedy zaczynasz prace nad turbo bo to mnie najbardziej ciekawi. Korzystajac z twojego projektu mogl bym zaturbic moje 1.4 to by bylo chyba pierwsze 1.4de+T w klubie:)

pozdro i powodzenia dalej:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze narazie jeszcze o zimie nie myślę i nad podgrzewaniem parownika jeszcze się nie zastanawiałem...

 

Narazie planuje przejść z BLOSA na mechaniczny wtrysk gazu we wspołpracy z GMS - bardzo orginalne rozwiązanie nie wprowadzające najmniejszych strat w ukladzie dolotowym :)

 

Ps. zmierzylem wydech i ma zaledwie 43,5mm hehehe smiech na sali... Już chodzi mi po głowie żeby go zastąpić odpowiednikiem z P10 GT wersja bez kata - po zewnątrz 50,5mm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe tylko dlaczego taki duzy spadek mocy i momentu powyżej 5500rpm :?: , albo jakis problem z zasilaniem, albo długość i pojemnośc dolotu nie taka, albo wydech za ciasny.......

a do podgrzewania miksera kup na allegro podgrzewacz do napojów podłączany do zapalniczki.......... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuba jak chcesz to mam malutki sprzęcik do precyzyjnych prac i nim można wypolerować jakieś małe przedmioty. Jak chcesz polerować wewnątrz np. przepustnice to ma taką przedłużke na lince w pancerzu i łatwo tym wchodzi się w małe przedmioty. Często jestem przy Łazienkowskiej przy Legii, więc łatwo jest sie ustawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze mrozu dziękuje !

Szkukałem czegoś takiego - z chęcią Cię odwiedzę, prosze napisz mi PW z numerem kontaktowym do SIebie :)

 

Ps. jutro jadę na działkę i pozbęde się kata - Kosa z chęcią ustawie się z Tobą na kresce :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...