Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wymiana łańcucha napinacza i łyzwy


kmink
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

chodzi mi raczej żeby ktoś spojżał na zdjęcia i powiedział co sądzi o tych produktach

 

No, w ten sposób to jakość ciężko ocenić, a już na pewno to, ile na tym polatasz. Kiedyś coś takiego montowałem i wiem, że miałem problem z napinaczem. Niedokładnie był wykonany i ne chciał pasować w swoje miejsce.

Może ktoś z posiadaczy SRów jeździ na takich zamiennikach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myśle żeby zmienic bo rano jak dopalam to prze 2-3s napinacz słychać i jak mam to gówno rozbierać to i reszte wymienie - a czy sam napinacz mozna wymienić? da to coś

cały problem sie zaczał po zalaniu auta Castrolem 10w-60(pseudosyntetyk) przedtem smigał na elfie 5w-40 i było git ale uległem reklamą :oops:

w sobote jade na warsztat i zmieniam zawieche itd. wymienie też olej chyba na Motula 5W-40 filtry mam knecheta i może sie poprawi jak nie to...boje sie że jak wymienie sam napinacz to łańcuch szybciej pójdzie sie j...ać co o tym sądzisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a możesz jakieś zdjęcie zapodac?

wystarczy odkręcić to pokrywę z boku(trzeba spuścić olej?) i wszystko zobacze?

ta klapka jest na silikon, nie ma tam żadnych uszczelniaczy itp?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem kiedys lancuchy i napinacze z tej samej firmy.Jezdzilo sie dobrze przez jakis rok,nawet elegancko,nic nie bylo slychac.Pozniej padla glowica i wymienilem silnik wiec ciezko stwierdzic jak dlugo by ten rozrzad wytrzymal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a możesz jakieś zdjęcie zapodac?

wystarczy odkręcić to pokrywę z boku(trzeba spuścić olej?) i wszystko zobacze?

ta klapka jest na silikon, nie ma tam żadnych uszczelniaczy itp?

Musisz odkręcić filtr oleju, potem dwie nakrętki 6 i wyjmujesz napinacz, pod nim jest metalowa uszczelka. Oleju nie musisz spuszczać, wycieknie tylko trochę z filtra. Przy zakładaniu nowego napinacza zwróć uwagę na strzałkę na nim, ma być skierowana na zewnątrz od głowicy, czyli w stronę błotnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj mialem podobny problem z terkotaniem przy rozruchu po dluzszym postoju

 

wymienilem napinacz - troche pomoglo

 

ale przyczyna jest chyba ukryta w wewnetrznej szczelnosci ukladu smarowania - a raczej jej braku

na napinaczu "szklankach" lub w samej pompie oleju - gniezdzie zaworu nadcisnienia

 

(kulka nierowno przyjega i olej przecieka) nie idac w odpowiednie miejsce

 

wymiana napinacza jest rywialna - warta dla zrobienia przy wymianie oleju,

moze wystarczyc wymienienie samego oringu, zreszta wyjmiesz i obejrzysz jak wyglada czy sa jakies rysy na trzpieniu.

zeby wymieniec "szklanki" pol rozrzadu od gory musisz rozebrac.

 

z pompa jest najwiecej niestety roboty i wtedy juz warto wymienic caly rorzad

 

a ile masz przebiegane kilometrow??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jeżdziłem na elfie 5w-40 to tak głośno nie było-teraz jeżdz na Castrolu RS 10W-60 ale wywalam go w cholere wymienie napinacz i zobaczymy acha i jeszcze filtr oleju mam jakiś dziadowski - knecht już kupiony :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...