Gość kania Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 cześć, czy ktoś z was urzywał takiego oto urządzenia DIAGNOSTYKA Od wczoraj świeci mi się CheckEngine. Niby nic się nie zmieniło tzn. silnik pracuje równo, moc nie spadła itp. jednak musi być jakiś powód. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 skasowanie check engina raczej nic nieda ,ponieważ ta kontrolka wskazujue na to,że w którymś układzie jest jakaś awaria.Nawet po zgaszeniu check engina bez usunięcia usterki po jakimś czasie znowu może się zapalić. czy ktoś z was urzywał takiego oto urządzenia DIAGNOSTYKA ja akurat nieznam tego urządzenia POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kania Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 wiem, że kasowanie nic nie da. Chcę sprawdzić co powoduje zapalenie kontrolki. Jak mam wydać w ASO 100zł za podłączenie do kompa to wole kupić takie urządzenie i sam sobie sprawdzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość reCON Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Do sprawdzenia nie potrzebne jest żadne urządzenie, wystarczy kawałek kabla i kody usterek które można znaleźć bodajże na forum a napewno w internecie i to za darmo (: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kania Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 niestety nie. w P11.144 jest OBD2 i tego nie da się tak zrobić przy pomocy kawałka drutu. Tak można tylko sonde lambda sprawdzić ale nie przeprowadzić całą diagnostykę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Tutaj też coś podobnego było: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ghlight=#236095 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość reCON Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Tak jest, mój błąd nie wiem czemu przez cały czas myślałem o P11 :oops: Więc przeskakując na P11.144 ja skusiłbym się na twoim miejscu na zakup tego DIAGNOSTYKA bo to napewno tańsze rozwiązanie. Ponadto sprzedawca na allegro wydaje się być poważnym człowiekiem na co wskazują same pozytywne komentarze(613) i raczej bublu by nie sprzedawał. Ale to tylko moje zdanie a resztę zostawiam specjalistom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kania Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Już kupiłem. Jak tylko dostane urządzonko to dam znać co jest warte i czy pomogło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Czekamy na info :idea: POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 też jestem ciakawy jak to działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 i co z tego że jest EOBD? zmostkowany sygnałowy z plusem uaktywnia autodiagnostyke układu. Czytnik może być uniwersalny do EOBD/OBD2 ale najlepiej żeby można było czytać WARTOŚĆI AKTUALNE a nie tylko same błędy. Jak odczytać kody błędów bez kompa, opisano w service manualu, strona EC48. Tylko trzeba pamiętać o tym że zasilanie jest na 16 masa na 5 a sygnał na 7 pinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kania Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 już wszystko wiem. Właśnie podłączyłem urządzenie do złącza diagnostycznego. Wyświetlony kod to P0420- wydajność kat. poniżej progu, podejżewam, że druga sonda lambda będzie do wymiany bo kat. ma dopiero 108kkm lub muszę spróbować zatankować paliwo na innej stacji niż tesco:). Tak czy owak urządzenie pokazało mi kod usterki i skasowało go z pamięci komutera samochodowego czyli zrobiło to czego oczekiwałem. Czy ktoś wymieniał już lambde za katalizatorem(- ma 4 przewody)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.