Tomaszek Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Gratulacje uruchomienia dupowozu! szerokich dróg i gumowych drzew :wink: No to czekamy na wykres z hamowni co ten Ds na blosie potrafi A potem oczywiście na turbo + blos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Spokojnie nie tak szybko, przez dwori wozik ucierpiał na maksa mój portfel... Od poniedziałku zaczynam szkołę więc dłubanie będzie osto opóźniane. Prima ma przejechane prawei 300 tyś km, ciekaw jestem co wskarze hamowania, z chęcią pobawie się w podkręcanie LPG Ps. tak jak wujek Kosa głosił do zegarów jest oddzielny czujnik - stary się stopił w wyniku pożaru i zapodałem z 2.0 niestety nie ta skala i źle pokazuje, przy zimnym silniku jest na desce wskazówka w 1/4... A i kolejna ciekawosta to to że ma katalizator hehe - jak do warszawy nim przyjade to odrazu on wylatuje :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Kuba wielkie gratulacje. Kiedy na Ske wpadasz maszynką?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Gratuluje - jeszcze pośmigasz tym DS-em - mój dziadek ma ponad 400 kkm i na gaziku czuje sie lepiej jak na benzynie (to przez nie czyszczony gaźnik zapewne). Reduktor proponuje jednak zammontować bardziej równolegle do osi długiej pojazdu (u Ciebie jest pod lekkim kątem). Zniweluje to bezwładne przemieszczanie sie membran przy przyspieszaniu i hamowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Dziękuje za cenne rady i uwagi, jak będe ostatnie szlify robić pod maską to przekręce nieco mikser... Chociaż tak się zastanawiam jak to wyczuć to przemieszczanie się membran, auto to taki totalny dupowóz będzie, jak pierwsza setka pojawi się po 9 sekundach to bede bardzo heppy, takie dupne przyspieszenie chyba nie będzie wprowadzało najmniejszych zakłuceń do pracy Reduktra. No nic pożyjemy zobaczymy - mam już wspornik pod linke Gazu od Goago - Bardzo Ci dziękuje za to Stary !! [ Dodano: Pon 02 Paź, 2006 ] Wrzucam pare fotek, coby nie było że się opierdzielałem: Rarzą po oczach przewody wysokiego napięcia i zbiorniczek od płynu ham. jutro nowe przewody nabęde a ze zbiorniczkiem zejdzie się neico dłużej. Mam nadzieje że po tym weekędzie skończe wszystkie prace reanimacyjne i zajmę się Power Upem Planowane: - zamiast katalizatora tłumik przelotowy - zamiast końcowego tłumika >> przelotowy - Doprowadzić zimne powietrze do puszki ew. CAI - Zamiana dotychczasowego kolektora ssącego (GA14DE) na pochodzący ze 100konnego GA16DE Mam nadzieje że po tych zmianach plus drobne regulacje uda mi się osiągnąć pułap 100 KM - trzymać kciuki :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 no zaczyna to miec rece i nogi. na poczatku wygladalo strasznie a teraz coraz lepiej. widze troche "free bee stuff-u" :wink: moze cos jeszcze z rudej podejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Coobcio BRAWO! Jestem pełen podziwu. Widać, że można jeszcze coś zrobić z przypalonego silnika. Najbardziej mnie bawi wygląd zbiorniczka płynu hamulcowego i brak wycieraczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Wycieraczki są - dorwałem silniczek ąłdny nieopalony i wiązke do niego, muszę tylko podmiankę zrobić, a ze zbiorniczkiem nie jest tak łatwo bowiem Primer bez ABSu było bardzo bardzo mało, zbeirniczki z wersji ABS miały o wiele szerszy rostaw nózek... To zostało jeszcze to plus to co podałem jako palanowane, po tych czynnościach przerejestrowuje go na ojca i współwłąścicielstwo robimy na OC Jak się odbije z Kasą to na tył wlatują nowe amorki KYB, z przodu wachacze górne i zawiac można powiedzieć że jak z fabryki - wszystko nowo... Później to już tylko Turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czex Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Czekamy z niecierpilwością na dalsze MOD'y, Turbo-Kit, NX i podobne, bo narazie Micra 1.0 Cie objedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 NO jeśli chodzi o osiągi na chwilę obecną to lipa po maksie - wogle to nie jedzie. W weekend odetkam ją po przez wywalenie katalizatora i montarz kolektora ssącego z GA16DE + przepustnica gazu Fi 60mm z SR20DE do tego porting obu tych elementów Ps. ciekawostka dnia, dzisaiaj prima przeszła przegląd bez problemów hehe, cikawy byłem co z tymi amorkami tylnymi że takie miekkie a tu wartości idealnie