mordi Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 a co ile sie wymienia olej jesli jest go az 5,5l co 20k km lub co 12 m-cy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Ja tam zmieniam co 10tys. niech ma świeże picie, poza tym w instrukcji pisze, że przy częstej jeździe w mieście olej trzeba zmieniać częściej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ron Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Cześć. Dałem temat w warsztatach ale cisza. Mam problem z silnikiem 2.2di, tzn słychać rorząd gdy silnik się nagrzeje. Jak odpalam to jest ok. Teraz po zmianie oleju na valvoline max life 10w/40 diesel z castrol magnatec gtd 10w/40 już przy odpalaniu delikatnie słychać na dodatek doszło takie dźwięki jakby kuleczki stukały jak się posłuch pod spodem silnika. Może ten olej wypłukije mi syf w silniku? Mechanik u którego wymieniałem olej nie czepiał się, zdjelismy oba paski i dzwięk taki sam to oznacza rozrząd. No jeszcze podjadę do niego, ale wygląda na to nic nie wskuram. I tu mi się nasuwa pomysł aby ktoś światły osłuchałby mi tego klekota i wydał opinię co robić dalej. Mieszkam w Bydgoszczy ale mogę się spotkać w okolicach! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CoPinG Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 witam, też mi dzwoniło jakby w rozrządzie, ale nic sobie z tego nie robiłem. pojechałem w polskę i 200 km od domu padł. w domu rozebrałem i stwierdziłem że jest połamana obudowa rozrządu, pęknięty łańcuszek podwójny...... można było zająć się chałasem, teraz muszę zająć się płukaniem silnika, kompletowaniem obudów, napinaczy ,ślizgaczy. moze cenowo nie będzie dużo więcej, ale zamieszanie i niepewność po uruchomieniu, czy gdzxieś nie został kawałek obudowy, napinacz... pozdrawiam piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 (edytowane) Ron - w innym modelu Nissanka, kolega telefonem nagrał pracę silnika. Z każdej strony przybliżał go do silnika, a potem w kleił to do postu /obraz+dźwięk/. Miał bardzo dużo podpowiedzi, przypuszczeń i wyjaśnień. Może Ty zrób tak samo, bedzie szybciej i więcej recenzji. Edytowane 1 Kwietnia 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AlmeraKRK Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 <p>Jeśli chodzi o grzechotanie zimnego silnika w Almerze Di 2.2 to mam pytanie do użytkowania, który jeździ taką Almerą "od poczatku", czy wcześniej był cichy, czy dopiero teraz grzechocze? Posiadam taką właśnie Almerę 2.2 Di z roku 2000 dopiero od trzech miesięcy i już przed kupieniem auta dużo czytałem, że ogólnie jest głośna bo ma łańcuch rozrządu zamiast paska. Tak więc kiedy teraz odpalam na zimnym silniku do dla mnie jest oczywiste, że łańcuch grzechocze i dopiero jak silnik się nagrzeje i osiągnie normalą temperaturę pracy to trochę cichnie. Jeśli chodzi o wymianę łańcucha, to w instrucji obsługi silnika nigdzie nie ma informacji, że łańcych należy wymieniać po jakimś czasie, tak jak się to robi z paskami. Mój znajomy, który próbował kiedyś rozmawiac w serwisie Nissana o wymianie łacuchu usłyszał, że "łańcucha nie ma potrzeby wymieniac" jeśli auto jeździ normalnie, bo prędziej całe zardzewieje, niż coś się stanie z łańcuchem. Tak więc chętnie przeczytam jakąś opinie osoby, która taką Almere 2.2 Di użytkuje od lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.