Gość homan Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 limak.s nie szkodzi tak jest ten diesel skonstruowany, jechałem kiedyś sunny co miał ponad 450tys i był dalej elastyczny diesel oczywiście heh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KeriSR Opublikowano 23 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2007 miałem podobnie-walczyłem z filtrami ,normalnie jaja,zalałem mineralny castrola (15W40) i wszystko wróciło do normy -wcześniej texaco 10W40,zrobiłem ponad 7 tys.,wymiana ponownie na castrola w mineralu i jest oki,oleju nie ubywa,silnik pracuje normalnie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Wiecie co zauważyłem?? W moim trzecim autem z kolei (N13 na E13S - benzyna, Passat na 2E - benzyna i sunny na CD20 - diesel) po wymianie oleju ( nie żałowałem - mobil, castrol a ostatnio się wkurzyłem i Orlenowski półsyntetyk) później mi gasła kontrolka oleju... tak sobie skojarzyłem, że za każdym razem wymieniałem filtry na japoński (nie JC ale takie śmieszna niebieskie - niby droższe i lepsze)... teraz jak będę wymieniał olej to wymienię i filtr na jakiegoś filtrona, zobaczymy co to da... nastąpi to za około 3000 km czyli powiedzmy dwa, trzy tygodnie , wtedy napiszę co się działo... Czekajcie cierpliwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 jak zmienialem olej na castrola highmileage to zmienilem filtr na mann'a i tez kontrolka zaczela pozniej gasnac ... dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Z.A.B.A Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 ja właśnie wymieniłem olej na mobil 10w40 i filtr na filtrona 19zł (oryginalnie był mann) i zero problemu polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KeriSR Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2007 u mnie na wsi te niebieskie są tańsze!!!nawet od filtronów,poza tym naprawdę wypróbowałem swego czasu różne filtry i na końcu zmieniłem olej po prostu silnik dostał już swoje i tyle ,problem jednak jest taki co jest lepsze dla silnika -lub gorsze ,czy to że lampka gaśnie później a oleju jakaś tam ilość ubywa ,czy zalanie go mineralnym?a może tak naprawdę nie ma to żadnego znaczenia i nie ma się co ze***wać ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supernissanb12 Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 U mnie tę to zauważyłem. Wczesniej miałem zalany silnik Mobilem 10W40 i filtr filtrona, Ostatnio zalałem Castrol 10W40 i taki niebieski filtr JC i włąsnie kontrolka dłużej sie pali na zimnym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grabik82 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Hej! U mnie było tak samo to wina filtra. Jak załozylem filtrona to wszystko wrocilo do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lenar Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 a ogulnie ma to jakiś zły wpływ na silnik bo i u mnie jest taka sytuacjia i niewiem czy sie spieszyc i wymeiniac czy czekac do kolejnej wymiany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Elraf Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 A ja już dwukrotnie wymieniałem olej i czegoś takiego w swoim dieslu N14 niezaobserwowałem aż do wymiany czujnika ciśnienia oleju który przepuszczał olej. Zakupiłem takowy w w sklepie JapanCars za ok 20 zl zamontowałem i po tym faktycznie lampka sygnalizacyjna ciśnienia oleju gaśnie jakieś 3 może 4 sekundy po odpaleniu auta. A przypominam z oryginalnym było wręcz natychmiast. Filtru i oleju używam tego samego. Czyli filtr jakiś również z JapanCars za kilka zyli oleju Valvoline 10W40 (zalecam - niesamowity olej) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 A ja kupiłem filtr Filtrona i jest niebieski ! 1:1 taki sam jak ten z JC !?? W każdym razie kontrolka gasnie po 3-ech sekundach a nie po 6-ciu. Olej leję od 40tyś ten sam GM 10W40. Nie wiem jaka jest różnica pomiędzy Filtronem a JC ale zewnętrznie są identyczne - nawet na Filtronie jest napis - made for Filtron...dziwne, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Elraf Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 wiesz co przyuważyłem również że im olej starszy to ta lampka faktycznie troszkę dłużej się pali a może to tylko wrażenie - sam już nie wiem nigdy ze stoperem nie odpaliłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.