po 59% :shock: do tego tylne heble bębnowe prawie idealnie 1800N - to blisko o 600 lepiej jak w mojej Turbo P10 z tarczami :shock: Ale mi się udało z tą primą już blisko 1000km jej natrzaskałem bez ani jednej usterki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 ho ho, ladnie prace poszly do przodu, czekam na wiesci z rolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Idzie zima - rozgladałbym sie za jakim podgrzewaczem. U mnie do -5 st parownik daje rady ..., jak jest ponizej musze już przepalać na paliwie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Jeśli podejdzie zbiorniczek z sentry bo jest bez abs to służę pomocą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Hehe dziękuje ! Jak morzesz to na jutrzejsze spotkanie na hamownie go capnij... Ps. mam większe zmartwienie nie wiem czy poprzedni właściciel nie przegrzał silnika - jest wydmuchana uszczlke pod głowicą, idzie woda do oliwy, naszczęście bardzo mało... Tak czy siak po środowej wyprawie pod granicę zrzucam główke i chciałbym seryjną zastąpić serją z GA16DE... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 No ja będe tam z sentrą na lawecie czyli trzeba by na miejscu zdemontować :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Dupowozik wreszcie shamowany: Ewidentnie widać jak się pierdzieli góra ze względu na małą przepustowość kolektora ssącego tzn tego z 75 konnego GA14DE, jak skończe modyfikacje kolektora z GA16DE pod dużą przepustnicę gazu to ponownie shamujemy - ciekawe czy do stu koników dobije Tak czy siak na daną chwile są 3 koniki ponad serię i 8Nm i to na LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 No nawet ladnie mimo zbyt malej przepustowosci kolektora, te wykresiki wygladaja. No i na LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 hehe do 4500 obr.min przebieg i wartości momentu jak w rzadnym innym GA16DE - nawet te w budzie P11.144 mają gorszy Po weekędzie kolektor odpoweidniejszy wjedzie, narazie mocowania kolega mi dospawuje pod duża przepstunicę no a następnie musze zakupić coś czym będe mogł go od środka wypolerować... Maciek Grabowski zasugerował mi jeszcze bym pokąbinował ze średnicą i długością dolotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Kuba a co z zima? juz robisz jakies przygotowania? Czym podgrzejesz to LPG skoro nie ma benzynki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 no no nawet nie zle jeszcze drobne zmiany i bedzie fajny dupowozik:) a kiedy zaczynasz prace nad turbo bo to mnie najbardziej ciekawi. Korzystajac z twojego projektu mogl bym zaturbic moje 1.4 to by bylo chyba pierwsze 1.4de+T w klubie:) pozdro i powodzenia dalej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Kurcze narazie jeszcze o zimie nie myślę i nad podgrzewaniem parownika jeszcze się nie zastanawiałem... Narazie planuje przejść z BLOSA na mechaniczny wtrysk gazu we wspołpracy z GMS - bardzo orginalne rozwiązanie nie wprowadzające najmniejszych strat w ukladzie dolotowym Ps. zmierzylem wydech i ma zaledwie 43,5mm hehehe smiech na sali... Już chodzi mi po głowie żeby go zastąpić odpowiednikiem z P10 GT wersja bez kata - po zewnątrz 50,5mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 ciekawe tylko dlaczego taki duzy spadek mocy i momentu powyżej 5500rpm :?: , albo jakis problem z zasilaniem, albo długość i pojemnośc dolotu nie taka, albo wydech za ciasny....... a do podgrzewania miksera kup na allegro podgrzewacz do napojów podłączany do zapalniczki.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 A swieca zarowa nie da rady? Jak cos to mam trzy w domu jedna moge odstapic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Kuba jak chcesz to mam malutki sprzęcik do precyzyjnych prac i nim można wypolerować jakieś małe przedmioty. Jak chcesz polerować wewnątrz np. przepustnice to ma taką przedłużke na lince w pancerzu i łatwo tym wchodzi się w małe przedmioty. Często jestem przy Łazienkowskiej przy Legii, więc łatwo jest sie ustawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Kurcze mrozu dziękuje ! Szkukałem czegoś takiego - z chęcią Cię odwiedzę, prosze napisz mi PW z numerem kontaktowym do SIebie Ps. jutro jadę na działkę i pozbęde się kata - Kosa z chęcią ustawie się z Tobą na kresce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.