Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Konserwacja samochodu


Krzysiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Konserwuje właśnie swój samochód na zime i mam problem bo niewiem jak się dostać do progów, są tam jakieś otwory żeby wlać konserwacje, czy trzeba coś wiercić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozdejmu plastikowe nakładki na progach dziur jest tam aż nadto :D można ładnie wpuścić preperat ale najpierw lepiej dobrze sprężarką osuszyć wszystko wewnątrz progów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja inaczejbym zrobił bez zdejmowania nakładek progowych. Po otwarciu drzwi zdejmujesz nakładki ochronne i sprawdzasz czy od wewnętrznej strony progów są otwory. Jeśli nie ma to poprostu wystarczy nawiercić takie średnicy żeby wszedł wężyk pistoletu do konserwacji. Wtedy zalewasz progi woskiem do konserwacji profili zamkniętych. Naprawde skuteczne , bo sam tak robiłem. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jeszcze mi tylko napiszcie jak zdjąć te nakładki, bo nie chciałbym ich połamać.

podważasz paluchem i ciągniesz do góry z wyczuciem :D wczoraj robiłem konserwe to Ci mówie z autopsjii :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość AUTOMAT_82

Koledzy czy możecie mi doradzić jak zrobić kompleksową ochronę na zimę? Czy można to zrobić samemu czy na warsztacie odpowiednim? Rozumiem, że trzeba zabezpieczyć całe podwozie i progi od wewnątrz z tego co tu teraz przeczytałem. Proszę o kilka wskazówek instruktażowych. Dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy możecie mi doradzić jak zrobić kompleksową ochronę na zimę? Czy można to zrobić samemu czy na warsztacie odpowiednim? Rozumiem, że trzeba zabezpieczyć całe podwozie i progi od wewnątrz z tego co tu teraz przeczytałem. Proszę o kilka wskazówek instruktażowych. Dzieki.

pewnie że można samemu,masz dostęp do kanału i sprężonego powietrza????stare te auto masz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AUTOMAT_82

peryskop, moja P11 jest z 97r. Nie widze na niej rdzy ale na podwoziu zawsze cos jest choc w minimalnym stopniu, mowie tu o lekkich ogniskach. Ja patrzalem w sieprniu na podwozie i wygladalo bardzo dobrze wiec chce takie zachowac.

 

[ Dodano: Pią 29 Wrz, 2006 23:03 ]

kgeorge, dzieki za adresy, napewno sie przydadza. Ale chcialbym poznac wasze doswiadczenia z takich prac. Jak sie do tego zabieraliscie, czy czysciliscie dokladnie podwozie z najmniejszych ognisk korozji czy nakladaliscie powloki antykorozyjne od razu. Jak to nalezy zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peryskop, moja P11 jest z 97r. Nie widze na niej rdzy ale na podwoziu zawsze cos jest choc w minimalnym stopniu, mowie tu o lekkich ogniskach. Ja patrzalem w sieprniu na podwozie i wygladalo bardzo dobrze wiec chce takie zachowac.

 

[ Dodano: Pią 29 Wrz, 2006 23:03 ]

kgeorge, dzieki za adresy, napewno sie przydadza. Ale chcialbym poznac wasze doswiadczenia z takich prac. Jak sie do tego zabieraliscie, czy czysciliscie dokladnie podwozie z najmniejszych ognisk korozji czy nakladaliscie powloki antykorozyjne od razu. Jak to nalezy zrobic?

najpierw popatrz na prognoze pogody :D co by nie padało i wmiare ciepło było.ze 2 dni przed konserwacją jedziesz i myjesz podwozie ciśnieniowo,nie musisz mieć kanału-możesz z lekka podnieść na lewarku i jedziesz z koksem :D (znaczy myjesz pożądnie) i za jakie 2 dzionki jedziesz i konserwujesz-tzn czyścisz podwozie,nadkola szczotą drucianą,ogniska korozji do gołej blachy skrobiesz.Następnie malujesz te ogniska np.hemorajdem czekasz z 1 godzine jak wyschnie

koniec części 1 jakiś kłeszczyn?? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość AUTOMAT_82

peryskop, Dzieki za wyjasnienia. Teraz wszystko jasne ;) Ale zamiast Hamerida mogę użyć specjalnych środków do konserwacji, czy mam to rozumieć że najpierw hamerajd i potem konserwacja środkami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

peryskop, Dzieki za wyjasnienia. Teraz wszystko jasne ;) Ale zamiast Hamerida mogę użyć specjalnych środków do konserwacji, czy mam to rozumieć że najpierw hamerajd i potem konserwacja środkami?

tam gdzie rdza hemorojd :D a potem środki bitumiczne do podwozia np tkz.''baranek''-polecam,i tera jak masz kompresor to pistoletem nakładasz ,takim specjalnym do konserwacji(tak jest najlepiej) albo kupujesz w spreju(nie robiłem,nie polecam)normalnie ci potrza tego baranka ze 4-5 liter,a do profili zamkniętych masz inny środek-ale to w następnym odcinku :D

jakiś kłeszczyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do profili zamkniętych masz inny środek-ale to w następnym odcinku :D

jakiś kłeszczyn

No właśnie, co z tymi profilami zamkniętymi :smile: Czytałem tutaj że do środka się wpuszcza, czy możesz mi to opisać. Sorki że jestem taki nadgorliwy ale nigdy tego nie robiłem i chcę się jak najwięcej dowiedzieć. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...