kmink Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Właśnie dostałem częsci i sie zastanawiam czy aby to wszystko montować.... luknijcie na zdjęcia: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...a498cedfa3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...1647c745e0.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...ee45f0d3cc.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...ceca6ecf56.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...6ad6728405.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...d7a1edfddb.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...ccf02f22fb.html i coś doradzcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Witam. Łańcuch w rowerze chyba wymieniałeś (widzę, że też na spinkę). A więc pierwszy krok masz za sobą. Powodzenia i odwagi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 chodzi mi raczej żeby ktoś spojżał na zdjęcia i powiedział co sądzi o tych produktach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 chodzi mi raczej żeby ktoś spojżał na zdjęcia i powiedział co sądzi o tych produktach No, w ten sposób to jakość ciężko ocenić, a już na pewno to, ile na tym polatasz. Kiedyś coś takiego montowałem i wiem, że miałem problem z napinaczem. Niedokładnie był wykonany i ne chciał pasować w swoje miejsce. Może ktoś z posiadaczy SRów jeździ na takich zamiennikach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Z ciekawości czemu zmieniasz i przy jakim przebiegu autka? Jam masz zamiar pojeździć dłużej to pomyśl o orginałach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 myśle żeby zmienic bo rano jak dopalam to prze 2-3s napinacz słychać i jak mam to gówno rozbierać to i reszte wymienie - a czy sam napinacz mozna wymienić? da to coś cały problem sie zaczał po zalaniu auta Castrolem 10w-60(pseudosyntetyk) przedtem smigał na elfie 5w-40 i było git ale uległem reklamą :oops: w sobote jade na warsztat i zmieniam zawieche itd. wymienie też olej chyba na Motula 5W-40 filtry mam knecheta i może sie poprawi jak nie to...boje sie że jak wymienie sam napinacz to łańcuch szybciej pójdzie sie j...ać co o tym sądzisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 czy sam napinacz mozna wymienić? da to coś Możesz wymienić. Warto spróbować, bo roboty mało. Do tej wymiany nie trzeba nic więcej rozkręcać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 a możesz jakieś zdjęcie zapodac? wystarczy odkręcić to pokrywę z boku(trzeba spuścić olej?) i wszystko zobacze? ta klapka jest na silikon, nie ma tam żadnych uszczelniaczy itp? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 mialem kiedys lancuchy i napinacze z tej samej firmy.Jezdzilo sie dobrze przez jakis rok,nawet elegancko,nic nie bylo slychac.Pozniej padla glowica i wymienilem silnik wiec ciezko stwierdzic jak dlugo by ten rozrzad wytrzymal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 a możesz jakieś zdjęcie zapodac?wystarczy odkręcić to pokrywę z boku(trzeba spuścić olej?) i wszystko zobacze? ta klapka jest na silikon, nie ma tam żadnych uszczelniaczy itp? Musisz odkręcić filtr oleju, potem dwie nakrętki 6 i wyjmujesz napinacz, pod nim jest metalowa uszczelka. Oleju nie musisz spuszczać, wycieknie tylko trochę z filtra. Przy zakładaniu nowego napinacza zwróć uwagę na strzałkę na nim, ma być skierowana na zewnątrz od głowicy, czyli w stronę błotnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wk112 Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 witaj mialem podobny problem z terkotaniem przy rozruchu po dluzszym postoju wymienilem napinacz - troche pomoglo ale przyczyna jest chyba ukryta w wewnetrznej szczelnosci ukladu smarowania - a raczej jej braku na napinaczu "szklankach" lub w samej pompie oleju - gniezdzie zaworu nadcisnienia (kulka nierowno przyjega i olej przecieka) nie idac w odpowiednie miejsce wymiana napinacza jest rywialna - warta dla zrobienia przy wymianie oleju, moze wystarczyc wymienienie samego oringu, zreszta wyjmiesz i obejrzysz jak wyglada czy sa jakies rysy na trzpieniu. zeby wymieniec "szklanki" pol rozrzadu od gory musisz rozebrac. z pompa jest najwiecej niestety roboty i wtedy juz warto wymienic caly rorzad a ile masz przebiegane kilometrow?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 jak jeżdziłem na elfie 5w-40 to tak głośno nie było-teraz jeżdz na Castrolu RS 10W-60 ale wywalam go w cholere wymienie napinacz i zobaczymy acha i jeszcze filtr oleju mam jakiś dziadowski - knecht już kupiony :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.