Jump to content
Części Nissana - iParts.pl
Sign in to follow this  
Guest Łyniek

Łyńka P10 SR20DI

Recommended Posts

Guest Łyniek

Foto Jaca V6

http://i10.photobucket.com/albums/a134/jac...x/Bemowo048.jpg

 

Nissan Primera 2.0 SR20DI+lpg Igen

 

Silnik

-SR20DI

-Lpg Igen

-Stożek K&N

-No egr

 

Wygląd

-pełen pakiet GT LOOK

-Felgi Oz Merkury 16"

-Brewki

-Przerobiony grill

 

Wnętrze

-Radio Pioneer Deh 6300+wzmacniacz Pioneer+Tuba JBL

 

Plany

-Wyrzucenie gazu

-Doprowadzenie do stożka zimnego powietrza

-Wydech 2,5cala z Kwasówki

-Wałek ssący z modelu GT

-................ :-)))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Fotki by Coobcio:

IMG_2354.jpg

IMG_2355.jpg

12biala.jpg

 

 

Primka owszem łądna :)

Czekamy na mechaniczne zmiany :D

Zdecydowanie najwięcej zyskasz po LPG Out...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Łyniek

Zmiany mechaniczne koniecznie.Plany są duże ale oczywiście wszystko zalezy od zasobu portfelu.Na początku chciałem mieć cały pakiet GT teraz przyszedł czas na modyfikacje jednostki napędowej.Pożyjemy zobaczymy co sie uda a co nie.Jestem dobrej myśli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dylson

Jeszcze tylnie lampy z moelu po fl by sie przydaly. Autko z nimi sie duzo lepiej prezentuje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Kicek

Bardzo ładna prima :shock: , widziałem Cie pod McDrivem w Lublinie...

Ja takim niebieskim sunnym z klateczką byłem 8) Pozdrowionka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

Dzisiaj Mikser wyleciałi i auto ma siłe kręcić się do końca :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Łyniek
Dzisiaj Mikser wyleciałi i auto ma siłe kręcić się do końca :D

 

Wreszcie sie pozbyłem tego "zamulacza" :grin: .Thx Coobcio za pomoc.Jeżdzi o niebo lepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

24 Skierniewice - kółka 14" dasz i 17 wykręcisz spokojnie, tak mało modów i sekunda będize urwana :)

Jeszcze tylko wywal butle z gazem, rurki i przełączniki - jak coś to mogę pomóc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Łyniek

Muszę szybko zrobić zimny dolot.Autko jak jest rozgrzane to potrafi się zadławić na wyższych obrotach. :sad:

Share this post


Link to post
Share on other sites
lukas

Łyniek,a nie uważasz że te plany z2,5 calowym wydechem to lekka przesada???no chyba że zamierzasz turbo zarzucić[ale to tylko moja skromna sugestia],ładne ta p10,gratulacje

Share this post


Link to post
Share on other sites
pawel_p10

Widziałem Cię dzisiaj pod GUS`em ok. 15tej. Białe Primy ładne są :grin: . Obniż go trochę; będzie jeszcze lepiej. Fajne auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

2,5 cala jest optymalnie do wolnossącego SR20De, jak już paru zdąrzyło się przekonać - wzrost mocy i momentu w całym zakresie.

Nic oczywiście nie stoi na przeszgodzie żeby auto shamować tak jak jest a potem po zmianie na wydech sprawdzonej średnicy 2,5" (z rurek 63,5x1,5mm - jak w mojej turbo Primie :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Łyniek

No i wreszcie Blosik jest juz na swoim miejscu.THX COOBCIO

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

można by teraz maszynę sprawdzić na hamowni i ew. troche podstroić.

 

Ps. w końcu na nowy wydech się decydujesz ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Łyniek
można by teraz maszynę sprawdzić na hamowni i ew. troche podstroić.

 

Ps. w końcu na nowy wydech się decydujesz ??

 

 

Narazie muszę odbić sie finansowo a potem jak najbardziej.Jak coś to dam Ci od razu znać.Prędzej zaadoptuje walek ssący z GT.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coobcio

na chwile obecną do pobicia jest 123KM w pewnej SR20Di (co ma LPG)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Łyniek

Primerka sprzedana.Także proszę o zamknięcie tematu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×