Gość Łyniek Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Foto Jaca V6 http://i10.photobucket.com/albums/a134/jac...x/Bemowo048.jpg Nissan Primera 2.0 SR20DI+lpg Igen Silnik -SR20DI -Lpg Igen -Stożek K&N -No egr Wygląd -pełen pakiet GT LOOK -Felgi Oz Merkury 16" -Brewki -Przerobiony grill Wnętrze -Radio Pioneer Deh 6300+wzmacniacz Pioneer+Tuba JBL Plany -Wyrzucenie gazu -Doprowadzenie do stożka zimnego powietrza -Wydech 2,5cala z Kwasówki -Wałek ssący z modelu GT -................ :-))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Fotki by Coobcio: Primka owszem łądna Czekamy na mechaniczne zmiany Zdecydowanie najwięcej zyskasz po LPG Out... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łyniek Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Zmiany mechaniczne koniecznie.Plany są duże ale oczywiście wszystko zalezy od zasobu portfelu.Na początku chciałem mieć cały pakiet GT teraz przyszedł czas na modyfikacje jednostki napędowej.Pożyjemy zobaczymy co sie uda a co nie.Jestem dobrej myśli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Jeszcze tylnie lampy z moelu po fl by sie przydaly. Autko z nimi sie duzo lepiej prezentuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kicek Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Bardzo ładna prima :shock: , widziałem Cie pod McDrivem w Lublinie... Ja takim niebieskim sunnym z klateczką byłem 8) Pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Dzisiaj Mikser wyleciałi i auto ma siłe kręcić się do końca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łyniek Opublikowano 18 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2006 Dzisiaj Mikser wyleciałi i auto ma siłe kręcić się do końca Wreszcie sie pozbyłem tego "zamulacza" :grin: .Thx Coobcio za pomoc.Jeżdzi o niebo lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 24 Skierniewice - kółka 14" dasz i 17 wykręcisz spokojnie, tak mało modów i sekunda będize urwana Jeszcze tylko wywal butle z gazem, rurki i przełączniki - jak coś to mogę pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łyniek Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Muszę szybko zrobić zimny dolot.Autko jak jest rozgrzane to potrafi się zadławić na wyższych obrotach. :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Łyniek,a nie uważasz że te plany z2,5 calowym wydechem to lekka przesada???no chyba że zamierzasz turbo zarzucić[ale to tylko moja skromna sugestia],ładne ta p10,gratulacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Widziałem Cię dzisiaj pod GUS`em ok. 15tej. Białe Primy ładne są :grin: . Obniż go trochę; będzie jeszcze lepiej. Fajne auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 2,5 cala jest optymalnie do wolnossącego SR20De, jak już paru zdąrzyło się przekonać - wzrost mocy i momentu w całym zakresie. Nic oczywiście nie stoi na przeszgodzie żeby auto shamować tak jak jest a potem po zmianie na wydech sprawdzonej średnicy 2,5" (z rurek 63,5x1,5mm - jak w mojej turbo Primie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łyniek Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 No i wreszcie Blosik jest juz na swoim miejscu.THX COOBCIO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 można by teraz maszynę sprawdzić na hamowni i ew. troche podstroić. Ps. w końcu na nowy wydech się decydujesz ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łyniek Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 można by teraz maszynę sprawdzić na hamowni i ew. troche podstroić. Ps. w końcu na nowy wydech się decydujesz ?? Narazie muszę odbić sie finansowo a potem jak najbardziej.Jak coś to dam Ci od razu znać.Prędzej zaadoptuje walek ssący z GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 na chwile obecną do pobicia jest 123KM w pewnej SR20Di (co ma LPG) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łyniek Opublikowano 31 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2007 Primerka sprzedana.Także proszę o zamknięcie tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi