Gość faraonpoland Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Witam wszystkich.Kiedy wymienic łańcuszek rozrzadu.Słyszałem ze dopiero jak zacznie go słychac.Czy to prawda?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny38 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Nissan utrzymuje że łańcuch jest dożywotni. Niemniej jednak na forum wyczytałem że zdaża się że lecą niestety wcześniej. Więc zasada jak zaczyna tłuc trzeba się temu przyjrzeć i sprawdzić. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Niegdy przed czasem jeżeli łańcuch tłucze się cały czas to trzeba najpierw spradzić a potem brać się za wymianę. Jaki masz przebieg? u mnie przy 155kkm cisza na rozrządzie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 No własnie mam podobny problem .Przy odpalaniu po dłuższym postoju wyraźnie słychać terkotanie łańcuszka . Po 2-3 sekundach cichnie. Słyszałem że sprawcą tego jest napinacz. ciekawe ile kosztuje wymiana tego czegoś :] Mam przejechane dopiero 105 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krrizz Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 różnie bywa są modele które maja po 300k i nic ale są też wymiany po 100K zależy jak leży nie ma regóły ważny jest dobry olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andwojcik Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Przerabiałem ten temat kilkukrotnie i klekotanie przez kilka sekund po odpaleniu to standard w tych samochodach. Zupełnie nie ma czym się przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Witam.Ja tez jestem po wymianie najpierw napinacza, a potem górnego łańcuszka.Z tego co zaobserwowałem to po wymianie samego napinacza ustały te głośne "terkotanie" tuz po odpaleniu (widocznie nowy napinacz lepiej trzyma ciśnienie oleju) jednak łańcuszek dalej sobie hałasował,wiec go wymieniłem i nareszcie jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 ciekawe ile kosztuje wymiana tego czegoś :] Na dnaich bede kupowął górny napinacz. 90zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 chyba to podróbka,albo tak ceny przez te 3 miechy tak na dół poleciały bo ja dałem około 400zl za orginal w ASO co do tych podróbek to nieciekawe opinie krążą,podobno nie wytrzymują za długo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 ponoc japonskie to jest. ale w sumei co to za róznica z jakiego kraju. No oryginał to nie jest. Sprawdze to sie przekonam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 w sumie za ta cenę to kupisz 4-ry można sprubowac,jak chcesz to mam zdjęcie jak wygląda zużyty( :shock: ) napinacz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 poka poka :] jak ten bedzie do bani to go wywale i wsadze stary. chyba sie da, nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 pewnie ze sie da,przy okazji zobaczysz jak napinacz "łapie" ciśnienie oleju,ja pierwszy raz wykręciłem go żeby go sobie obejrzeć ,po ponownym wkręceniu i odpaleniu silnika almerka chodziła jak pierwsze silnki diesla przez jakieś 10sek. po wkręceniu nowego klepanie ustało dosłownie po 1sek. :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 klajgus, mozesz pokazac to zdjecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majek Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 No własnie mam podobny problem .Przy odpalaniu po dłuższym postoju wyraźnie słychać terkotanie łańcuszka . Po 2-3 sekundach cichnie. Słyszałem że sprawcą tego jest napinacz. ciekawe ile kosztuje wymiana tego czegoś :] Mam przejechane dopiero 105 tyś. to nie lancuch tylko zawory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 ja dałem około 400zl za orginal w ASO Dałeś 400zł bo ASO ma 300% marży i oto cała tajemnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 No własnie mam podobny problem .Przy odpalaniu po dłuższym postoju wyraźnie słychać terkotanie łańcuszka . Po 2-3 sekundach cichnie. Słyszałem że sprawcą tego jest napinacz. ciekawe ile kosztuje wymiana tego czegoś :] Mam przejechane dopiero 105 tyś. to nie lancuch tylko zawory Eee tam . Jak zawory klepia to ja wiem. To napewno nie zawory i nie panewki i nie luźne tłoki. A gdzie jest ten napinacz i jak go wykręcić. Czy da się to samemu zrobić nie rozkręcając połowy silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 mozesz pokazac to zdjecie JUMPER wysle ci na priwata ,bo nie moge znalesc jak tu foty wstawic,jak chcesz to potem mozesz je wrzucic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 no na zdjeciach niewiele widac ale dzieki bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 jak ci bardzo zalezy to moge zrobic fotki cyfszakiem bo napinacz chyba mam w bagazniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 nie spoko tak tylko z ciekawosci chcialem luknac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Napinacz górny 80 zł dolny 90. A teraz pytanie jak sprawdzić który napinacz juz sest osłabiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Górny napinacz sie "wyciera" to znaczy ma on taka plastykowa płozę i w nią właśnie wcina sie łańcuch, żeby to sprawdzić musiał byś odkręcić ta czarna blaszkę osłaniająca górny łańcuszek i właśnie napinacz,co do dolnego to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olgi Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 faraonpoland, w Mojej almie prawie po 100 kkm nic nie słychać za wyjątkiem 2-3 sek., szmeru po odpaleniu auta. Jesli wszystko działa tak jak działąło nie zaprzątaj sobie głowy tylko jeździj. Zainteresuj się wtedy gdy szmer staję się coraz dłuższy tzn ok 15-20 sek. Wówczas trzeba wymienić rozrząd i napinacz. Dla większości posiadaczy Almerek taka przyjemność jest dopiero po ok. 150-200 kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adalbert Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Ja też mam N15 i taki objaw jak głośniejsza praca tuż po odpaleniu, to normalne. Nie przejmuje się tym bo wiem że przy rzadkim oleju np. 5w40 to norma. Mam przejechane 111000 i od jakiś 30 tyś jest taki sam dźwięk. Jak objaw się nasili, czyli nie będzie zanikał po 1-2 sek. to wtedy dopiero będę się zastanawiał co robić i to samo radzę innym. Lepiej na oryginalnym rozrządzie jeździć jak nadłużej, bo po zamianie szczególnie na zamiennik to już przebieg 150 tyś będzie w sferze marzeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.