Krzysiek Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Konserwuje właśnie swój samochód na zime i mam problem bo niewiem jak się dostać do progów, są tam jakieś otwory żeby wlać konserwacje, czy trzeba coś wiercić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 pozdejmu plastikowe nakładki na progach dziur jest tam aż nadto można ładnie wpuścić preperat ale najpierw lepiej dobrze sprężarką osuszyć wszystko wewnątrz progów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Dokładnie jak kolega wyżej napisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 16 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 To jeszcze mi tylko napiszcie jak zdjąć te nakładki, bo nie chciałbym ich połamać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 Ja inaczejbym zrobił bez zdejmowania nakładek progowych. Po otwarciu drzwi zdejmujesz nakładki ochronne i sprawdzasz czy od wewnętrznej strony progów są otwory. Jeśli nie ma to poprostu wystarczy nawiercić takie średnicy żeby wszedł wężyk pistoletu do konserwacji. Wtedy zalewasz progi woskiem do konserwacji profili zamkniętych. Naprawde skuteczne , bo sam tak robiłem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 To jeszcze mi tylko napiszcie jak zdjąć te nakładki, bo nie chciałbym ich połamać. podważasz paluchem i ciągniesz do góry z wyczuciem wczoraj robiłem konserwe to Ci mówie z autopsjii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Koledzy czy możecie mi doradzić jak zrobić kompleksową ochronę na zimę? Czy można to zrobić samemu czy na warsztacie odpowiednim? Rozumiem, że trzeba zabezpieczyć całe podwozie i progi od wewnątrz z tego co tu teraz przeczytałem. Proszę o kilka wskazówek instruktażowych. Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Koledzy czy możecie mi doradzić jak zrobić kompleksową ochronę na zimę? Czy można to zrobić samemu czy na warsztacie odpowiednim? Rozumiem, że trzeba zabezpieczyć całe podwozie i progi od wewnątrz z tego co tu teraz przeczytałem. Proszę o kilka wskazówek instruktażowych. Dzieki. pewnie że można samemu,masz dostęp do kanału i sprężonego powietrza????stare te auto masz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kgeorge Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 http://www.boll.com.pl/oferta01.htm http://chemopak.isf.pl/sist.html http://www.noxudol.pl/index.php?a=produkty pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 peryskop, moja P11 jest z 97r. Nie widze na niej rdzy ale na podwoziu zawsze cos jest choc w minimalnym stopniu, mowie tu o lekkich ogniskach. Ja patrzalem w sieprniu na podwozie i wygladalo bardzo dobrze wiec chce takie zachowac. [ Dodano: Pią 29 Wrz, 2006 23:03 ] kgeorge, dzieki za adresy, napewno sie przydadza. Ale chcialbym poznac wasze doswiadczenia z takich prac. Jak sie do tego zabieraliscie, czy czysciliscie dokladnie podwozie z najmniejszych ognisk korozji czy nakladaliscie powloki antykorozyjne od razu. Jak to nalezy zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 peryskop, moja P11 jest z 97r. Nie widze na niej rdzy ale na podwoziu zawsze cos jest choc w minimalnym stopniu, mowie tu o lekkich ogniskach. Ja patrzalem w sieprniu na podwozie i wygladalo bardzo dobrze wiec chce takie zachowac. [ Dodano: Pią 29 Wrz, 2006 23:03 ] kgeorge, dzieki za adresy, napewno sie przydadza. Ale chcialbym poznac wasze doswiadczenia z takich prac. Jak sie do tego zabieraliscie, czy czysciliscie dokladnie podwozie z najmniejszych ognisk korozji czy nakladaliscie powloki antykorozyjne od razu. Jak to nalezy zrobic? najpierw popatrz na prognoze pogody co by nie padało i wmiare ciepło było.ze 2 dni przed konserwacją jedziesz i myjesz podwozie ciśnieniowo,nie musisz mieć kanału-możesz z lekka podnieść na lewarku i jedziesz z koksem (znaczy myjesz pożądnie) i za jakie 2 dzionki jedziesz i konserwujesz-tzn czyścisz podwozie,nadkola szczotą drucianą,ogniska korozji do gołej blachy skrobiesz.Następnie malujesz te ogniska np.hemorajdem czekasz z 1 godzine jak wyschnie koniec części 1 jakiś kłeszczyn?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 peryskop, Dzieki za wyjasnienia. Teraz wszystko jasne Ale zamiast Hamerida mogę użyć specjalnych środków do konserwacji, czy mam to rozumieć że najpierw hamerajd i potem konserwacja środkami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 peryskop, Dzieki za wyjasnienia. Teraz wszystko jasne Ale zamiast Hamerida mogę użyć specjalnych środków do konserwacji, czy mam to rozumieć że najpierw hamerajd i potem konserwacja środkami? tam gdzie rdza hemorojd a potem środki bitumiczne do podwozia np tkz.''baranek''-polecam,i tera jak masz kompresor to pistoletem nakładasz ,takim specjalnym do konserwacji(tak jest najlepiej) albo kupujesz w spreju(nie robiłem,nie polecam)normalnie ci potrza tego baranka ze 4-5 liter,a do profili zamkniętych masz inny środek-ale to w następnym odcinku jakiś kłeszczyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekN15 Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 A co sądzicie o zabezpieczaniu antykorozyjnym preparatem FERTAN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 A co sądzicie o zabezpieczaniu antykorozyjnym preparatem FERTAN. ni hu bo nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekN15 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Nic nie szkodzi. Ale gdybyś chciał poznać, to proszę: www.landserwis.pl/fertan.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Nic nie szkodzi. Ale gdybyś chciał poznać, to proszę: www.landserwis.pl/fertan.html z tego co widze ,przydrogie troszke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 do profili zamkniętych masz inny środek-ale to w następnym odcinku jakiś kłeszczyn No właśnie, co z tymi profilami zamkniętymi :smile: Czytałem tutaj że do środka się wpuszcza, czy możesz mi to opisać. Sorki że jestem taki nadgorliwy ale nigdy tego nie robiłem i chcę się jak najwięcej dowiedzieć. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.