Gość olgi Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Podzielam opinię kolegi. Na rzadkim oleju (5w-40) moim zdaniem najlepszym do Almy N15 słychać terkotanie przez maks 3-4 sek potem ustaje. Jest to całkowicie normalne i wszystkie N15 tak mają od nowości. Jak będziesz miał 150-160 tys to po prostu nasłuchuj czy dzwięk nie staje się dłuższy jeśli tak to wymień łańcuch rozrządu i napinacz tak na wsxzelki wypadek. Jeśli nie to jeżdzij dalej. Niestet nie ma rzeczy niezniszczalnych i nawek łańcuch może 'szwanknąć' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wirek Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Koledzy powiedzcie jak to w koncu jest z tym olejem do N15 1,4... Mi w ASO lali od poczatku 5W40 Texaco... Instrukcja mowi o 10W40. Jest sens go zmieniac na inny przy przebiegu 100kkm? Juz kompletnie zbaranialem. Czytalem forum i jeszcze wiekszy mam metlik;) Tez u mnie przez 2-3 sekundy turkocze pod maska jak odpalam zimny silnik, ale kiedys pytalem o to w serwisie to dokladnie to samo mowili co tutaj czytalem, wiec tym sie nie przejmuje:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 wirek, Więc nie przejmuj się tylko lej ten sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wirek Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 olgi, no to widze, ze nie tylko ja tak mysle;) Swoja droga zastanawia mnie czemu pisales, ze twoim zdaniem 5W40 jest najlepszym do N15? Sprawdzales inne oleje czy jakies inne doswiadczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 ja wymianę rozrządu mam za sobą ,już po 60kkm.na szczęście na gwarancji.winą obarczyli siebie lali olej 0w40.po wymianie przeszli na 10 w40.mam 140kkm i na razie jest o.k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukmack Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Dołączę się do dyskusji, mam przejechanie 194 tyś. Rozrząd klekocze po uruchomieniu zimnego jak postoi parę dni. Czasem tez jak juz się rozgrzeje to slychać po w okolicach 2000-2500 obr/min ... Ja się tym nie przejmuję .. raczej. Byłem ostatnio u znanego specjalisty od Nissanów ( Łodygowa ... ) i rozmawialem z nim o problemie rozrządów w nissanach. Jak głośna praca to zaleca wymianę, pokazywał mi częsci z micry K11 po bodajże ~150 tyś. km widzialem poważne wżery od łańcucha ... Koszt okolo 1200-1300 z robocizną, na częsciach JC. Trochę zgłupiałem w temacie, ale raczej będę jezdził, bo tak wywalić 1300 pln to nie jest dla mnie tak chop-siup. Słyszałem, ze przejscie na olej 10w40 trochę go wycisza, ale z 2 strony nie bierze mi od wymiany do wymiany wielkich ilości, więc po co zmieniać ... Mam takie osobiste zdanie, że jeżeli ktoś zamierza jeździć tym autem jescze pare lat to proponuję odkładać na rozrząd, bo będzie spokój - ducha i silnika. Ps. a wymiana samych napinaczy to półsrodek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skull Opublikowano 9 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2008 Siemanko Koledzy odświerzę troszkę temacik rozrządu Własnie będziemy zmieniać cały kpl. w Almerce mojego straszego N15 96r ma nastukane 200tyś i słychać już konkretnie pracę łańcucha cały czas.Kupilismy łańcuchy dwa i napinacze firmy DOKUJI jakies japońskie odpowiedniki na kartonikach jest samuraj Słyszeliście o tej marce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coobek Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Słyszeliście o tej marce O marce słyszałem, poczytajta marketingowej sciemy: Napisz jak załozycie ten rozrzad i czy nadaje sie do uzytku bo pamietam czasy jak kumplowi załatwiłem rorząd z JC i na drugi dzien musiał rozbierac od nowa i składac na starych napinaczach bo te nowe nie wytrzymały 100km!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tusiek Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 koledzy moji drodzy... na stukane mam 270 k sporo jak dla niektórych posiadaczy almerek. po 230 k przerzuciłem sie na 10w40 z 5w40 i nie dość ze mniej go bierze przy wymianie co 15 k km to jest cichszy... ten odgłos w pierwsze 2 sek po uruchomieniu to odkąd pamiętam czyli jakieś 9 lat użytkowania:) przeze mnie tylko 4... wiec czy wymieniać czy tez nie:) to nie wiem... ja już sie przyzwyczaiłem do tego ze mi dzwoni na rozruchu ... a czy mi kiedyś padnie po drodze to nie wiem... może po prostu zacznie tak hałasować ze nie będę mógł jechać... ale tak czy siak zbieram juz na nowa almerke:) najlepiej z przebiegiem kolo 100 k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bandi_n15 Opublikowano 15 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2008 a czy nie wiecie co to jest jak po lewej stronie silnika ( gdy stoje przed maską ) słyszę takie "chrząszczeni" chrupanie czegoś, czytałem na forum to ktośwymienił rozrząd i nada to samo miał. prosze o odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 18 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2008 Nie wiem jak to jest w bęzynie ale u mnie takie chrząszczenie i chrupanie po lewej stronie silnika stojąc przedem do auta oznaczało kończenie sie paska alternatora, klimy i pompy wspomagania. Zeby było smieszniej to były jeszcze oryginalne nissanowskie 11'stoletnie po przejacheniu prawie 140 tysięcy :zdziw: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WONSKI Opublikowano 20 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2008 Witam klubowicze ja mam przejechane 195 tys. i lancuch mi klekocze po nocnym postoju przez ok 2-3 sek. bylem z tym u mechanika i powiedzial ze jak nic wiecej sie nie dzieje to lac dobry olej i jezdzic dalej. Ja jezdze na Castrolu i nie musle narazie o lancuszku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.