Gość longin27 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 spoksale nie chcę cie martwić ale na 1000% nie masz ani febi ani 555 bo te firmy nie robia takich części, podejżewam że masz części z JC - dużo osób na tym jezdzi i nie nażeka - To może chociaż wahacze i łączniki mi wsadził tych firm, bo to też robiłem przy okazji i amorki Kayaba :? ważne, że ustały odgłosy i to mnie cieszy :-))) Jeśli JC to mam nadzieję, że wytrzyma ze 3 lata, bo gdzieś tyle mam zamiar śmigać Primką putanie tylko czy to była wina łańcucha czy tylko napinacz wystarczyłoby wymienic powiedział, że łańcuch był wyciągnięty i jedna łyżwa wyrobiona p.s kolo dał ci chyba stare cześci? mogło tak być powiem więcej, mógł też wcale nie wymieniać tylko coś podregulował a mi powiedział, że wymienił No ale przez 3 dni nie mogłem mu patrzeć na ręce co robi... Po prostu - zaufałem gostkowi i jego doświadczeniu w robieniu Nissków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 elementy zawieszenia pewnie masz 555 albo Febi rozrząd pewnie wytrzyma 100tys więc spokos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gibi Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Takie same objawy miałem, wymieniłem olej, zalałem bardzo dobrej firmy, i się wszystko uspokoiło.... Jakiej marki wlałes olej i jakiej klasy lepkości, był to syntetyk,półs. czy mineral Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 w pelni sprawny i nie zuzyty rozrzad - mowa o lancuchach - 2 badz lancuszku jednym nie powinien rzegotac nawet przez 1 sek przy odpalaniu jesli rzegorze przy odpalaniu oznacza ze lancuch juz sie wyciagnal i wyrobily slizgi w napinaczach albo ewentualnie napinacze nie napinaja ale sprawa watpliwa pozatym jak rozrzad juz rzezi przy odpalaniu to w pewnym zakresie obrotow rzegocze obija sie o o glowice ewentualne o prowadnice albo zacznie rzegotac w niedalekim czasie oraz sama praca rozrzadu na wolnych obrotach rowniez jest inna nie mam doswiadczenia w silnikach 2.0 ale 2 ga16 wymienialem rozrzad gorny i to przechodzilem natomiast wymiana samego napinacza jesli jest wyrobiony to kwestia czasu paru tysuecy kilometrow, po wyjeciu lanucha i porwnaniu z oryginalem mialy ta sama dlugosc i odchly na boki byly rowniez zblizone http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=23487 pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.